balandžio 12, 2018
Julija Taškūnaitė, „Klaipėda ID“ rinkodaros ir komunikacijos projektų vadovė
Susipažinkite su „Klaipėda ID“ – atsinaujinusia Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra

Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra, koja kojon žengdama su Klaipėdos miesto proveržio strategija, atsinaujino – viešoji įstaiga pakeitė pavadinimą į „Klaipėda ID ir atnaujino savo identitetą.

Agentūra, įkurta dar 2001 m., daugelį metų efektyviai įgyvendino verslo inkubavimo ir kūrybinių industrijų skatinimo veiklas. 2017 m., rengiant miesto ekonominio proveržio strategiją Kaipėda 2030, viešosios įstaigos uždaviniai išsiplėtė: miesto plėtros agentūros sritys pasipildė investicinės aplinkos gerinimo bei investicijų skatinimo, miesto rinkodaros ir viešinimo veiklomis.

 „Klaipėdai ryžtingai apsisprendus eiti ekonominio proveržio keliu, ekonominės plėtros agentūros reikšmė vis labiau auga. Įgyvendinant ekonominės plėtros strategiją „Klaipėda ID“ komandai teks didelė ir be galo svarbi užduotis – ši įstaiga bus viena iš pagrindinių jungčių pritraukiant naujus investuotojus į mūsų miestą“, – teigia Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.

Nuo pavadinimo iki vizualaus identiteto

„Pasipildžius organizacijos veikloms ir komandai, vadovaujantis panašių lietuviškų bei užsienio šalių organizacijų pavyzdžiais ir kartu su miesto partneriais siekiant miesto ekonomikos proveržio, nusprendėme atnaujinti agentūros identitetą ir pavadinimą pritaikyti anglų kalba“- teigia agentūros vadovas Simas Simanauskas.

Miesto plėtros agentūros pavadinimo „Klaipėda ID” reikšmė dvejopa: pritaikoma tiek agentūros tikslui pristatyti miesto investicinį potencialą verslui (anglų k. ID – investment development), tiek tikrajam Klaipėdos miesto ir klaipėdiečių identitetui įvardinti. Tai padės organizacijai aiškiau save pozicionuoti tikslinėms rinkoms (investuotojams bei potencialiems gyventojams), tuo pačiu sudarys modernesnį, savitą miestą pristatančios agentūros įvaizdį Lietuvoje esamiems verslams bei talentams.

Formuojant agentūros identitetą, buvo siekiama sukurti profesionalų bei minimalistinį, tuo pačiu –  teigiamą, šiltus jausmus atspindintį vizualą. Sukurtu patikimu bei verslo kalba kalbančiu” agentūros įvaizdžiu taip pat siekiama perteikti ir gyvenimo kokybės jausmą Klaipėdoje: kompaktiškumą, gamtos ramybę, lėtesnį gyvenimo tempą.

Naujame Klaipėda ID” agentūros logotipe matoma tipografija su keturiomis horizontalėmis, kurios puikiai atspindi Klaipėdą per marinistinę stilistiką bei nurodo pagrindines veiklos agentūros sritis kaip raktažodžius: industriją ir verslą, miestą, apsuptą gamtos, bei talentus.

Klaipėda ID”: verslui ir talentams

VšĮ „Klaipėda ID” – tai daugiafunkcinis paslaugų centras verslui, investuotojams ir talentams, kurį įstegė Klaipėdos miesto savivaldybė. Agentūra siekia užtikrinti, kad Klaipėdos investicinė aplinka atitiktų modernaus verslo poreikius, auginti miesto ekonomikos strategijoje numatytos prioritetines kryptis, viešinti miesto investicinį patrauklumą bei sudaryti sąlygas Klaipėdoje dirbti ir gyventi aukščiausio lygio specialistams. Dirbdama vieno langelio” principu, agentūra teikia informaciją apie investicinę aplinką bei prioritetinius sektorius ir subsektorius Klaipėdoje, žingsnius, kaip sukurti verslą, tuo pačiu atrasti karjeros galimybes mieste bei formuoti platformą, kurioje klaipėdiečiai galėtų siūlyti idėjas Klaipėdos miestui bei kurti miestui.

Apie “Klaipėda ID”

VšĮ Klaipėda ID” (į.k. 142031277) buveinė bei korespondecijos adresas išlieka tie patys – Bangų g. 5A, LT-91250 Klaipėda. Viešosios įstaigos investicijų skatinimo ir rinkodaros veiklos vykdomos adresu Šaulių g. 32-5, LT-92137 Klaipėda, „Kultūros fabriko“ verslo inkubavimo ir kūrybinių industrijų skatinimo veiklos – Bangų g. 5A, LT-91250 Klaipėda. Visi kiti įmonės duomenys lieka nepasikeitę.

Share Button

rugsėjo 20, 2019

Lietuvos verslo angelų asociacija (LitBAN), organizuojanti mokymus verslo angelams, ieško startuolių. Pildyti paraiškas ir siūlyti verslo idėjas šį kartą kviečiami […]

rugsėjo 20, 2019

Ketvirtadienį Miunchenas tapo technologijų mėgėjų traukos centru. Čia „Huawei“ pristatė naująjį „Watch GT 2“ išmanųjį laikrodį su pažangiu „Kirin A1“ lustų rinkiniu. Kaip […]

rugsėjo 16, 2019

Klaipėdiečiai tradiciškai aktyviai dalyvavo konkurse „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2019“: į Klaipėdos autodrome surengtą atrankos etapą praėjusį šeštadienį susirinko ne tik […]

rugsėjo 16, 2019

„Huawei“ kuriami sprendimai ne tik diktuoja tempą technologijų sektoriuje, bet ir tausoja aplinką. Šių metų „ITU Telecom World Awards“ ceremonijos […]

rugsėjo 15, 2019

Tikriausiai visi esame patyrę, kad didžiausią įspūdį palieka tai, ką galime ne tik pamatyti, bet ir nuotaiką pajusti dalyvaudami. Ir […]

rugsėjo 11, 2019

Jau vienuoliktąjį kartą Žuvienės virimo čempionatas pirmąjį rudens šeštadienį į Šilutę iš įvairių Lietuvos vietovių ir užsienio subūrė geriausius virėjus, […]

rugsėjo 10, 2019

Šiandien Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia proginę 2 eurų monetą, skirtą Žemaitijai. Ja pradedama nauja proginių monetų serija, skirta Lietuvos […]

rugsėjo 10, 2019

Berlyne vykstančioje didžiausioje technologijų parodoje „IFA 2019“ šiemet „Huawei“ pažėrė naujienų, kurios bus prieinamos ir lietuvams. Nors renginio lankytojus labiausiai […]

rugsėjo 9, 2019

Kviečiame susipažinti su naujais programos „Horizon 2020“ kvietimais, pagal kuriuos visoje Europoje perkančiosioms organizacijoms siūlomas bendrasis finansavimas siekiant įgyvendinti ikiprekybinius […]

rugsėjo 6, 2019

„Rugpjūčio mėnuo – palankiausias metas susiburti į jaukius kino vakarus po atviru dangumi“ – šiais žodžiais Kretingos M. Valančiaus viešoji […]