gegužės 15, 2018
Reklamavimo būdas, pasiekiantis tūkstančius vartotojų

Įkūrus nuosavą verslą, atidarius fizinę ar elektroninę parduotuvę ir norint sulaukti žinomumo, vykdyti pardavimus bei tapti savo srities lyderiais, yra reikalinga reklama. Esant suinteresuotiems, kad prekinis ženklas taptų populiarus ir visiems gerai žinomas,  būtina reklama, o  skrajučių platinimas  yra tai, ko jums reikia. Paruošus atitinkamą maketą su prekinio ženklo logotipu, išsamia informacija apie jūsų parduodamas prekes, paslaugas, įvairių nuolaidų ir akcijų pasiūlymais, galima sulaukti išties gerų pardavimo rezultatų. Reklaminės brošiūros, atvirukai, skrajutės, katalogai, žurnalai ar bet kokia kita spaudos forma tampa puikiu komunikacijos šaltiniu, supažindinančiu vartotoją su paslauga ir informuojančiu apie specialius pasiūlymus. Tam, kad reklaminė skrajutė būtų perskaityta ir neatsidurtų šiukšlių dėžėje, būtina gerai apgalvoti, kaip norimą informaciją perteiksite: kaip atrodys maketas, kokias spalvas ir tekstą naudosite. Ant reklaminių brošiūrų, skrajučių gali būti pateikta informacija ne tik apie siūlomas įsigyti prekes ir paslaugas, bet ir tokia informacija kaip atsakymai į klientus dominančius klausimus, pranešimas apie vyksiančias atvirų durų dienas, mugę ar kitą renginį. Dažnai įvairios įmonės reklaminių skelbimų pagalba sveikina klientus švenčių proga, tokiu būdu primenant apie vykdomą veiklą ir parodant dėmesį lojaliam klientui.

Skrajučių, lankstinukų ar kt. spausdintos reklamos priekyje rekomenduojama pateikti aktualiausią ir naudingiausią informaciją. Sudominanti informacija priverčia skaityti toliau, o suintriguotas vartotojas neabejotinai įsimena, koks specialus pasiūlymas jam yra siūlomas. Lankstinukai gali būti maketuojami, naudojant įvairius dizaino sprendimus, todėl ypatinga, netradicinė jo forma gali pasitarnauti įdomiai pateikiant reklaminę informaciją. Vizualiniai sprendimai su nuotraukomis, skambios antraštės neabejotinai sulaukia žmonių dėmesio ir susidomėjimo teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Kiekviename katalogo ar lankstinuko puslapyje pateikiant skirtingą ir vis naują informaciją, renkantis tinkamas spalvas, akiai įskaitomą šriftą, paslaugos tiekėjui galima pasiekti ypač teigiamų rezultatų.

Vienas svarbiausių elementų, kurių nevalia pamiršti kuriant skrajučių tekstą – kontaktinė informacija. Joje reikia pateikti parduodamų prekių ar paslaugų adresą, telefono numerį arba elektroninio pašto adresą, kurių dėka galima susisiekti su prekės ar paslaugos pardavėju. Norėdami pasiteirauti tam tikros informacijos, potencialūs pirkėjai gali būti suinteresuoti pasiteirauti norimos informacijos, todėl paslaugų tiekėjai turi ne tik sudominti, bet ir stengtis parduoti, sudarius palankias sąlygas.

Akį traukiančios kūrybiškos antraštės – dar viena tiesioginės reklamos sėkmė. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, ar skrajutėje pateikiama informacija skirta verslo klientams. Pastaruoju atveju rekomenduojama nenaudoti per daug nuotraukų, o norint sukurti patikimo partnerio įspūdį, vartoti tikslius, aiškius, glaustus sakinius, nepersistengti su skyrybos ženklais. Solidžiai atrodantys bukletai, katalogai, skrajutės ar brošiūros suteikia didesnio pasitikėjimo teikiamoms paslaugomis, parduodamoms prekėmis, o naudojamos neutralios ir neryškios spalvos tampa optimaliu variantu, tinkamu esamiems ar būsimiems verslo partneriams informuoti.

Adresuotos ar neadresuotos korespondencijos platinimas visoje Lietuvos teritorijoje užtikrina didesnį prekinio ženklo žinomumą, susidomėjimą, padidėjusius pardavimus ir potencialių klientų pritraukimą paslaugoms ar prekėms įsigyti. Ilgametė darbo patirtis, profesionaliai  atliekamos paslaugos yra reklamos platinimos įmonės „Avaneta“ skiriamieji bruožai, leidžiantys operatyviai klientams teikti paslaugas.

 

Share Button
Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


gegužės 24, 2018

Nors Europos Sąjungos bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) (angl. General Data Protection Regulation – GDPR) įsigalioja jau šią savaitę, beveik […]

gegužės 23, 2018

Gegužės 23-ioji – Laisvės nuo mokesčių diena. Tai simbolinė diena, kiek ilgai  statistiniam mokesčių mokėtojui reikia dirbti tam, kad sumokėtų […]

gegužės 22, 2018

Neįgaliųjų perkvalifikavimui ir įsiliejimui į darbo rinką Lietuvoje kasmet skiriama 3 mln. eurų. Tačiau už šias lėšas dažniausiai ruošiami rinkoje […]

gegužės 22, 2018

Gegužės 22 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad šią savaitę VMI organizuojamame Kvitų žaidime dalyvaujantys Lietuvos […]

gegužės 16, 2018

Internetinės paieškos sistemos vartotojams suteikia galimybę rasti bet kokią juos dominančią informaciją, naudojant raktinius žodžius, apibūdinančius dominančią sritį. Šiomis vis […]

gegužės 14, 2018

Norite sukurti savo verslą ir įsteigti įmonę? Nežinote nuo ko pradėti? Norint sukurti verslą pirmiausia ir svarbiausia — Jums reikalinga […]

gegužės 11, 2018

Pagarbos mokesčių mokėtojams dienos proga Lietuvos laisvosios rinkos instituto (LLRI) ekspertai kartu su partneriais pristatė mokesčių mokėtojų teisių sąrašą. Juo […]

gegužės 9, 2018

Praėjusį trečiadienį Europos Komisija pristatė naujosios daugiametės finansinės perspektyvos, kitaip tariant 2021-2027 metų ES biudžeto projektą. Kaip ir reikėjo tikėtis, […]

gegužės 8, 2018

Bankai vis labiau efektyvina savo veiklą ir linkę mažiau rizikuoti teikiant skolinimosi paslaugas smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) atstovams. Vis […]

gegužės 5, 2018

Seimo Socialinių reikalų ir darbo komiteto posėdyje finansų viceministrė Daiva Brasiūnaitė pristatė Vyriausybės planuojamą mokesčių sistemos reformą, kuria siekiama sukurti prognozuojamą […]