1 spalio, 2020

7 patarimai, kaip išsirinkti geriausią autoservisą

Kad ir kaip būtų gaila ir apmaudu, automobilio gedimas yra neišvengiama mūsų kasdienybės dalis. Kiekvienas automobilis, nesvarbu, ar tai būtų naujas, ar naudotas, ar tai būtų planiniai remonto ir apžiūros darbai, ar užklupę netikėtai, reikalauja kartas nuo karto būti pristatomas į autoservisą. Žinoma, į ne bet kokį, o į tokį, kuriame darbai būtų atliekami tinkamai ir už patrauklią kainą, o patys jaustumėmės saugiai ir žinotumėme, jog automobilį paliekame pas tikrus savo srities profesionalus. Tad, kaip išsirinkti tinkamą autoservisą? Kaip užtikrinti, jog išvažiavus iš serviso jausimės patenkinti atliktais darbais? Kaip žinoti, jog nebūsime apgauti? Į šiuos ir kitus klausimus jums padės atsakyti Geriservisai.lt, kurie pasiruošę suteikti 7 patarimus, kaip išsirinkti geriausią autoservisą.

Dalijimasis patirtimi

Vienas patikimiausių ir efektyviausių būdų išsirinkti tinkamą autoservisą yra ieškoti atsiliepimų internete arba dalintis patirtimi tarp šeimos narių, draugų, darbo kolegų ar tiesiog kaimynų. Daugelis vairuotojų autoservisuose yra pabuvoję ne kartą, todėl turi sukaupę tiek gerų, tiek blogų patirčių lankydamiesi juose. Svarbiausia klausti ir domėtis tuo, kas atrodo svarbu ir aktualu, t.y., ar servisas suteikia garantiją, kokia darbų kaina, kokia serviso aplinka, naudojama įranga, ar darbuotojai kvalifikuoti ir, svarbiausia, ar automobilis suremontuojamas be priekaištų.  Tokiu būdu sužinoma, ko galima tikėtis nuvykus į autoservisą – ar blogos ir nuviliančios darbo kokybės, ar puikaus rezultato.

Suteikiama garantija

Kiekvienas klientas nori, jog darbo rezultatas būtų ne trumpalaikis, o išliktų kuo ilgesnį laikotarpį. Dėl šios priežasties svarbu išsiaiškinti ar autoservisas teikia garantijas ir kokios trukmės jos būna. Jei garantija suteikiama, užsitikrinama, jog išvykus iš serviso tam tikrą laiką bus galima atvykti pašalinti paliktų defektų. Autoservisas, suteikdamas garantijas detalėms ir darbams, parodo, jog jų pagrindinis siekis yra kokybiškai atlikti darbai ir sąžiningas bendravimas su klientu. Akivaizdu, jog save gerbiantis servisas nenori kasdien girdėti blogus klientų atsiliepimus ir taisyti paliktus defektus. Autoservisas, suteikdamas garantijas, stengiasi atlikti darbus taip, jog garantiniu laikotarpiu klientas dėl to pačio gedimo nebeatvyktų, išskyrus tuos atvejus, jei detalėje būtų paliktas gamyklinis defektas.

Aplinka

Renkantis autoservisą patartina atkreipti dėmesį į jo aplinką, t.y., ar jis tvarkingas ir jaukus. Daugelis servisų, siekdami sudaryti gero serviso įvaizdį, pasitelkia gražų ir tvarkingą vidaus interjerą. Tenka pripažinti, jog graži ir jauki automobilio laukiamoji erdvė su mandagiu ir pagalbą siūlančiu administratoriumi, ir nesimėtantys raktai bei kiti darbo įrankiai ar automobilio detalės ant žemės sudaro puikaus serviso įvaizdį, o jei dar laukiant automobilio pasiūloma kava su saldainiais, kliento pasitenkinimas beveik garantuotas. Tokie servisai, kurie skiria dideles investicijas į estetinį grožį ir bendravimą su žmonėmis, greičiausiai, skiria dideles investicijas ir į darbų atlikimo garantijas, darbuotojų apmokymus bei modernią darbo įrangą, todėl galima būti tikriems, jog darbai bus atlikti laiku ir tinkamai.

Kaina

Visi nori, jog paslaugos būtų atliktos tinkamai ir už patrauklią bei prieinamą kainą. Įvairūs autoservisai skirtingiems automobiliams ir darbams nustato ir skirtingas kainas. Prieš vykstant į servisą vertėtų iš karto pasidomėti kokios kainos bus taikomos darbams ir detalėms, bei jas palyginti. Žinoma, vertėtų lyginti tik panašios kategorijos servisus, t.y., nereikėtų lyginti kvalifikuoto, prabangių automobilių serviso kainų su garažuose atliekamų paslaugų kainomis. Atlikus palyginimą tarp bent 3 panašių autoservisų bus matyti, kuris darbus atlieka pigiau. Žinoma, ne visada pigiau atliekantis paslaugas yra geresnis, todėl reikia būti atsargiems ir servisą rinktis ne tik pagal kainą, tačiau atsižvelgti ir į kitus kriterijus, tokius kaip žmonių atsiliepimus, garantijas, naudojama įrangą ir pan., ir tik įsitikinus, jog servisas atitinka jūsų kitus lūkesčius, rinktis pigiausią.

Darbuotojų ir įmonės atestatai

Kokybė yra svarbiausias dalykas, kurį klientas nori gauti autoservise. Kokybės užtikrinimui yra pasitelkiami kvalifikuoti specialistai, kurie gali pašalinti bet kokį gedimą. Gal ir neįprasta, tačiau nereikėtų bijoti serviso teirautis ar jų specialistai turi reikiamą kompetenciją atlikti darbą ir, jei gedimas sudėtingas, ar turi pakankamą patirtį tokio gedimo šalinimui. Reikėtų pasiteirauti, ar servisas nuolat bendrauja su automobilių gamintojais, dalyvauja seminaruose ir mokymuose ir ar yra pasiruošę išspręsti sudėtingiausią automobilio gedimą. Vertėtų rinktis tik tokį servisą, kurio specialistai pastoviai mokosi ir nuolat gilinasi į naujoves, nes nauji automobiliai reikalauja vis daugiau naujų žinių.

Naudojama įranga

Be kvalifikuotų darbuotojų ne ką mažiau svarbu turėti ir modernią bei sertifikuotą įrangą. Klientas nori, jog darbai būti atliekami operatyviai, todėl tokia įranga užtikrins, jog automobilio remontas bus atliktas per trumpiausią įmanomą laiką, o kokybė bus aukščiausio lygio. Verta pasiteirauti, ar serviso naudojama įranga yra patvirtina automobilių gamintojų ir sertifikuota, atitinka visas direktyvas ir tiesės normas, kitaip automobiliui gali būti padaroma tokia žala, kuri gali būti pastebėta jau pasibaigus garantiniam laikotarpiui.

Požiūris į klientą

Sąžiningas bendravimas su klientu yra  pagrindinė gero ir tokio, kurį turėtų rinktis klientas, autoserviso vertybė. Geras autoservisas net ir sudėtingiausiose situacijose visada ieško ir randa bendrą kalbą su klientu. Malonus bendravimas dar pirmojoje stadijoje, kuomet klientas skambina ar atvyksta gyvai apibūdinti gedimą, daro įtaką kliento pasirinkimui. Servisui yra būtina gera bendravimo kultūra, kadangi į servisą atvyksta įvairių profesijų klientai, kurie nori pilno, gero aptarnavimo komplekto, t.y., nuo sklandaus bendravimo iki automobilio remontavimo. Požiūris, kuomet klientas autoservisui yra svarbiausias, parodo, jog tai rimta ir atsakingai į savo darbą žiūrinti įmonė.

Tikimės, jog šie Geriservisai.lt patarimai padės išsirinkti geriausią servisą ir daugiau niekada nelikti nusivylusiems dėl savo sprendimų renkantis autoservisą.


28 kovo, 2024

Energetikos ir Finansų ministerijos kartu su Nacionaline plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantija“ („Invega“) pradeda teikti beveik 800 mln. eurų vertės […]

28 kovo, 2024

Skaitmeninės Europos programą (Digital Europe Programme) Lietuvoje koordinuojanti Inovacijų agentūra informacinių ir ryšių technologijų (IRT) sektoriuje veiklas vykdančias ar planuojančias […]

28 kovo, 2024

„Telia“ pirmoji Baltijos šalyse teiks „Oracle Database as a Service“ paslaugas. Šie garsiausių pasaulio įmonių naudojami sprendimai mūsų šalies klientams […]

28 kovo, 2024

Lietuvos regionai skiriasi ekonomine padėtimi, tarmėmis, vairavimo įpročiais ir t. t., tačiau juos – bent didžiuosiuose šalies miestuose ‒ aiškiai […]

27 kovo, 2024

Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ savo darbuotojams pradėjo rengti nemokamus pirmosios pagalbos suteikimo kursus.  Per šiuos metus įmonė sudarys galimybę beveik 2000 savo darbuotojų […]

27 kovo, 2024

Energetikos ministerija šių metų antrąjį ketvirtį planuoja skelbti dar vieną 40 mln. eurų paramos kvietimą. Planuojama, kad į paramą galės […]

Ekonomistas Aleksandras Izgorodinas. Josvydo Elinsko (ELTA) nuotr.
27 kovo, 2024

2024-uosius rinka pradėjo optimistinėmis nuotaikomis: tiek rinkos dalyviai, tiek paskolų turintys gyventojai ir verslai nekantrauja, kada gi pasaulio centriniai bankai […]

27 kovo, 2024

Šiuo metu darbo rinka kaip niekada įkaitusi. Bendrovėms vis sunkiau pritraukti žmones dėl kurių intensyviai konkuruojama tarpusavyje. Šioje kovoje į […]

27 kovo, 2024

Specialistai teigia, jog mokymai įmonėms turi didelę įtaką organizacijos augimui ir sėkmei. Norint būti konkurencingiems, svarbu ne tik investuoti į […]

26 kovo, 2024

Mobingas, psichologinis smurtas yra temos, apie kurias vis dažniau darbuotojai prabyla viešai. Psichologinį smurtą darbuotojai gali patirti iš kolegų ar […]

26 kovo, 2024

2022 m. vienos amerikiečių konsultacijų ir tyrimų bendrovės atlikta apklausa parodė, kad tik vienas iš trijų darbuotojų žino, kaip vystyti […]

26 kovo, 2024

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, […]

25 kovo, 2024

Prisidėdama prie Nacionalinės pažangos programoje iškelto tikslo iki 2030 metų bent 30 proc. viešųjų paslaugų perduoti socialiniams verslams arba nevyriausybinėms […]

23 kovo, 2024

Grūdų augintojų asociacijos pirmininkas Aušrys Macijauskas sako, kad įvesta griežtesnė grūdų iš Rusijos kontrolė yra geras žingsnis, tačiau visiškai neužkirsiantis […]

22 kovo, 2024

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė susitiko su pažangių lazerių gamybos įmonės „Ekspla“ atstovais aptarti plėtros planų bei pasveikinti Lietuvos […]

21 kovo, 2024

„Telia“, Lietuvos gyventojų požiūriu, išliko tvariausia telekomunikacijų rinkos bendrove šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“ […]

21 kovo, 2024

Šiuo metu darbo rinka yra kaip niekada įkaitusi, o darbdaviai itin aktyviai ieško būdų tapti patrauklesniais esamiems ir potencialiems darbuotojams. […]

21 kovo, 2024

Prieš daugiau nei 20 metų mažame sandėlyje veiklą pradėjusi plastikinių pakuočių gamintoja „Plastiksė“ šiandien – tarptautinis verslas, teikiantis novatoriškus pakuočių […]

21 kovo, 2024

Darbo kodekso 138 straipsnio 3 dalis numato papildomą poilsio laiką – mamadienį (-ius) arba tėvadienį (-ius) – darbuotojams, auginantiems vaikus. […]

20 kovo, 2024

Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos ir Čekijos žemės ūkio ministrai kreipėsi į Europos Komisiją (EK), ragindami uždrausti grūdų importą iš Rusijos […]