birželio 20, 2017
Žemės ūkio ministerijos informacija
Šventosios uostas – sprendimų paieškos

Šventosios valstybinio jūrų uosto prikėlimas naujam gyvenimui ilgus metus buvo „pakibęs ore“, tačiau  aktyviai šiuo klausimu veikianti Žemės ūkio ministerija (ŽŪM)  siekia rasti uosto atstatymo finansavimo šaltinius.

Birželio 19 d. įvykusiame Šventosios uosto klausimą koordinuojančios ŽŪM darbo grupės posėdyje apie galimus uosto finansavimo problemos sprendimo būdus ministerijos specialistai diskutavo ir išeičių ieškojo kartu su Ūkio, Susisiekimo, Finansų bei Vidaus reikalų ministerijų atstovais. Posėdžiui pirmininkavo žemės ūkio viceministras Artūras Bogdanovas.

Posėdyje aptartos Šventosios uosto finansavimo galimybės artimiausiu metu bus oficialiai suderintos tarp ministerijų ir iki liepos 1 d. pateiktos Vyriausybei.

„Šventosios uosto atgaivinimas yra įtrauktas į Vyriausybės programą, tad ministerija buvo įpareigota pateikti uosto finansavimo šaltinių siūlymus, kad būtų įkurtas žvejybai, pramogoms bei turizmui pritaikytas uostas, kuris galėtų būti naudingas ne tik žvejams, bet ir taptų uristų ir poilsiautojų traukos vieta”, – teigia žemės ūkio viceministras A. Bogdanovas.

Pirminis uosto atstatymo planas numatė, kad darbai turėtų kainuoti apie 70 mln. eurų, jei numatytas uosto gylis siektų 6 metrus. Jei gylis būtų mažesnis, atstatymo darbų kaina sumažėtų iki 35-40 mln. eurų.

ŽŪM yra pasirengusi prisidėti savo valdomų Europos Sąjungos fondų lėšomis prie žvejybos infrastruktūros uoste gerinimo. Europos jūrinių reikalų ir žuvininkystės fondas gali remti investicijas, kuriomis gerinama žvejybos uostų, aukcionams skirtų patalpų, iškrovimo vietų ir priedangų infrastruktūra, įskaitant investicijas į atliekų ir jūrų šiukšlių surinkimo įrenginius, tačiau ši parama neteikiama naujų uostų, naujų iškrovimo vietų arba naujų aukcionams skirtų patalpų statybai.

Pagilintas ir išvalytas Šventosios uostas buvo atidarytas 2011-ųjų metų birželį, tačiau po kelių dienų jį teko uždaryti, kai įplaukos kanalas vėl buvo užneštas smėliu. Dabar neveikiantį uostą valdo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

Share Button

spalio 19, 2019

Antradienį Seimui bus pateikti kitų metų Valstybės ir Sodros biudžetai, savo pataisas jau spėjo pasiūlyti ir prezidentas G. Nausėda, tačiau, […]

spalio 18, 2019

Spalio 9 dieną Seimo narės Virginijos Vingrienės iniciatyva vyko tarptautinė konferencija „Pluoštinių kanapių sektoriaus proveržis: galimybės ir iššūkiai“. Prieš renginį […]

spalio 17, 2019

Po ilgų svarstymų, įvairių ir pačių netikėčiausių trukdžių, spalio 11 dieną Seimas po pateikimo pritarė trims Virginijos Vingrienės inicijuotiems projektams […]

spalio 16, 2019

Spalio 10 dieną Tarptautinis žmogaus teisių dokumentinių filmų festivalis „Nepatogus kinas“ pakvietė pasižiūrėti prancūzų sukurtą filmą „Girių laikas“ https://nepatoguskinas.lt/2019/filmas/giriu-laikas/  Po […]

spalio 16, 2019

Lenkija Faktas: Parlamento rinkimus laimėjo iki šiol valdžioje buvusi Teisės ir Teisingumo partija. Diagnozė: Prieš porą metų vienas kolega Seime […]

spalio 15, 2019

Padangų gamintojai ir importuotojai pasigenda Mokesčio už aplinkos teršimą įstatymo pataisos, kuria būtų pakeistas mokesčio dydis skirtingo gabarito padangoms. „Pagal […]

spalio 14, 2019

Rugsėjo pabaigoje vykusioje Jungtinių Tautų Generalinėje asamblėjoje prezidentas Gitanas Nausėda teigė, kad naudodama biomasę šildymui, Lietuva prisideda prie klimato kaitos […]

spalio 14, 2019

Banali tiesa, kad gyvename informacinėje visuomenėje, kur būtent informacija yra tapusi brangiausiu resursu.  Nieko keisto, kad iškyla asmeninės informacijos gynimo […]

spalio 14, 2019

Prieš kelias savaites posėdžiaudamas Strasbūre patyriau, kad Europos Taryba, kuriai priklauso 47 respektabilios valstybės, rengiasi sukviesti visų tų valstybių vadovus […]

spalio 12, 2019

Diskusijos dėl pluoštinių kanapių platesnio panaudojimo pasiekė finišo tiesiąją. Rudens sesijoje Seimo komitetuose baigiami svarstyti Pluoštinių kanapių įstatymo pakeitimai, kuriais […]