1 spalio, 2020

7 patarimai, kaip išsirinkti geriausią autoservisą

Kad ir kaip būtų gaila ir apmaudu, automobilio gedimas yra neišvengiama mūsų kasdienybės dalis. Kiekvienas automobilis, nesvarbu, ar tai būtų naujas, ar naudotas, ar tai būtų planiniai remonto ir apžiūros darbai, ar užklupę netikėtai, reikalauja kartas nuo karto būti pristatomas į autoservisą. Žinoma, į ne bet kokį, o į tokį, kuriame darbai būtų atliekami tinkamai ir už patrauklią kainą, o patys jaustumėmės saugiai ir žinotumėme, jog automobilį paliekame pas tikrus savo srities profesionalus. Tad, kaip išsirinkti tinkamą autoservisą? Kaip užtikrinti, jog išvažiavus iš serviso jausimės patenkinti atliktais darbais? Kaip žinoti, jog nebūsime apgauti? Į šiuos ir kitus klausimus jums padės atsakyti Geriservisai.lt, kurie pasiruošę suteikti 7 patarimus, kaip išsirinkti geriausią autoservisą.

Dalijimasis patirtimi

Vienas patikimiausių ir efektyviausių būdų išsirinkti tinkamą autoservisą yra ieškoti atsiliepimų internete arba dalintis patirtimi tarp šeimos narių, draugų, darbo kolegų ar tiesiog kaimynų. Daugelis vairuotojų autoservisuose yra pabuvoję ne kartą, todėl turi sukaupę tiek gerų, tiek blogų patirčių lankydamiesi juose. Svarbiausia klausti ir domėtis tuo, kas atrodo svarbu ir aktualu, t.y., ar servisas suteikia garantiją, kokia darbų kaina, kokia serviso aplinka, naudojama įranga, ar darbuotojai kvalifikuoti ir, svarbiausia, ar automobilis suremontuojamas be priekaištų.  Tokiu būdu sužinoma, ko galima tikėtis nuvykus į autoservisą – ar blogos ir nuviliančios darbo kokybės, ar puikaus rezultato.

Suteikiama garantija

Kiekvienas klientas nori, jog darbo rezultatas būtų ne trumpalaikis, o išliktų kuo ilgesnį laikotarpį. Dėl šios priežasties svarbu išsiaiškinti ar autoservisas teikia garantijas ir kokios trukmės jos būna. Jei garantija suteikiama, užsitikrinama, jog išvykus iš serviso tam tikrą laiką bus galima atvykti pašalinti paliktų defektų. Autoservisas, suteikdamas garantijas detalėms ir darbams, parodo, jog jų pagrindinis siekis yra kokybiškai atlikti darbai ir sąžiningas bendravimas su klientu. Akivaizdu, jog save gerbiantis servisas nenori kasdien girdėti blogus klientų atsiliepimus ir taisyti paliktus defektus. Autoservisas, suteikdamas garantijas, stengiasi atlikti darbus taip, jog garantiniu laikotarpiu klientas dėl to pačio gedimo nebeatvyktų, išskyrus tuos atvejus, jei detalėje būtų paliktas gamyklinis defektas.

Aplinka

Renkantis autoservisą patartina atkreipti dėmesį į jo aplinką, t.y., ar jis tvarkingas ir jaukus. Daugelis servisų, siekdami sudaryti gero serviso įvaizdį, pasitelkia gražų ir tvarkingą vidaus interjerą. Tenka pripažinti, jog graži ir jauki automobilio laukiamoji erdvė su mandagiu ir pagalbą siūlančiu administratoriumi, ir nesimėtantys raktai bei kiti darbo įrankiai ar automobilio detalės ant žemės sudaro puikaus serviso įvaizdį, o jei dar laukiant automobilio pasiūloma kava su saldainiais, kliento pasitenkinimas beveik garantuotas. Tokie servisai, kurie skiria dideles investicijas į estetinį grožį ir bendravimą su žmonėmis, greičiausiai, skiria dideles investicijas ir į darbų atlikimo garantijas, darbuotojų apmokymus bei modernią darbo įrangą, todėl galima būti tikriems, jog darbai bus atlikti laiku ir tinkamai.

Kaina

Visi nori, jog paslaugos būtų atliktos tinkamai ir už patrauklią bei prieinamą kainą. Įvairūs autoservisai skirtingiems automobiliams ir darbams nustato ir skirtingas kainas. Prieš vykstant į servisą vertėtų iš karto pasidomėti kokios kainos bus taikomos darbams ir detalėms, bei jas palyginti. Žinoma, vertėtų lyginti tik panašios kategorijos servisus, t.y., nereikėtų lyginti kvalifikuoto, prabangių automobilių serviso kainų su garažuose atliekamų paslaugų kainomis. Atlikus palyginimą tarp bent 3 panašių autoservisų bus matyti, kuris darbus atlieka pigiau. Žinoma, ne visada pigiau atliekantis paslaugas yra geresnis, todėl reikia būti atsargiems ir servisą rinktis ne tik pagal kainą, tačiau atsižvelgti ir į kitus kriterijus, tokius kaip žmonių atsiliepimus, garantijas, naudojama įrangą ir pan., ir tik įsitikinus, jog servisas atitinka jūsų kitus lūkesčius, rinktis pigiausią.

Darbuotojų ir įmonės atestatai

Kokybė yra svarbiausias dalykas, kurį klientas nori gauti autoservise. Kokybės užtikrinimui yra pasitelkiami kvalifikuoti specialistai, kurie gali pašalinti bet kokį gedimą. Gal ir neįprasta, tačiau nereikėtų bijoti serviso teirautis ar jų specialistai turi reikiamą kompetenciją atlikti darbą ir, jei gedimas sudėtingas, ar turi pakankamą patirtį tokio gedimo šalinimui. Reikėtų pasiteirauti, ar servisas nuolat bendrauja su automobilių gamintojais, dalyvauja seminaruose ir mokymuose ir ar yra pasiruošę išspręsti sudėtingiausią automobilio gedimą. Vertėtų rinktis tik tokį servisą, kurio specialistai pastoviai mokosi ir nuolat gilinasi į naujoves, nes nauji automobiliai reikalauja vis daugiau naujų žinių.

Naudojama įranga

Be kvalifikuotų darbuotojų ne ką mažiau svarbu turėti ir modernią bei sertifikuotą įrangą. Klientas nori, jog darbai būti atliekami operatyviai, todėl tokia įranga užtikrins, jog automobilio remontas bus atliktas per trumpiausią įmanomą laiką, o kokybė bus aukščiausio lygio. Verta pasiteirauti, ar serviso naudojama įranga yra patvirtina automobilių gamintojų ir sertifikuota, atitinka visas direktyvas ir tiesės normas, kitaip automobiliui gali būti padaroma tokia žala, kuri gali būti pastebėta jau pasibaigus garantiniam laikotarpiui.

Požiūris į klientą

Sąžiningas bendravimas su klientu yra  pagrindinė gero ir tokio, kurį turėtų rinktis klientas, autoserviso vertybė. Geras autoservisas net ir sudėtingiausiose situacijose visada ieško ir randa bendrą kalbą su klientu. Malonus bendravimas dar pirmojoje stadijoje, kuomet klientas skambina ar atvyksta gyvai apibūdinti gedimą, daro įtaką kliento pasirinkimui. Servisui yra būtina gera bendravimo kultūra, kadangi į servisą atvyksta įvairių profesijų klientai, kurie nori pilno, gero aptarnavimo komplekto, t.y., nuo sklandaus bendravimo iki automobilio remontavimo. Požiūris, kuomet klientas autoservisui yra svarbiausias, parodo, jog tai rimta ir atsakingai į savo darbą žiūrinti įmonė.

Tikimės, jog šie Geriservisai.lt patarimai padės išsirinkti geriausią servisą ir daugiau niekada nelikti nusivylusiems dėl savo sprendimų renkantis autoservisą.

Share Button
Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


27 lapkričio, 2020

Lapkričio 25 d. vykusiame Europos reikalų komiteto posėdyje pristatyta Europos Komisijos nuomonė dėl 2021 m. valstybės biudžeto projekto ir Finansų […]

26 lapkričio, 2020

Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) pateko į pasaulinį inovatyvių universitetų reitingą „World’s Universities with Real Impact“ (WURI) – čia jam skirta aukšta 41 […]

26 lapkričio, 2020

„Jau daugiau nei šimtmetį nekilnojamasis turtas išlieka didžiausia pasaulyje turto klase. Paradoksalu, jog nepaisant technologinės pažangos, vartotojams investuoti į nekilnojamąjį […]

26 lapkričio, 2020

Kiek Lietuvoje yra dizainerių ir kiek to lietuviško dizaino turime? Ar jis yra matomas tik mūsuose ar ir užsienyje? Vienas […]

25 lapkričio, 2020

Šiandien Vyriausybė pritarė Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pateiktam projektui dėl Kauno Aleksoto inovacijų pramonės parko (AIPP) pripažinimo valstybei svarbiu ir […]

25 lapkričio, 2020

Kelių naudotojai, kurie karantino laikotarpiu nesinaudos mokamais Lietuvos keliais, gali Lietuvos teritorijoje paskelbto karantino laikotarpiui sustabdyti įsigytų metinių elektroninių vinječių […]

25 lapkričio, 2020

Nekilnojamąjį turtą (NT) pardavę gyventojai pajamų mokestį turi mokėti tada, kai NT parduoda brangiau nei įsigijo ir neišlaikė jo nuosavybėje […]

25 lapkričio, 2020

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog išsiuntė daugiau nei 6 tūkst. pranešimų mikroįmonėms, kurios sulaukė kvietimų teikti prašymus […]

25 lapkričio, 2020

Telšių regiono atliekų tvarkymo sistema yra labai svarbi visam regionui ir jo gyventojams. Visgi tiek viešojoje erdvėje, tiek oficialiuose susitikimuose […]

24 lapkričio, 2020

Šalyje 65,7 tūkst. jaunuolių iki 29 metų ieško darbo. Daugiausiai nedirbančių jaunuolių lapkričio 1 d. registruota Kaune – 21,2 proc., […]

24 lapkričio, 2020

Nekvalifikuoti darbininkai šiai metais sudarė didžiausią skaičių (33,4 proc.) tarp darbo netekusių asmenų, o nedarbo struktūroje pagal profesijų grupes labiausiai […]

24 lapkričio, 2020

Lietuvos gyventojai į atliekamų pinigų leidimą per pandemiją ėmė žiūrėti kur kas atsargiau ir konservatyviau. Palyginti su laikotarpiu iki pandemijos, […]

23 lapkričio, 2020

Pasaulyje ir Lietuvoje siaučiant COVID-19 pandemijai, į papildomas fronto linijas kartu su medikais stojančių vaistininkų ima kritiškai trūkti. Lietuvos vaistinių […]

19 lapkričio, 2020

Lietuvos statistikos departamentui paskelbus išsamius COVID-19 statistikos duomenis iš Valstybės duomenų valdysenos informacinės sistemos (VDV IS), kuriai įgalinti įsigyta gatava […]

19 lapkričio, 2020

Tebesitęsianti koronaviruso pandemija ir dėl jos paskelbtas karantinas didina įtampą darbo rinkoje. Nemaža dalis darbuotojų patiria stresą ir išgyvena nerimą […]

18 lapkričio, 2020

Vilniaus miesto taryba šiandien pritarė vietinės rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti paslaugas viešosiose vietose išdavimo nuostatų pakeitimams. Naujovė – […]

18 lapkričio, 2020

Norėdami didinti aukštojo mokslo prieinamumą, gerinti įsidarbinamumo rodiklius ir stiprinti ryšius tarp regionų ir aukštojo mokslo, kolegijų vadovai pasirašė bendradarbiavimo […]

18 lapkričio, 2020

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda kartu su Lenkijos vadovu Andrzejumi Duda pasveikino nuotolinio Lietuvos ir Lenkijos verslo forumo dalyvius. Sveikinimo […]

16 lapkričio, 2020

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) valdyba organizacijos prezidente išrinko ekonomistę dr. Eivilę Čipkutę. Ji pareigas pradės eiti š. m. gruodžio 7 […]

14 lapkričio, 2020

Verslo dienos proga (lapkričio 13 dieną), saugodamas ilgametę verslo bendruomenės tradiciją, tik šį kartą nuotoliniu būdu ZOOM platformoje Kėdainių rajono […]