rugpjūčio 7, 2017
Lietuvos oro uostų tinklo informacija
Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcija: asfalto per dieną sunaudojama tiek, kiek sveria Eifelio bokštas

115 tūkst. tonų asfalto, 165 km elektros kabelių ir 1000 sumontuotų žiburių. Šie įspūdingi skaičiai – iš šiuo metu Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo take atliekamų darbų eilučių. Pagal planą vykstanti rekonstrukcija perėjo į antrąją pusę ir leidžia užtikrintai teigti, kad pagrindiniai oro vartai į sostinę grįš, kaip ir buvo numatyta, rugpjūčio 17 d. 23:59 val.

„Didžioji take numatytų darbų dalis jau baigta, pavyzdžiui, kilimo ir tūpimo takas šiandien jau išasfaltuotas. Tačiau tai yra ne vienintelis dalykas, kurį turime atlikti, šiuo metu dar vyksta grunto stiprinimo, drenažo ir žiburių sistemų įrengimo darbai, – teigia Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas. 

Likusias rekonstrukcijos plane nurodytas užduotis statybų aikštelėje plušantys specialistai turėtų baigti rugpjūčio 12-13 d. Tuomet galėsime pradėti vykdyti skrydžių bandymus, kurie padės įvertinti žiburių sistemą ir tako tūpimo įrangos pasiruošimą priimti lėktuvus. Kaip ir planavome, rugpjūčio 18-osios naktį atsinaujinęs takas vėl taps pagrindine Lietuvos oro jungtimi su pasauliu.“

Vilniaus oro uosto vadovas pastebi, kad Lietuvos aviacijos padangėje svarbiausiu pastarojo meto įvykiu vadinamos Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcijos įgyvendinimas pareikalavo ne tik didžiulio įvairių sričių ekspertų indėlio, bet ir gausybės statybinių medžiagų. Pavyzdžiui, visų take nutiestų naujų elektros kabelių su pirminėmis grandinėmis ilgis siekia 165 km, o tai prilygsta atstumui nuo Vilniaus iki Šakių. Tako lietaus surinkimo latakų nutiesta apie 3 km – būtent tiek, kiek sostinės Gedimino prospektą skiria nuo centrinės stoties. Daugiau nei keturis kartus šių latakų ilgį viršija lietaus ir drenažo nuotekų tinklo ilgis, siekiantis 12,5 km.

Įspūdingas ir bendras tako rekonstrukcijai sunaudoto asfalto skaičius – apie 115 tūkst. tonų. Vien tik liepos 28 d. buvo panaudota 7137 tonų asfalto, o tai jau beveik garsiojo Eifelio bokšto metalinės struktūros svoris.

Rekonstruojant taką planuojama sumontuoti ir apie 1000 žiburių, iš kurių 400 bus įrengti pačioje tako dangoje, bei įrengti 240 šulinių.

Share Button


vasario 28, 2020

Jau ketverius metus sostinės savivaldybė skatina darbdavius dalyvauti užimtumo didinimo programoje – padėti įdarbinti vilniečius, kurie susiduria su sunkumais įsitraukiant […]

vasario 24, 2020

Vasario 20-23 dienomis knygų mylėtojai iš visos Lietuvos (ir ne tik) rinkosi į „Litexpo“ parodų ir kongresų rūmuose jau į […]

vasario 24, 2020

Vilnius tęsia inovacijų ir verslumo ugdymo lyderystę mokyklose: šiais mokslo metais atidaroma 14 naujų „FabLab“ kūrybinių dirbtuvių, kuriose moksleiviai gali kurti, […]

vasario 24, 2020

Savaitgalį vykusi Vilniaus knygų mugė ir vėl mušė rekordus – lankytojų skaičiumi pranoko net praėjusių metų jubiliejinį renginį. Šiemet LITEXPO […]

vasario 23, 2020

Sostinės mokyklose mokosi ne tik mokiniai – fizinio ugdymo mokytojai ir patys mokosi naujų, įdomių sporto šakų. Šiandien Palaimintojo Teofiliaus […]

vasario 23, 2020

Tradiciškai, paskutiniąją Vilniaus knygų mugės dieną pranešamas ir kitų metų šūkis. Jau aišku, kad 2021 metais vasario 25–28 dienomis visi […]

vasario 20, 2020

Jono Meko citatos „Gyventi reikia be formulių, reikia būti atviram“ improvizacija šiandien pradėta 21-oji Vilniaus knygų mugė. Atidarymo scenoje vaizdais, […]

vasario 19, 2020

Jau ketvirtadienį Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ prasideda 21-oji Vilniaus knygų mugė. Kaip niekad gausi renginių ir susitikimų, dar […]

vasario 19, 2020

Vyriausiojo miesto architekto skyrius, vertinimui gavęs projektinius pasiūlymus, kuriuose numatomas pastato Kauno g. 5 paskirties keitimas, kreipėsi į Vilniaus miesto […]

vasario 18, 2020

Savanorystė šiais laikais nebetraktuojama kaip „laiko švaistymas“, atvirkščiai, žmonės drąsiai renkasi iššūkį savo laiku ir žiniomis pasidalinti su kitais, o […]