kovo 28, 2019
Eiviltas Paraščiakas
„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai augo 2,5 karto

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai litrais per praėjusius metus augo 2,5 karto ir pasiekė 1,7 milijono litrų. Daugiau nei pusę šių pardavimų sudarė „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus pardavimai. Augimą skatino vietinės ir globalios tendencijos bei praėjusių metų pradžioje atnaujinta šio gėrimo receptūra.

Kalbėdamas apie pardavimo rezultatus, bendrovės generalinis direktorius Marijus Kirstukas teigia, kad augo visų „Kalnapilio-Tauro grupės“ prekės ženklų – „Kalnapilio“, „Tauro“, „Heineken“ – nealkoholinio alaus pardavimai.

Daugiausiai parduota „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus. Jo pardavimai sudaro daugiau nei 4 procentus visame „Kalnapilio“ prekės ženklo pardavimų krepšelyje.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinis alus buvo pripažintas ne tik „namų“ rinkoje – jo eksporto apimtys pernai augo dvigubai. Pagrindinės eksporto kryptys buvo Ukraina, Rusija, Izraelis ir Australija. Iš viso bendrovės nealkoholinis alus buvo eksportuotas į 10 šalių.

„Šiemet planuojama plėstis. „Kalnapilio-Tauro“ grupė jau kelerius metus sėkmingai bendradarbiauja su didžiausio JAV mažmeninės prekybos tinklo „Walmart“ parduotuvėmis Čilėje ir Kinijoje. Mūsų nealkoholinio alaus patekimas į šių parduotuvių lentynas – vienas artimiausių eksporto uždavinių“, – atskleidžia bendrovės vadovas.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko, pardavimo augimo priežastys yra kompleksiškos. „Pirma, didelės įtakos nealkoholinio alaus segmento augimui turi visame pasaulyje plintančios sveikatingumo ir aktyvaus laisvalaikio tendencijos, kurios ypač pastebimos tarp jaunesnių žmonių. Nealkoholinio alaus segmentas auga ne tik alkoholinių gėrimų sąskaita, bet ir tampa konkurentu tradiciniams gaiviesiems gėrimams. Nealkoholinį alų žmonės vartoja pačiose įvairiose gyvenimo situacijose, jo sudėtis ir mažas kaloringumas atitinka šiandienos vartotojų poreikius“, – sako jis.

Bendrovės vadovo teigimu, įtakos pardavimams, be abejo, turi ir daugiau nei metus Lietuvoje galiojantis visiškas alkoholio reklamos draudimas. Perdėliojus rinkodaros biudžetą, tačiau jo reikšmingai nemažinus, nealkoholinis alus staiga tapo pačiu populiariausiu aludarių produktu komunikacijoje.

„Prie augančių „Kalnapilio“ pardavimų prisidėjo mūsų atnaujinta nealkoholinio alaus receptūra. Nealkoholinio alaus gamybai dabar taikome technologiją, visiškai atkartojančią originalų įprasto alaus gamybos procesą, naudojant apynius, salyklą, mieles ir vandenį. Šios receptūros raktas – specialios mielės, kurių įsigyjame Vokietijos mielių banke. Jos, kaip įprasta, fermentuoja alų, bet, priešingai, nei tradicinio alaus gamyboje, neišskiria alkoholio“, – naują receptūrą pristato M. Kirstukas.

Šiemet „Kalnapilio“ alaus darykla, vartotojams siūlanti trijų rūšių nealkoholinį alų, planuoja plėsti šios kategorijos asortimentą ir pristatyti naujų nealkoholinio alaus rūšių.

Apie „Kalnapilio-Tauro“ grupę

„Kalnapilio-Tauro“ grupė – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“ bei vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 315 darbuotojų.

Share Button

rugpjūčio 14, 2019

„Fiat Professional“ plečia alternatyviais ekologiškais degalais varomų mikroautobusų gamą: šią vasarą prie gamtinėmis dujomis varomo „Ducato Natural Power“ prisijungia elektros […]

rugpjūčio 13, 2019

Rugpjūčio 9-ąją programuotojų konferencijoje HDC2019 „Huawei“ nudžiugino savo gerbėjus naujienomis apie šviežutėlę „Android“ pagrindu veikiančią operacinę sistemą EMUI10. Būtent skirtingos […]

rugpjūčio 9, 2019

Tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdomas „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Fiat Professional“ ir „Jeep“ atstovas Lietuvoje „Autobrava Motors“ ketvirtadienio vakarą atidarė […]

rugpjūčio 9, 2019

Šiandien vykusioje „Huawei“ programuotojų konferencijoje „Huawei“ pristatė „HarmonyOS“ – naują, mikrobranduolių operacinę sistemą (OS), sukurtą užtikrinti darnią vartotojo patirtį, visais […]

rugpjūčio 7, 2019

„Make it Possible“ (liet. Paversk tai įmanoma) – tokiu šūkiu „Huawei“ pristato naująją „P30“ serijos telefonų spalvą „Amber Sunrise“. Nors […]

rugpjūčio 6, 2019

Automobilių saugumas yra labai sunkiai išmatuojama, neretai nuvertinama tema, todėl visuomenėje gajus įsitikinimas neva senesnis, bet didesnis automobilis yra saugesnis […]

rugpjūčio 5, 2019

Penktadienį, jau pasibaigus darbo dienai, šalies Prezidentas Gitanas Nausėda pranešė, kad pasirašytas prezidento dekretas dėl veto Miškų įstatymo pataisų, pagal […]

liepos 31, 2019

Tikriausiai dažnam yra tekę pakliūti į situaciją, kai pinigų tiesiog ima ir pritrūksta. Tačiau ką daryti, kai pinigų stygius tampa […]

liepos 30, 2019

Kiekvienas atsakingas vairuotojas prieš atostogas kruopščiai patikrina ir kelionei paruošia savo automobilį. Tokiu būdu tikimasi išvengti neplanuotų nemalonumų ir viliamasi, […]

liepos 30, 2019

„Huawei“ paskelbė pirmojo 2019 metų pusmečio veiklos rezultatus. Bendrovės pajamos siekė 52,3 mlrd. eurų ir išaugo 23,2 proc., lyginant su […]