gegužės 15, 2018
Reklamavimo būdas, pasiekiantis tūkstančius vartotojų

Įkūrus nuosavą verslą, atidarius fizinę ar elektroninę parduotuvę ir norint sulaukti žinomumo, vykdyti pardavimus bei tapti savo srities lyderiais, yra reikalinga reklama. Esant suinteresuotiems, kad prekinis ženklas taptų populiarus ir visiems gerai žinomas,  būtina reklama, o  skrajučių platinimas  yra tai, ko jums reikia. Paruošus atitinkamą maketą su prekinio ženklo logotipu, išsamia informacija apie jūsų parduodamas prekes, paslaugas, įvairių nuolaidų ir akcijų pasiūlymais, galima sulaukti išties gerų pardavimo rezultatų. Reklaminės brošiūros, atvirukai, skrajutės, katalogai, žurnalai ar bet kokia kita spaudos forma tampa puikiu komunikacijos šaltiniu, supažindinančiu vartotoją su paslauga ir informuojančiu apie specialius pasiūlymus. Tam, kad reklaminė skrajutė būtų perskaityta ir neatsidurtų šiukšlių dėžėje, būtina gerai apgalvoti, kaip norimą informaciją perteiksite: kaip atrodys maketas, kokias spalvas ir tekstą naudosite. Ant reklaminių brošiūrų, skrajučių gali būti pateikta informacija ne tik apie siūlomas įsigyti prekes ir paslaugas, bet ir tokia informacija kaip atsakymai į klientus dominančius klausimus, pranešimas apie vyksiančias atvirų durų dienas, mugę ar kitą renginį. Dažnai įvairios įmonės reklaminių skelbimų pagalba sveikina klientus švenčių proga, tokiu būdu primenant apie vykdomą veiklą ir parodant dėmesį lojaliam klientui.

Skrajučių, lankstinukų ar kt. spausdintos reklamos priekyje rekomenduojama pateikti aktualiausią ir naudingiausią informaciją. Sudominanti informacija priverčia skaityti toliau, o suintriguotas vartotojas neabejotinai įsimena, koks specialus pasiūlymas jam yra siūlomas. Lankstinukai gali būti maketuojami, naudojant įvairius dizaino sprendimus, todėl ypatinga, netradicinė jo forma gali pasitarnauti įdomiai pateikiant reklaminę informaciją. Vizualiniai sprendimai su nuotraukomis, skambios antraštės neabejotinai sulaukia žmonių dėmesio ir susidomėjimo teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Kiekviename katalogo ar lankstinuko puslapyje pateikiant skirtingą ir vis naują informaciją, renkantis tinkamas spalvas, akiai įskaitomą šriftą, paslaugos tiekėjui galima pasiekti ypač teigiamų rezultatų.

Vienas svarbiausių elementų, kurių nevalia pamiršti kuriant skrajučių tekstą – kontaktinė informacija. Joje reikia pateikti parduodamų prekių ar paslaugų adresą, telefono numerį arba elektroninio pašto adresą, kurių dėka galima susisiekti su prekės ar paslaugos pardavėju. Norėdami pasiteirauti tam tikros informacijos, potencialūs pirkėjai gali būti suinteresuoti pasiteirauti norimos informacijos, todėl paslaugų tiekėjai turi ne tik sudominti, bet ir stengtis parduoti, sudarius palankias sąlygas.

Akį traukiančios kūrybiškos antraštės – dar viena tiesioginės reklamos sėkmė. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, ar skrajutėje pateikiama informacija skirta verslo klientams. Pastaruoju atveju rekomenduojama nenaudoti per daug nuotraukų, o norint sukurti patikimo partnerio įspūdį, vartoti tikslius, aiškius, glaustus sakinius, nepersistengti su skyrybos ženklais. Solidžiai atrodantys bukletai, katalogai, skrajutės ar brošiūros suteikia didesnio pasitikėjimo teikiamoms paslaugomis, parduodamoms prekėmis, o naudojamos neutralios ir neryškios spalvos tampa optimaliu variantu, tinkamu esamiems ar būsimiems verslo partneriams informuoti.

Adresuotos ar neadresuotos korespondencijos platinimas visoje Lietuvos teritorijoje užtikrina didesnį prekinio ženklo žinomumą, susidomėjimą, padidėjusius pardavimus ir potencialių klientų pritraukimą paslaugoms ar prekėms įsigyti. Ilgametė darbo patirtis, profesionaliai  atliekamos paslaugos yra reklamos platinimos įmonės „Avaneta“ skiriamieji bruožai, leidžiantys operatyviai klientams teikti paslaugas.

 

Share Button

rugpjūčio 16, 2018

Rugpjūčio 16 d. Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad pasirašyta sutartis su UAB „NRD“, kuri jungtinės veiklos sutarties pagrindu […]

rugpjūčio 13, 2018

Statistikos departamentui paskelbus šalies skurdo rizikos rodiklius, paaiškėjo, kad 2017 m. didžiausias skurdo rizikos lygis buvo 65 ir vyresnių asmenų […]

rugpjūčio 2, 2018

Tikriausiai daugelis dar prisimena džiaugsmingą Kulverstuko šūksnį: mes statėme, statėme ir pagaliau… Na, Kulverstukas su draugais pastatė, o Aplinkos ministerija, […]

liepos 28, 2018

Pardavimai yra verslo sėkmės rodiklis, kurį įmonės dažnai įvardija kaip vieną iš veiklos matuoklių. Net jei vystant inovatyvų produktą startuoliui […]

liepos 20, 2018

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė davė startą Vokietijos pramonės giganto „Continental“ gamyklos statyboms Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje. Jau kitais metais […]

liepos 16, 2018

Vis daugiau Lietuvos smulkaus ir jauno verslo atstovų veiklos plėtrai ieško alternatyvaus verslo finansavimo šaltinių ir jais pasitiki – tokiais […]

liepos 10, 2018

Daugybė žmonių visame pasaulyje tiki, jog dirbti Silicio slėnyje įsikūrusioje kompanijoje – viso gyvenimo svajonės įgyvendinimas. Tuo tarpu pasaulio piliete […]

liepos 10, 2018

Lietuviai vasarą linkę rinktis lengvesnę ir sveikesnę mitybą, todėl jų pirkinių krepšeliuose gerokai dažniau atsiduria įvairios daržovės. Prekybininkų teigimu, pirkėjai […]

liepos 4, 2018

Lietuvos laisvosios rinkos instituto (LLRI) ekspertai teigia, kad Seime prieš keletą dienų priimta, o Prezidentės šiandien pasirašyta pensijų reforma yra […]

birželio 28, 2018

Planuodami keliones, viešbučio kambarį rezervuojame internetu. Ieškodami bilietų į renginį, taip pat naršome po virtualias kasas. Net ir apsilankymus pas […]