liepos 31, 2020
Asmeninis finansų planavimas banke – misija (ne)įmanoma?

Su finansais susiję sprendimai neabejotinai yra vieni svarbiausių gyvenime. Nepaisant to, šioje srityje prireikus patarimo ar rekomendacijos, daugeliui gyventojų tenka kliautis savo gebėjimais susirasti informaciją internete patiems ar vadovautis artimųjų patarimais. „General Financing banko“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas rodo, kad tik penktadalis šalies gyventojų, prireikus finansinių konsultacijų, pagalbos kreipiasi tiesiai į savo banką. Kas ketvirtas gyventojas teigia iš savo banko nesulaukiantis jokių konsultacijų finansų klausimais. Tad ar iš tiesų asmeninis finansų planavimas banke – misija neįmanoma?

Nori bendrauti gyvai

Atlikto tyrimo duomenimis, prireikus informacijos finansiniais klausimais, internete jos ieško 37 proc. šalies gyventojų, o beveik 25 proc. konsultuojasi su draugais ir artimaisiais. Kreiptis tiesiogiai į savo banką tėra trečias populiariausias gyventojų pasirinkimas.

„Galimybes bankuose gauti ne tik kasdienes paslaugas, bet ir asmenines ekspertų konsultacijas apriboja daugelio finansų institucijų pastaraisiais metais taikoma praktika mažinti savo klientų aptarnavimo padalinių skaičių ir taip taupyti“, – pastebi „General Financing banko“ Klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.

Jis taip pat priduria, kad nors daugumos bankų klientų aptarnavimo padalinius miestuose rasti tampa vis sunkiau, apsilankymas banko skyriuje klientams yra artimiausias būdas spręsti su finansais susijusius klausimus. Šiuo atveju 29 proc. gyventojų su savo banku linkę bendrauti vykdami į jo skyrių.

„Daugelio bankų pasirinktas kelias mažinti klientų aptarnavimo padalinių skaičių, matyt, yra viena iš priežasčių, dėl kurios, kaip rodo tyrimo duomenys, 70 proc. šalies gyventojų dėl konsultacijų į banką kreipiasi tik kartą per metus ar rečiau. Akivaizdu, kad didelei daliai visuomenės reikiamą informaciją ir finansines konsultacijas yra patogiausia gauti gyvai bendraujant su banko darbuotojais skyriuose. Dėl to, priešingai nei dauguma rinkos dalyvių, mūsų bankas pasirinko netaupyti klientų aptarnavimo sąskaita, investuoti į gerą jų patirtį ir sudaryti sąlygas visą reikiamą informaciją bei konsultacijas gauti jiems priimtiniausiais būdais“, – sako S. Ketvirtis.

Nori paprastumo ir aiškumo

Anot S. Ketvirčio, „General Financing banko“ klientų aptarnavimo padalinių tinklas apima visus didžiuosius Lietuvos miestus. Be to, banko skyriai, klientų patogumui, veikia ne tik miestų centruose ar didžiuosiuose prekybos centruose, bet ir tankiau apgyvendintuose rajonuose, kurių gyventojai visas reikiamas paslaugas ir konsultacijas gali gauti arčiau namų.

„Nepamirštame ir skaitmeninių klientų aptarnavimo kanalų – interneto svetainės, mobiliosios programėlės – jiems taip pat skiriame didelį dėmesį. Taip klientams suteikiame galimybę rinktis jiems patogiausią būdą gauti informaciją ir reikiamas konsultacijas“, – kalba jis.

S. Ketvirtis detalizuoja, kad, tyrimo duomenimis, internetinę bankininkystę bendravimui su savo banku naudoja 28 proc. gyventojų, penktadalis (21 proc.) renkasi konsultacijas telefonu. Dešimtadalis šalies gyventojų į savo banką kreipiasi elektroniniu paštu, o 9 proc. – naudodamiesi išmaniąja banko programėle. Tik mažuma (2 proc.) gyventojų bendravimui su bankais išnaudoja ir socialinių tinklų kanalus.

„Kaip rodo atliktas tyrimas, visais atvejais, vertinant banko aptarnavimo kokybę, klientams svarbiausia yra banko pateikiamos informacijos paprastumas ir aiškumas, personalo profesionalumas ir aptarnavimo greitis. Kadangi šiuos aspektus svarbiausiais įvardijo daugiau nei ketvirtadalis apklaustų gyventojų, itin daug dėmesio skiriame tam, kad su klientais kalbėtume „žmonių kalba“: investuojame į darbuotojų mokymus, išbandome ir įdarbiname naujus įrankius, padedančius paslaugą klientui suteikti patogiausiu ir greičiausiu būdu“, – sako Klientų sėkmingos patirties vadovas.

Gyventojų nuomonės tyrimą „General Financing banko“ užsakymu bendrovė „Spinter tyrimai“ atliko šių metų gegužės 18-27 d. Jo metu apklausta 1012 Lietuvos gyventojų, kurių amžius nuo 18 iki 75 metų.

Share Button

Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


rugpjūčio 6, 2020

Kad greitieji kreditai gali pagelbėti sudėtingoje situacijoje mes žinome visi. Tai yra greičiausias būdas gauti kredito injekciją, kai asmeniniuose finansuose […]

rugpjūčio 4, 2020

Atsinaujinanti energetika šiandien iš inovacijų jau yra virtusi įprasta atsakingo vartojimo preke. Tačiau tikrai retas gyventojas ar įmonė žino, kaip […]

rugpjūčio 3, 2020

Bene kiekvienas naujas verslininkas turbūt žino, jog pradžia – visada sunkiausia. Reikia suburti ištikimų klientų ratą, uždirbti pirmas pajamas, kad […]

liepos 29, 2020

Rinkoje gausu įvairiausių sužadėtuvių žiedų pasirinkimų. Kaip išsirinkti tinkamiausią? Ši užduotis iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti išties sudėtinga – sužadėtuvių […]

liepos 27, 2020

Turėti interneto svetainę yra naudinga bet kuriam verslo savininkui ar kūrėjui. Tačiau prieš pasiryžtant ją sukurti kyla nemažai klausimų į […]

liepos 24, 2020

Asmens kredito istorija – lyg finansinis gyvenimo aprašymas, nuo kurio nemaža dalimi priklausys galimybės skolintis iš finansinių įstaigų. Nedidelis slystelėjimas […]

liepos 21, 2020

Briuselyje po penkias paras vykusių diskusijų baigėsi paskutinis derybų dėl  ES daugiametės finansinės perspektyvos ir Europos Gaivinimo ir atsparumo fondo, […]

liepos 21, 2020

Paskutiniu metu Lietuvos statistikos departamentas gauna ypač daug įmonių prašymų keisti jų ekonominės veiklos kodą Statistiniame ūkio subjektų registre. Būtent […]

liepos 21, 2020

Apie termostatus tenka girdėti įvairiose srityse. Turbūt dažniausiai šis žodis skamba tada, kai kalbame apie namus arba automobilius. Būtent automobilių […]

liepos 20, 2020

Keliai į skirtingas užsienio šalis, kurios atveria galimybes kiekviena dirbti ten ir tokį darbą, koks jam labiausiai patinka – atviros. […]

liepos 20, 2020

Valstybinei mokesčių inspekcijai (toliau – VMI) tęsiant darbus prioritetiniuose 2020 m. priežiūros bei kontrolės srities sektoriuose, pirmajame etape stebėsenos ir […]

liepos 17, 2020

Bent šiek tiek su finansų sritimi susipažinęs gyventojas žino, kad laikyti santaupas kojinėje nenaudinga. Pinigai turi ne tik savybę nuvertėti, […]

liepos 17, 2020

Šių metų gegužę leidus liberalizuoti Lietuvos elektros rinką, iki 2023 m. visi šalies vartotojai turės pasirinkti nepriklausomą tiekėją. Elektros rinką […]

liepos 13, 2020

Šiais laikais daugelis žmonių reikalingus šortus perka internetu, kadangi tai padeda sutaupyti daug laiko ir rasti tai, kas jiems labiausiai […]

liepos 9, 2020

Saugus gyvenimas prasideda nuo kiekvieno asmens poreikių. Kol vieni tik renkasi geras spynas namams ir tiki, kad geros kokybės durys […]

liepos 9, 2020

Apie konversijų optimizavimo galimybes turbūt teko girdėti ne vienam. Visgi, dažniausiai neturint internetinio puslapio per daug detaliai į viską nesigilinama, […]

liepos 9, 2020

Nors vestuvės yra viena gražiausių švenčių daugelio žmonių gyvenime, tačiau daugelis supranta, kad neverta vienam vakarui atiduoti visų savo investicijų […]

liepos 9, 2020

Laikui bėgant vis daugiau žmonių nusprendžia įsirengti individualias nuotekų valyklas. Tai lemia įvairios priežastys: tiek didėjantis gyventojų sąmoningumas, tiek griežtėjantys […]

liepos 9, 2020

Kiekvienam verslininkui reikia domėtis savo konkurentais. Konkurentais laikyti reikia rinkos dalyvius, kurie siūlo tokias pačias paslaugas ar produktus kaip ir […]

liepos 9, 2020

Nepaisant to, kad visuomenė vis pozityviau žvelgia į skirtingas kūno formas ir jų natūralumą, pasauliniu mastu atliekamų plastinių operacijų, tokių […]