birželio 20, 2017
Žemės ūkio ministerijos informacija
Šventosios uostas – sprendimų paieškos

Šventosios valstybinio jūrų uosto prikėlimas naujam gyvenimui ilgus metus buvo „pakibęs ore“, tačiau  aktyviai šiuo klausimu veikianti Žemės ūkio ministerija (ŽŪM)  siekia rasti uosto atstatymo finansavimo šaltinius.

Birželio 19 d. įvykusiame Šventosios uosto klausimą koordinuojančios ŽŪM darbo grupės posėdyje apie galimus uosto finansavimo problemos sprendimo būdus ministerijos specialistai diskutavo ir išeičių ieškojo kartu su Ūkio, Susisiekimo, Finansų bei Vidaus reikalų ministerijų atstovais. Posėdžiui pirmininkavo žemės ūkio viceministras Artūras Bogdanovas.

Posėdyje aptartos Šventosios uosto finansavimo galimybės artimiausiu metu bus oficialiai suderintos tarp ministerijų ir iki liepos 1 d. pateiktos Vyriausybei.

„Šventosios uosto atgaivinimas yra įtrauktas į Vyriausybės programą, tad ministerija buvo įpareigota pateikti uosto finansavimo šaltinių siūlymus, kad būtų įkurtas žvejybai, pramogoms bei turizmui pritaikytas uostas, kuris galėtų būti naudingas ne tik žvejams, bet ir taptų uristų ir poilsiautojų traukos vieta”, – teigia žemės ūkio viceministras A. Bogdanovas.

Pirminis uosto atstatymo planas numatė, kad darbai turėtų kainuoti apie 70 mln. eurų, jei numatytas uosto gylis siektų 6 metrus. Jei gylis būtų mažesnis, atstatymo darbų kaina sumažėtų iki 35-40 mln. eurų.

ŽŪM yra pasirengusi prisidėti savo valdomų Europos Sąjungos fondų lėšomis prie žvejybos infrastruktūros uoste gerinimo. Europos jūrinių reikalų ir žuvininkystės fondas gali remti investicijas, kuriomis gerinama žvejybos uostų, aukcionams skirtų patalpų, iškrovimo vietų ir priedangų infrastruktūra, įskaitant investicijas į atliekų ir jūrų šiukšlių surinkimo įrenginius, tačiau ši parama neteikiama naujų uostų, naujų iškrovimo vietų arba naujų aukcionams skirtų patalpų statybai.

Pagilintas ir išvalytas Šventosios uostas buvo atidarytas 2011-ųjų metų birželį, tačiau po kelių dienų jį teko uždaryti, kai įplaukos kanalas vėl buvo užneštas smėliu. Dabar neveikiantį uostą valdo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

Share Button


vasario 19, 2020

Visuomenininkams šių metų pradžioje prabilus apie Punios šile iškirstas sveikas pušis Aplinkos ministerija kaltino nevyriausybininkus skleidžiant melagingą informaciją, tačiau prieš […]

vasario 19, 2020

Geopolitikos diagnostika Sirija Faktas: Turkijos kariuomenė Sirijoje atsidūrė „ant fronto linijos“ su rusų „draugiškomis“ karinėmis formuotėmis. Amerikiečiai stebi ir stebisi… […]

vasario 17, 2020

Britai išėjo. Ir ką Europa? Ar dabar galima lengvai atsidusti („pagaliau atsikratėme…“), ar reikia liūdėti? Reikia. Bent jau dėl to, […]

vasario 14, 2020

Kalvarijos savivaldybės administracijos direktorius Valdas Aleknavičius apie pasienio savivaldybės gyvenimą, galimybes ir lūkesčius. Gerbiamas Valdai, kaip apibūdintumėte gyvenimą nedidelėje savivaldybėje, […]

vasario 13, 2020

Ar žinote, kad senus vaistus priima vaistinės, o gyvsidabrinius termometrus privalote  vežti į „Toksiką“? Nepatikėsite, bet mokestinė sistema gan dažnai […]

vasario 12, 2020

Vokietija Faktas: Tiuringijos lando premjeru vietinis parlamentas išrinko liberalą Thomasą Kemmerichą, tačiau rinkimai virto politiniu skandalu, nes laimėtoją savo balsais […]

vasario 12, 2020

Vasario 10 dieną vyko išvažiuojamasis Seimo Aplinkos apsaugos komiteto posėdis, kuriame dalyvavo komiteto pirmininkas Juozas Imbrasas, komiteto nariai Virginija Vingrienė, Kęstutis […]

vasario 5, 2020

Europos Sąjunga/Jungtinė Karalystė Faktas: Jungtinė Karalystė pasitraukė iš Europos Sąjungos. Diagnozė: Įvyko tai, ko Europos Sąjunga (neva) baisiai bijojo. Katastrofa […]

vasario 4, 2020

Pradedamas valstybinės reikšmės kelių apšvietimo modernizavimas – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) pasirašė sutartis […]

vasario 4, 2020

Per visą sausio mėnesį pasaulį siaubė potvyniai, žemės drebėjimai, viesulai, išsiveržę ugnikalniai. Nemalonių įvykių netrūko ir Lietuvoje. Dar neatvėsus Alytaus […]