kovo 28, 2019
Eiviltas Paraščiakas
„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai augo 2,5 karto

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai litrais per praėjusius metus augo 2,5 karto ir pasiekė 1,7 milijono litrų. Daugiau nei pusę šių pardavimų sudarė „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus pardavimai. Augimą skatino vietinės ir globalios tendencijos bei praėjusių metų pradžioje atnaujinta šio gėrimo receptūra.

Kalbėdamas apie pardavimo rezultatus, bendrovės generalinis direktorius Marijus Kirstukas teigia, kad augo visų „Kalnapilio-Tauro grupės“ prekės ženklų – „Kalnapilio“, „Tauro“, „Heineken“ – nealkoholinio alaus pardavimai.

Daugiausiai parduota „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus. Jo pardavimai sudaro daugiau nei 4 procentus visame „Kalnapilio“ prekės ženklo pardavimų krepšelyje.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinis alus buvo pripažintas ne tik „namų“ rinkoje – jo eksporto apimtys pernai augo dvigubai. Pagrindinės eksporto kryptys buvo Ukraina, Rusija, Izraelis ir Australija. Iš viso bendrovės nealkoholinis alus buvo eksportuotas į 10 šalių.

„Šiemet planuojama plėstis. „Kalnapilio-Tauro“ grupė jau kelerius metus sėkmingai bendradarbiauja su didžiausio JAV mažmeninės prekybos tinklo „Walmart“ parduotuvėmis Čilėje ir Kinijoje. Mūsų nealkoholinio alaus patekimas į šių parduotuvių lentynas – vienas artimiausių eksporto uždavinių“, – atskleidžia bendrovės vadovas.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko, pardavimo augimo priežastys yra kompleksiškos. „Pirma, didelės įtakos nealkoholinio alaus segmento augimui turi visame pasaulyje plintančios sveikatingumo ir aktyvaus laisvalaikio tendencijos, kurios ypač pastebimos tarp jaunesnių žmonių. Nealkoholinio alaus segmentas auga ne tik alkoholinių gėrimų sąskaita, bet ir tampa konkurentu tradiciniams gaiviesiems gėrimams. Nealkoholinį alų žmonės vartoja pačiose įvairiose gyvenimo situacijose, jo sudėtis ir mažas kaloringumas atitinka šiandienos vartotojų poreikius“, – sako jis.

Bendrovės vadovo teigimu, įtakos pardavimams, be abejo, turi ir daugiau nei metus Lietuvoje galiojantis visiškas alkoholio reklamos draudimas. Perdėliojus rinkodaros biudžetą, tačiau jo reikšmingai nemažinus, nealkoholinis alus staiga tapo pačiu populiariausiu aludarių produktu komunikacijoje.

„Prie augančių „Kalnapilio“ pardavimų prisidėjo mūsų atnaujinta nealkoholinio alaus receptūra. Nealkoholinio alaus gamybai dabar taikome technologiją, visiškai atkartojančią originalų įprasto alaus gamybos procesą, naudojant apynius, salyklą, mieles ir vandenį. Šios receptūros raktas – specialios mielės, kurių įsigyjame Vokietijos mielių banke. Jos, kaip įprasta, fermentuoja alų, bet, priešingai, nei tradicinio alaus gamyboje, neišskiria alkoholio“, – naują receptūrą pristato M. Kirstukas.

Šiemet „Kalnapilio“ alaus darykla, vartotojams siūlanti trijų rūšių nealkoholinį alų, planuoja plėsti šios kategorijos asortimentą ir pristatyti naujų nealkoholinio alaus rūšių.

Apie „Kalnapilio-Tauro“ grupę

„Kalnapilio-Tauro“ grupė – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“ bei vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 315 darbuotojų.

Share Button
Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


gegužės 24, 2019

Pagrindine idealaus darbdavio savybe 7 iš 10 Lietuvos darbuotojų įvardija sąžiningumą, darbo prasmę įžvelgia finansinėje naudoje, o motyvacijos ir įsitraukimo […]

gegužės 21, 2019

Tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdomas „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Fiat Professional“ ir „Jeep“ atstovas Lietuvoje „Autobrava Motors“ ruošiasi pokyčiams. Įmonės […]

gegužės 20, 2019

Gegužės 20-oji šiemet yra simbolinė pirmoji diena metuose, kada pradedame dirbti nebe mokesčiams, o sau. Simbolinė laisvės nuo mokesčių diena […]

gegužės 16, 2019

Panevėžyje atidaryta augalinės kilmės ingredientų ir baltymų pradininkės „Roquette“ mokslinių tyrimų laboratorija. Per 25 įmonių visame pasaulyje vienijanti grupė savo mokslinių […]

gegužės 15, 2019

„Huawei“ kompanija savo gerbėjams vėl turi gerų žinių. Kartu su programinės įrangos atnaujinimu „Huawei P30″ serijos flagmanų savininkai sulaukė ilgai lauktos funkcijos, […]

gegužės 13, 2019

Santechnikos klausimai yra aktualūs kiekvienam, nesvarbu ar gyvenama nuomojamame būste, ar nuosavame. Santechnikos įranga, kaip ir visi kiti daiktai, dėvisi. […]

gegužės 13, 2019

Pastato pamatai neabejotinai yra viena svarbiausių dalių, todėl būtina pasirūpinti, kad jie būtų pakankamai tvirti ir ilgaamžiai. Šiuo metu pamatų […]

gegužės 10, 2019

Fotomenininkas, instaliacijų kūrėjas, buvęs architektas Tadas Černiauskas, dar žinomas Tadao Cern vardu, drauge su „Huawei“ įgyvendintame projekte „Step Into the […]

gegužės 7, 2019

Kovo mėnesį Paryžiuje pristatyta „Huawei P30“ išmaniųjų telefonų serija perrašė fotografijos taisykles. Dėl inovatyvios „Leica Quad“ keturių kamerų sistemos naujasis […]

gegužės 3, 2019

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliu – VMI) informuoja, kad šiais metais iš viso jau pateikta daugiau nei 1,5 mln. pajamų ir […]