kovo 28, 2019
Eiviltas Paraščiakas
„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai augo 2,5 karto

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai litrais per praėjusius metus augo 2,5 karto ir pasiekė 1,7 milijono litrų. Daugiau nei pusę šių pardavimų sudarė „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus pardavimai. Augimą skatino vietinės ir globalios tendencijos bei praėjusių metų pradžioje atnaujinta šio gėrimo receptūra.

Kalbėdamas apie pardavimo rezultatus, bendrovės generalinis direktorius Marijus Kirstukas teigia, kad augo visų „Kalnapilio-Tauro grupės“ prekės ženklų – „Kalnapilio“, „Tauro“, „Heineken“ – nealkoholinio alaus pardavimai.

Daugiausiai parduota „Kalnapilio“ prekės ženklo nealkoholinio alaus. Jo pardavimai sudaro daugiau nei 4 procentus visame „Kalnapilio“ prekės ženklo pardavimų krepšelyje.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinis alus buvo pripažintas ne tik „namų“ rinkoje – jo eksporto apimtys pernai augo dvigubai. Pagrindinės eksporto kryptys buvo Ukraina, Rusija, Izraelis ir Australija. Iš viso bendrovės nealkoholinis alus buvo eksportuotas į 10 šalių.

„Šiemet planuojama plėstis. „Kalnapilio-Tauro“ grupė jau kelerius metus sėkmingai bendradarbiauja su didžiausio JAV mažmeninės prekybos tinklo „Walmart“ parduotuvėmis Čilėje ir Kinijoje. Mūsų nealkoholinio alaus patekimas į šių parduotuvių lentynas – vienas artimiausių eksporto uždavinių“, – atskleidžia bendrovės vadovas.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko, pardavimo augimo priežastys yra kompleksiškos. „Pirma, didelės įtakos nealkoholinio alaus segmento augimui turi visame pasaulyje plintančios sveikatingumo ir aktyvaus laisvalaikio tendencijos, kurios ypač pastebimos tarp jaunesnių žmonių. Nealkoholinio alaus segmentas auga ne tik alkoholinių gėrimų sąskaita, bet ir tampa konkurentu tradiciniams gaiviesiems gėrimams. Nealkoholinį alų žmonės vartoja pačiose įvairiose gyvenimo situacijose, jo sudėtis ir mažas kaloringumas atitinka šiandienos vartotojų poreikius“, – sako jis.

Bendrovės vadovo teigimu, įtakos pardavimams, be abejo, turi ir daugiau nei metus Lietuvoje galiojantis visiškas alkoholio reklamos draudimas. Perdėliojus rinkodaros biudžetą, tačiau jo reikšmingai nemažinus, nealkoholinis alus staiga tapo pačiu populiariausiu aludarių produktu komunikacijoje.

„Prie augančių „Kalnapilio“ pardavimų prisidėjo mūsų atnaujinta nealkoholinio alaus receptūra. Nealkoholinio alaus gamybai dabar taikome technologiją, visiškai atkartojančią originalų įprasto alaus gamybos procesą, naudojant apynius, salyklą, mieles ir vandenį. Šios receptūros raktas – specialios mielės, kurių įsigyjame Vokietijos mielių banke. Jos, kaip įprasta, fermentuoja alų, bet, priešingai, nei tradicinio alaus gamyboje, neišskiria alkoholio“, – naują receptūrą pristato M. Kirstukas.

Šiemet „Kalnapilio“ alaus darykla, vartotojams siūlanti trijų rūšių nealkoholinį alų, planuoja plėsti šios kategorijos asortimentą ir pristatyti naujų nealkoholinio alaus rūšių.

Apie „Kalnapilio-Tauro“ grupę

„Kalnapilio-Tauro“ grupė – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“ bei vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 315 darbuotojų.

Share Button

liepos 15, 2019

Šiandien, kai planeta yra stipriai paveikta žmogiškosios veiklos, kiekvienas sprendimas ar planuojamas pokytis privalo būti gerai pamatuotas. Tai neabejotinai susiję […]

liepos 12, 2019

Išmanusis telefonas daugeliui tapo neatsiejamu kasdienio gyvenimo atributu: jis pasitarnauja mūsų darbui, poilsiui ir pomėgiams. Kita vertus, jam sugedus ar […]

liepos 11, 2019

Naujausia „Jeep“ žvaigždė – pikapas „Gladiator“. Šis modelis pažymi „Jeep“ sugrįžimą į pikapų segmentą po 27 metų pertraukos su visiškai […]

liepos 11, 2019

Kartu su kolegomis Valiumi Ąžuolu, Juozu Varžgaliu, Stasiu Jakeliūnu, Vida Ačiene, Viktoru Rinkevičiumi ir Tomu Tomilinu birželio 27 diena užregistravome […]

liepos 10, 2019

Birželio mėnesį dalyvavau Europos Sąjungos reikalų parlamentinių komitetų konferencijoje LXI COSAC, vykstančioje Bukarešte, kurioje didelis dėmesys buvo skiriamas ateities ekonomikai. […]

liepos 5, 2019

Asmeniniai automobiliai prieš šimtą metų pradėjo didelio masto pokyčius. Žmonėms jie suteikė dar neregėta mobilumą ir judėjimo laisvę – vidutinis […]

liepos 5, 2019

Milžiniškos investicijos į mokslinius tyrimus ir didžiulis įdirbis tobulinant išmaniųjų įrenginių technologijas „Huawei“ kompanijai atsipirko. „MWC Shanghai Global Device Summit“ […]

liepos 4, 2019

Išmaniųjų technologijų sektoriuje konkurencija yra įtempta labiau nei bet kada. Nenorėdamos atsilikti nuo rinkos tendencijų, kompanijos privalo nuolat ieškoti naujų […]

liepos 2, 2019

Esate kada nors užfiksavę unikalų momentą ir norėjote patikrinti, ką apie jūsų nuotrauką galvoja profesionalūs fotografai? „Huawei“ organizuojamas fotografijos konkursas […]

liepos 2, 2019

Kelionės kemperiais populiarėja – Lietuvoje namelius ant ratų nuomojančios įmonės džiaugiasi užsakymais visai vasarai, o juos gaminančios įmonės visame pasaulyje […]