gegužės 15, 2018
Reklamavimo būdas, pasiekiantis tūkstančius vartotojų

Įkūrus nuosavą verslą, atidarius fizinę ar elektroninę parduotuvę ir norint sulaukti žinomumo, vykdyti pardavimus bei tapti savo srities lyderiais, yra reikalinga reklama. Esant suinteresuotiems, kad prekinis ženklas taptų populiarus ir visiems gerai žinomas,  būtina reklama, o  skrajučių platinimas  yra tai, ko jums reikia. Paruošus atitinkamą maketą su prekinio ženklo logotipu, išsamia informacija apie jūsų parduodamas prekes, paslaugas, įvairių nuolaidų ir akcijų pasiūlymais, galima sulaukti išties gerų pardavimo rezultatų. Reklaminės brošiūros, atvirukai, skrajutės, katalogai, žurnalai ar bet kokia kita spaudos forma tampa puikiu komunikacijos šaltiniu, supažindinančiu vartotoją su paslauga ir informuojančiu apie specialius pasiūlymus. Tam, kad reklaminė skrajutė būtų perskaityta ir neatsidurtų šiukšlių dėžėje, būtina gerai apgalvoti, kaip norimą informaciją perteiksite: kaip atrodys maketas, kokias spalvas ir tekstą naudosite. Ant reklaminių brošiūrų, skrajučių gali būti pateikta informacija ne tik apie siūlomas įsigyti prekes ir paslaugas, bet ir tokia informacija kaip atsakymai į klientus dominančius klausimus, pranešimas apie vyksiančias atvirų durų dienas, mugę ar kitą renginį. Dažnai įvairios įmonės reklaminių skelbimų pagalba sveikina klientus švenčių proga, tokiu būdu primenant apie vykdomą veiklą ir parodant dėmesį lojaliam klientui.

Skrajučių, lankstinukų ar kt. spausdintos reklamos priekyje rekomenduojama pateikti aktualiausią ir naudingiausią informaciją. Sudominanti informacija priverčia skaityti toliau, o suintriguotas vartotojas neabejotinai įsimena, koks specialus pasiūlymas jam yra siūlomas. Lankstinukai gali būti maketuojami, naudojant įvairius dizaino sprendimus, todėl ypatinga, netradicinė jo forma gali pasitarnauti įdomiai pateikiant reklaminę informaciją. Vizualiniai sprendimai su nuotraukomis, skambios antraštės neabejotinai sulaukia žmonių dėmesio ir susidomėjimo teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Kiekviename katalogo ar lankstinuko puslapyje pateikiant skirtingą ir vis naują informaciją, renkantis tinkamas spalvas, akiai įskaitomą šriftą, paslaugos tiekėjui galima pasiekti ypač teigiamų rezultatų.

Vienas svarbiausių elementų, kurių nevalia pamiršti kuriant skrajučių tekstą – kontaktinė informacija. Joje reikia pateikti parduodamų prekių ar paslaugų adresą, telefono numerį arba elektroninio pašto adresą, kurių dėka galima susisiekti su prekės ar paslaugos pardavėju. Norėdami pasiteirauti tam tikros informacijos, potencialūs pirkėjai gali būti suinteresuoti pasiteirauti norimos informacijos, todėl paslaugų tiekėjai turi ne tik sudominti, bet ir stengtis parduoti, sudarius palankias sąlygas.

Akį traukiančios kūrybiškos antraštės – dar viena tiesioginės reklamos sėkmė. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, ar skrajutėje pateikiama informacija skirta verslo klientams. Pastaruoju atveju rekomenduojama nenaudoti per daug nuotraukų, o norint sukurti patikimo partnerio įspūdį, vartoti tikslius, aiškius, glaustus sakinius, nepersistengti su skyrybos ženklais. Solidžiai atrodantys bukletai, katalogai, skrajutės ar brošiūros suteikia didesnio pasitikėjimo teikiamoms paslaugomis, parduodamoms prekėmis, o naudojamos neutralios ir neryškios spalvos tampa optimaliu variantu, tinkamu esamiems ar būsimiems verslo partneriams informuoti.

Adresuotos ar neadresuotos korespondencijos platinimas visoje Lietuvos teritorijoje užtikrina didesnį prekinio ženklo žinomumą, susidomėjimą, padidėjusius pardavimus ir potencialių klientų pritraukimą paslaugoms ar prekėms įsigyti. Ilgametė darbo patirtis, profesionaliai  atliekamos paslaugos yra reklamos platinimos įmonės „Avaneta“ skiriamieji bruožai, leidžiantys operatyviai klientams teikti paslaugas.

 

Share Button

sausio 17, 2019

Susitikime su tarptautine žiniasklaida „Huawei“ būstinėje Šendžene įmonės įkūrėjas ir generalinis direktorius Ren Zhengfei užtikrino, kad „Huawei“ niekada nėra sulaukusi […]

sausio 14, 2019

Bankininkystės sektorius pasaulyje sparčiai keičiasi, o inovacijos finansų ir verslo valdymo srityje yra pagrindinis šios kaitos variklis. Vis tik inovacijos […]

sausio 11, 2019

Nuo ilgapirščių neapsaugotas nė vienas namas ar butas. Statistika rodo, kad ištiriama maždaug apie 23 proc. visų įsilaužimų į privačią […]

sausio 9, 2019

Kiekviena karta turi atributų, be kurių neįsivaizduoja gyvenimo. Štai XXI amžiuje gimę jaunuoliai, vadinamoji Z karta, nė dienos neištveria be […]

sausio 7, 2019

Įprasti bankai finansinėms operacijoms atlikti šiandien reikalingi vis mažiau. Sparčiai auganti pasaulio finansinių technologijų („FinTech“) rinka vartotojams siūlo naujus būdus […]

sausio 3, 2019

Šiandien kiekvienas gali nusipirkti granito paminklą ir užsisakyti kapo apdailą neišeinant iš namų. Paminklo kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, iš […]

sausio 2, 2019

Tarptautinei YIT įmonių grupei priklausančios statybos paslaugų bendrovės „YIT Kausta“ ir „YIT Infra Lietuva“ užbaigė susijungimo procesą ir nuo 2019 […]

gruodžio 20, 2018

Statybų ir darnios nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „YIT Kausta“ bei listinguotas investicinis fondas „Baltic Horizon Fund“ pasirašė 18,3 mln. eurų […]

gruodžio 18, 2018

Atvejų, kai nusikalstamos organizacijos ir pavieniai asmenys siekia nešvarius pinigus legalizuoti ar integruoti juos į teisėtą finansų sistemą, pasaulyje būta […]

gruodžio 17, 2018

Lietuvos vartotojų organizacijų aljansas (LVOA) sėkmingai įgyvendino projektą „Skirtinga kokybė? Pranešk“, kuris paskatino vartotojus rinkti ir viešinti faktus apie skirtingos […]