balandžio 12, 2018
Julija Taškūnaitė, „Klaipėda ID“ rinkodaros ir komunikacijos projektų vadovė
Susipažinkite su „Klaipėda ID“ – atsinaujinusia Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra

Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra, koja kojon žengdama su Klaipėdos miesto proveržio strategija, atsinaujino – viešoji įstaiga pakeitė pavadinimą į „Klaipėda ID ir atnaujino savo identitetą.

Agentūra, įkurta dar 2001 m., daugelį metų efektyviai įgyvendino verslo inkubavimo ir kūrybinių industrijų skatinimo veiklas. 2017 m., rengiant miesto ekonominio proveržio strategiją Kaipėda 2030, viešosios įstaigos uždaviniai išsiplėtė: miesto plėtros agentūros sritys pasipildė investicinės aplinkos gerinimo bei investicijų skatinimo, miesto rinkodaros ir viešinimo veiklomis.

 „Klaipėdai ryžtingai apsisprendus eiti ekonominio proveržio keliu, ekonominės plėtros agentūros reikšmė vis labiau auga. Įgyvendinant ekonominės plėtros strategiją „Klaipėda ID“ komandai teks didelė ir be galo svarbi užduotis – ši įstaiga bus viena iš pagrindinių jungčių pritraukiant naujus investuotojus į mūsų miestą“, – teigia Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.

Nuo pavadinimo iki vizualaus identiteto

„Pasipildžius organizacijos veikloms ir komandai, vadovaujantis panašių lietuviškų bei užsienio šalių organizacijų pavyzdžiais ir kartu su miesto partneriais siekiant miesto ekonomikos proveržio, nusprendėme atnaujinti agentūros identitetą ir pavadinimą pritaikyti anglų kalba“- teigia agentūros vadovas Simas Simanauskas.

Miesto plėtros agentūros pavadinimo „Klaipėda ID” reikšmė dvejopa: pritaikoma tiek agentūros tikslui pristatyti miesto investicinį potencialą verslui (anglų k. ID – investment development), tiek tikrajam Klaipėdos miesto ir klaipėdiečių identitetui įvardinti. Tai padės organizacijai aiškiau save pozicionuoti tikslinėms rinkoms (investuotojams bei potencialiems gyventojams), tuo pačiu sudarys modernesnį, savitą miestą pristatančios agentūros įvaizdį Lietuvoje esamiems verslams bei talentams.

Formuojant agentūros identitetą, buvo siekiama sukurti profesionalų bei minimalistinį, tuo pačiu –  teigiamą, šiltus jausmus atspindintį vizualą. Sukurtu patikimu bei verslo kalba kalbančiu” agentūros įvaizdžiu taip pat siekiama perteikti ir gyvenimo kokybės jausmą Klaipėdoje: kompaktiškumą, gamtos ramybę, lėtesnį gyvenimo tempą.

Naujame Klaipėda ID” agentūros logotipe matoma tipografija su keturiomis horizontalėmis, kurios puikiai atspindi Klaipėdą per marinistinę stilistiką bei nurodo pagrindines veiklos agentūros sritis kaip raktažodžius: industriją ir verslą, miestą, apsuptą gamtos, bei talentus.

Klaipėda ID”: verslui ir talentams

VšĮ „Klaipėda ID” – tai daugiafunkcinis paslaugų centras verslui, investuotojams ir talentams, kurį įstegė Klaipėdos miesto savivaldybė. Agentūra siekia užtikrinti, kad Klaipėdos investicinė aplinka atitiktų modernaus verslo poreikius, auginti miesto ekonomikos strategijoje numatytos prioritetines kryptis, viešinti miesto investicinį patrauklumą bei sudaryti sąlygas Klaipėdoje dirbti ir gyventi aukščiausio lygio specialistams. Dirbdama vieno langelio” principu, agentūra teikia informaciją apie investicinę aplinką bei prioritetinius sektorius ir subsektorius Klaipėdoje, žingsnius, kaip sukurti verslą, tuo pačiu atrasti karjeros galimybes mieste bei formuoti platformą, kurioje klaipėdiečiai galėtų siūlyti idėjas Klaipėdos miestui bei kurti miestui.

Apie “Klaipėda ID”

VšĮ Klaipėda ID” (į.k. 142031277) buveinė bei korespondecijos adresas išlieka tie patys – Bangų g. 5A, LT-91250 Klaipėda. Viešosios įstaigos investicijų skatinimo ir rinkodaros veiklos vykdomos adresu Šaulių g. 32-5, LT-92137 Klaipėda, „Kultūros fabriko“ verslo inkubavimo ir kūrybinių industrijų skatinimo veiklos – Bangų g. 5A, LT-91250 Klaipėda. Visi kiti įmonės duomenys lieka nepasikeitę.

Share Button


vasario 21, 2020

Europos Parlamento Prezidentas David Maria Sassoli laišku atsakė į gruodį parengtą Baltijos šalių Europos Parlamento narių kreipimąsi, kuriame raginama užtikrinti […]

vasario 21, 2020

Kokia vasarinė padanga yra gera? Galbūt tai pigi, plati arba tiesiog itin tvirta padanga? Mes manome, kad eiliniam vairuotojui gera […]

vasario 20, 2020

Klaipėdos savivaldybė ne kartą skelbė informaciją apie šį pavasarį prasidėsiančius Danės skvero bei Danės krantinių nuo Biržos tilto iki buvusio […]

vasario 20, 2020

Meilei būtinas fizinis ryšys, o būtent jo stokoja santykiai per atstumą. Pasak santykių specialistų, toks nevisapusiškas bendravimas gali tapti tikru […]

vasario 19, 2020

Paviešinus Savivaldybės iniciatyva dar kartą užsakytą Gargždų parko medžių būklės vertinimo ataskaitą, pirmadienio susitikime su Gargždų miesto bendruomene ir visuomenininkais […]

vasario 19, 2020

Mėnuo įpusėjo, o sąskaitoje jau švilpia vėjai ir vėl galvojate, kaip čia išgyventi iki kitos algos ar iš kurio draugo […]

vasario 18, 2020

Nepaisant pastangų Lietuvos apmokestinamųjų gaminių atliekų tvarkymo sistemą padaryti skaidresne, joje apstu problemų. Siekdama situaciją gerinti Aplinkos ministerija inicijuoja naujus […]

vasario 18, 2020

Dubajuje (Jungtiniai Arabų Emyratai) vasario 16–20 d. vykstančioje jubiliejinėje – 25-oje – tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „Gulfood 2020“ […]

vasario 18, 2020

Per septynerius metus „Danske Bank“ Globalių paslaugų centrą Lietuvoje nuo šimto iki 3 tūkstančių darbuotojų komandos užauginusi dabartinė jo vadovė […]

vasario 17, 2020

Europos šeimų verslo asociacijos duomenimis, šeimos verslai regione sudaro mažiausiai 65 proc. visų veikiančių įmonių. Tiesa, nėra tikslios statistikos, kokią […]