kovo 28, 2019
Eiviltas Paraščiakas
„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai augo 2,5 karto

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai litrais per praėjusius metus augo 2,5 karto ir pasiekė 1,7 milijono litrų. Daugiau nei pusę šių pardavimų sudarė „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus pardavimai. Augimą skatino vietinės ir globalios tendencijos bei praėjusių metų pradžioje atnaujinta šio gėrimo receptūra.

Kalbėdamas apie pardavimo rezultatus, bendrovės generalinis direktorius Marijus Kirstukas teigia, kad augo visų „Kalnapilio-Tauro grupės“ prekės ženklų – „Kalnapilio“, „Tauro“, „Heineken“ – nealkoholinio alaus pardavimai.

Daugiausiai parduota „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus. Jo pardavimai sudaro daugiau nei 4 procentus visame „Kalnapilio“ prekės ženklo pardavimų krepšelyje.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinis alus buvo pripažintas ne tik „namų“ rinkoje – jo eksporto apimtys pernai augo dvigubai. Pagrindinės eksporto kryptys buvo Ukraina, Rusija, Izraelis ir Australija. Iš viso bendrovės nealkoholinis alus buvo eksportuotas į 10 šalių.

„Šiemet planuojama plėstis. „Kalnapilio-Tauro“ grupė jau kelerius metus sėkmingai bendradarbiauja su didžiausio JAV mažmeninės prekybos tinklo „Walmart“ parduotuvėmis Čilėje ir Kinijoje. Mūsų nealkoholinio alaus patekimas į šių parduotuvių lentynas – vienas artimiausių eksporto uždavinių“, – atskleidžia bendrovės vadovas.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko, pardavimo augimo priežastys yra kompleksiškos. „Pirma, didelės įtakos nealkoholinio alaus segmento augimui turi visame pasaulyje plintančios sveikatingumo ir aktyvaus laisvalaikio tendencijos, kurios ypač pastebimos tarp jaunesnių žmonių. Nealkoholinio alaus segmentas auga ne tik alkoholinių gėrimų sąskaita, bet ir tampa konkurentu tradiciniams gaiviesiems gėrimams. Nealkoholinį alų žmonės vartoja pačiose įvairiose gyvenimo situacijose, jo sudėtis ir mažas kaloringumas atitinka šiandienos vartotojų poreikius“, – sako jis.

Bendrovės vadovo teigimu, įtakos pardavimams, be abejo, turi ir daugiau nei metus Lietuvoje galiojantis visiškas alkoholio reklamos draudimas. Perdėliojus rinkodaros biudžetą, tačiau jo reikšmingai nemažinus, nealkoholinis alus staiga tapo pačiu populiariausiu aludarių produktu komunikacijoje.

„Prie augančių „Kalnapilio“ pardavimų prisidėjo mūsų atnaujinta nealkoholinio alaus receptūra. Nealkoholinio alaus gamybai dabar taikome technologiją, visiškai atkartojančią originalų įprasto alaus gamybos procesą, naudojant apynius, salyklą, mieles ir vandenį. Šios receptūros raktas – specialios mielės, kurių įsigyjame Vokietijos mielių banke. Jos, kaip įprasta, fermentuoja alų, bet, priešingai, nei tradicinio alaus gamyboje, neišskiria alkoholio“, – naują receptūrą pristato M. Kirstukas.

Šiemet „Kalnapilio“ alaus darykla, vartotojams siūlanti trijų rūšių nealkoholinį alų, planuoja plėsti šios kategorijos asortimentą ir pristatyti naujų nealkoholinio alaus rūšių.

Apie „Kalnapilio-Tauro“ grupę

„Kalnapilio-Tauro“ grupė – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“ bei vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 315 darbuotojų.

Share Button

rugsėjo 16, 2019

„Huawei“ kuriami sprendimai ne tik diktuoja tempą technologijų sektoriuje, bet ir tausoja aplinką. Šių metų „ITU Telecom World Awards“ ceremonijos […]

rugsėjo 10, 2019

Šiandien Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia proginę 2 eurų monetą, skirtą Žemaitijai. Ja pradedama nauja proginių monetų serija, skirta Lietuvos […]

rugsėjo 10, 2019

Berlyne vykstančioje didžiausioje technologijų parodoje „IFA 2019“ šiemet „Huawei“ pažėrė naujienų, kurios bus prieinamos ir lietuvams. Nors renginio lankytojus labiausiai […]

rugsėjo 9, 2019

Kviečiame susipažinti su naujais programos „Horizon 2020“ kvietimais, pagal kuriuos visoje Europoje perkančiosioms organizacijoms siūlomas bendrasis finansavimas siekiant įgyvendinti ikiprekybinius […]

rugsėjo 6, 2019

Berlyne vykstančioje tarptautinėje technologijų parodoje IFA penktadienį „Huawei“ pažėrė pluoštą naujovių. Daugiausia technologijų gerbėjų dėmesio sulaukė „Rethink Evolution“ pristatymo metu […]

rugpjūčio 31, 2019

Ne vienas vartotojas, kuris užsisako hostingo paslaugas savo turimam tinklalapiui, nė neįsivaizduoja, kur ir kaip jo duomenys yra talpinamas. Hostinas […]

rugpjūčio 30, 2019

Interjero specialistų teigia, kad norint užtikrinti dar didesnį namų jaukumą, svarbu pasirūpinti tvarkingai atrodančiomis grindimis bei tinkamais langų uždangalais – […]

rugpjūčio 29, 2019

Automobilių rinkoje pastaraisiais metais vyksta daug pokyčių. Ypatingai daug jų – ekonomijos srityje. Daugeliui yra tekę girdėti kalbas apie iš […]

rugpjūčio 29, 2019

Jei šiandien į Vilnių norėtumėte pasikviesti svečių ar verslo partnerių iš užsienio su problema, kur juos apgyvendinti, greičiausiai nesusidurtumėte. Pastaraisiais […]

rugpjūčio 26, 2019

„Huawei“ pristatė „Ascend 910“ – galingiausią dirbtinio intelekto procesorių, kartu su „MindSpore“ – visapusiška dirbtinio intelekto skaičiavimo sistema.  „Huawei“ rotacinio […]