spalio 9, 2018
Ramunė Sabaliauskienė
Utenos mokytojai tarptautinėje konferencijoje Rygoje
2018 metų spalio 4-5 d. Rygos mieste, Latvijoje,  vyko tarptautinė konferencija „Leading to Learn Together“ , kurioje dalyvavo renginio iniciatorės Utenos švietimo centro metodininkės Ramunė Sabaliauskienė ir Ramunė Dasevičienė ir trylika Utenos bei Molėtų ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo įstaigų atstovų.

Pirmąją konferencijos dieną buvo dalijamasi Lenkijos, Jungtinės Karalystės, Latvijos, Estijos ir Lietuvos  švietimo įstaigų gerųjų švietimo praktikų pavyzdžiais, skaitomi pranešimai mokytojų kvalifikacijai aktualiomis temomis. Rygos švietimo centro atstovė kalbėjo apie pagalbą mokykloms kaip nuolat besimokančioms organizacijoms (“ Supporting schools as learning Organisations“), Tartu universiteto prof. Hasso Kukemelk pasisakė apie lyderystės vaidmenį darbuotojų profesiniam tobulėjimui („The Role of School Leadership in Staff Professional Development“), Marta Margiel, atstovaujanti EDU-RES fondą, Lenkija, kalbėjo apie bendradarbiavimo tarp mokyklų ir kito profilio institucijų būdus ir abipusę naudą (“ Collaboration between schools and other institutions“), Ventspilio švietimo tarybos atstovė Inga Pavula dalinosi mokyklų ir mokytojų konsultavimo patirtimis („Supporting Teachers through Consultancy), Utenos švietimo centro atstovė Ramunė Sabaliauskienė skaitė pranešimą apie kolegiškumą ir jo įtaką profesiniam augimui („Collegiality and its Role in Teacher Professional Development“), Kevin Paynes, Leeds miesto savivaldybės atstovas, UK, pristatė mokymo ir mokymosi monitoringo bei vertinimo  patirtis („Effective Monitoring and Evaluation of Teaching and Learning“).

Antrąją konferencijos dieną dalyviai lankėsi įvairiose verslo įmonėse, kur su įmonės atstovais kalbėjo apie aktualiausias kvalifikacijos kėlimo sritis, būdus ir kvalifikacijos intensyvumą, Buvo lyginamas kvalifikacijos kėlimo pobūdis, panašumai ir skirtumai švietime ir versle, diskutuojama apie skirtingų įstaigų bendradarbiavimo svarbą.

Konferencijos data sutapo su Tarptautinės mokytojų dienos minėjimo data, tad išsiskirstydami dalyviai pajuokavo, jog šią mokytojo dieną jie prisimins ilgai, nes įgijo naujų žinių, patirčių, sutiko daug pozityvių, pasiruošusių dalintis savo patirtimis žmonių, užmezgė tarptautinių pažinčių ateities bendradarbiavimui. 

Share Button

gruodžio 18, 2018

Vienas iš svarbiausių advento laikotarpio simbolių yra iš visžalių medžių šakelių pagamintas vainikas. Nėra žinoma nei kada, nei kur atsirado […]

gruodžio 18, 2018

Gruodžio 8 dienos rytmetį Salako bibliotekoje įžiebta Knygų Kalėdų eglutė. Po ja sudėtos skaitytojų dovanotos knygos. Renginio dalyviai susipažino su […]

gruodžio 17, 2018

Zarasų viešoji biblioteka jau kelerius metus vykdydama edukacinius projektus vaikams ir jaunimui, aktyviai bendradarbiauja su „Knygų šalimi“ ir jos įkūrėja, […]

gruodžio 14, 2018

Gruodžio 12 dieną Zarasų viešojoje bibliotekoje atidaryta dailininkės – grafikės, tapytojos, juvelyrės – Rasos Vasilevičiūtės tapybos paroda „Potėpiai“. Jos vardas […]

gruodžio 12, 2018

Adventas – tai kelias į didžiąją Šventę… Tai metas, kai mes ypatingai akcentuojame žmogaus vertybes;  mokomės mylėti, tikėti, atleisti,  paguosti, […]

gruodžio 11, 2018

Ignalinos viešoji biblioteka, pernai  kvietusi  atrasti ir pažinti savo krašto piliakalnius, šiemet skatino atsigręžti į dvarus, sužinoti jų istoriją, pajusti […]

gruodžio 10, 2018

Ar tikite stebuklais? Dabar pats tinkamiausias laikas jais patikėti, kad nesusirgtumėte Liūdno Gyvenimo liga. „Ta sunkiai išgydoma liga be išimties […]

gruodžio 7, 2018

Advento laikas kviečia mus stabtelėti, ramiai apmąstyti savo gyvenimą, pajusti jo trapumą ir grožį, susitaikyti, atleisti, iš naujo susitikti su […]

gruodžio 7, 2018

Gyvename jubiliejiniais 2018-taisiais metais. Švenčiame savo tautinės valstybės atkūrimo šimtmetį, Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio trisdešimtmetį. Tarp lemtingų valstybės įvykių džiaugiamės, kad […]

gruodžio 4, 2018

….. kryžkelė –  vieta, kur kryžiuojasi keliai. Tik atsidūrę joje, mes turime rimtai susimąstyti, kurį kelią rinktis, į kurią pusę […]