1 spalio, 2020

7 patarimai, kaip išsirinkti geriausią autoservisą

Kad ir kaip būtų gaila ir apmaudu, automobilio gedimas yra neišvengiama mūsų kasdienybės dalis. Kiekvienas automobilis, nesvarbu, ar tai būtų naujas, ar naudotas, ar tai būtų planiniai remonto ir apžiūros darbai, ar užklupę netikėtai, reikalauja kartas nuo karto būti pristatomas į autoservisą. Žinoma, į ne bet kokį, o į tokį, kuriame darbai būtų atliekami tinkamai ir už patrauklią kainą, o patys jaustumėmės saugiai ir žinotumėme, jog automobilį paliekame pas tikrus savo srities profesionalus. Tad, kaip išsirinkti tinkamą autoservisą? Kaip užtikrinti, jog išvažiavus iš serviso jausimės patenkinti atliktais darbais? Kaip žinoti, jog nebūsime apgauti? Į šiuos ir kitus klausimus jums padės atsakyti Geriservisai.lt, kurie pasiruošę suteikti 7 patarimus, kaip išsirinkti geriausią autoservisą.

Dalijimasis patirtimi

Vienas patikimiausių ir efektyviausių būdų išsirinkti tinkamą autoservisą yra ieškoti atsiliepimų internete arba dalintis patirtimi tarp šeimos narių, draugų, darbo kolegų ar tiesiog kaimynų. Daugelis vairuotojų autoservisuose yra pabuvoję ne kartą, todėl turi sukaupę tiek gerų, tiek blogų patirčių lankydamiesi juose. Svarbiausia klausti ir domėtis tuo, kas atrodo svarbu ir aktualu, t.y., ar servisas suteikia garantiją, kokia darbų kaina, kokia serviso aplinka, naudojama įranga, ar darbuotojai kvalifikuoti ir, svarbiausia, ar automobilis suremontuojamas be priekaištų.  Tokiu būdu sužinoma, ko galima tikėtis nuvykus į autoservisą – ar blogos ir nuviliančios darbo kokybės, ar puikaus rezultato.

Suteikiama garantija

Kiekvienas klientas nori, jog darbo rezultatas būtų ne trumpalaikis, o išliktų kuo ilgesnį laikotarpį. Dėl šios priežasties svarbu išsiaiškinti ar autoservisas teikia garantijas ir kokios trukmės jos būna. Jei garantija suteikiama, užsitikrinama, jog išvykus iš serviso tam tikrą laiką bus galima atvykti pašalinti paliktų defektų. Autoservisas, suteikdamas garantijas detalėms ir darbams, parodo, jog jų pagrindinis siekis yra kokybiškai atlikti darbai ir sąžiningas bendravimas su klientu. Akivaizdu, jog save gerbiantis servisas nenori kasdien girdėti blogus klientų atsiliepimus ir taisyti paliktus defektus. Autoservisas, suteikdamas garantijas, stengiasi atlikti darbus taip, jog garantiniu laikotarpiu klientas dėl to pačio gedimo nebeatvyktų, išskyrus tuos atvejus, jei detalėje būtų paliktas gamyklinis defektas.

Aplinka

Renkantis autoservisą patartina atkreipti dėmesį į jo aplinką, t.y., ar jis tvarkingas ir jaukus. Daugelis servisų, siekdami sudaryti gero serviso įvaizdį, pasitelkia gražų ir tvarkingą vidaus interjerą. Tenka pripažinti, jog graži ir jauki automobilio laukiamoji erdvė su mandagiu ir pagalbą siūlančiu administratoriumi, ir nesimėtantys raktai bei kiti darbo įrankiai ar automobilio detalės ant žemės sudaro puikaus serviso įvaizdį, o jei dar laukiant automobilio pasiūloma kava su saldainiais, kliento pasitenkinimas beveik garantuotas. Tokie servisai, kurie skiria dideles investicijas į estetinį grožį ir bendravimą su žmonėmis, greičiausiai, skiria dideles investicijas ir į darbų atlikimo garantijas, darbuotojų apmokymus bei modernią darbo įrangą, todėl galima būti tikriems, jog darbai bus atlikti laiku ir tinkamai.

Kaina

Visi nori, jog paslaugos būtų atliktos tinkamai ir už patrauklią bei prieinamą kainą. Įvairūs autoservisai skirtingiems automobiliams ir darbams nustato ir skirtingas kainas. Prieš vykstant į servisą vertėtų iš karto pasidomėti kokios kainos bus taikomos darbams ir detalėms, bei jas palyginti. Žinoma, vertėtų lyginti tik panašios kategorijos servisus, t.y., nereikėtų lyginti kvalifikuoto, prabangių automobilių serviso kainų su garažuose atliekamų paslaugų kainomis. Atlikus palyginimą tarp bent 3 panašių autoservisų bus matyti, kuris darbus atlieka pigiau. Žinoma, ne visada pigiau atliekantis paslaugas yra geresnis, todėl reikia būti atsargiems ir servisą rinktis ne tik pagal kainą, tačiau atsižvelgti ir į kitus kriterijus, tokius kaip žmonių atsiliepimus, garantijas, naudojama įrangą ir pan., ir tik įsitikinus, jog servisas atitinka jūsų kitus lūkesčius, rinktis pigiausią.

Darbuotojų ir įmonės atestatai

Kokybė yra svarbiausias dalykas, kurį klientas nori gauti autoservise. Kokybės užtikrinimui yra pasitelkiami kvalifikuoti specialistai, kurie gali pašalinti bet kokį gedimą. Gal ir neįprasta, tačiau nereikėtų bijoti serviso teirautis ar jų specialistai turi reikiamą kompetenciją atlikti darbą ir, jei gedimas sudėtingas, ar turi pakankamą patirtį tokio gedimo šalinimui. Reikėtų pasiteirauti, ar servisas nuolat bendrauja su automobilių gamintojais, dalyvauja seminaruose ir mokymuose ir ar yra pasiruošę išspręsti sudėtingiausią automobilio gedimą. Vertėtų rinktis tik tokį servisą, kurio specialistai pastoviai mokosi ir nuolat gilinasi į naujoves, nes nauji automobiliai reikalauja vis daugiau naujų žinių.

Naudojama įranga

Be kvalifikuotų darbuotojų ne ką mažiau svarbu turėti ir modernią bei sertifikuotą įrangą. Klientas nori, jog darbai būti atliekami operatyviai, todėl tokia įranga užtikrins, jog automobilio remontas bus atliktas per trumpiausią įmanomą laiką, o kokybė bus aukščiausio lygio. Verta pasiteirauti, ar serviso naudojama įranga yra patvirtina automobilių gamintojų ir sertifikuota, atitinka visas direktyvas ir tiesės normas, kitaip automobiliui gali būti padaroma tokia žala, kuri gali būti pastebėta jau pasibaigus garantiniam laikotarpiui.

Požiūris į klientą

Sąžiningas bendravimas su klientu yra  pagrindinė gero ir tokio, kurį turėtų rinktis klientas, autoserviso vertybė. Geras autoservisas net ir sudėtingiausiose situacijose visada ieško ir randa bendrą kalbą su klientu. Malonus bendravimas dar pirmojoje stadijoje, kuomet klientas skambina ar atvyksta gyvai apibūdinti gedimą, daro įtaką kliento pasirinkimui. Servisui yra būtina gera bendravimo kultūra, kadangi į servisą atvyksta įvairių profesijų klientai, kurie nori pilno, gero aptarnavimo komplekto, t.y., nuo sklandaus bendravimo iki automobilio remontavimo. Požiūris, kuomet klientas autoservisui yra svarbiausias, parodo, jog tai rimta ir atsakingai į savo darbą žiūrinti įmonė.

Tikimės, jog šie Geriservisai.lt patarimai padės išsirinkti geriausią servisą ir daugiau niekada nelikti nusivylusiems dėl savo sprendimų renkantis autoservisą.


26 liepos, 2021

Įvairi kompiuterinė technika dažniausiai yra naudojama metų metus, todėl renkantis naują įrangą nereikėtų skubėti apsispręsti: jei įvertinsite keletą svarbiausių kriterijų, […]

24 liepos, 2021

Statybos vadovams pirmosios rankos yra statybiniai konteineriai. Tokius statybinius konteinerius nuomojasi dėl savo darbuotoju, kad darbuotojai dirbtu daug našiau. Tikriausiai […]

24 liepos, 2021

Ne paslaptis, jog pjovimo staklės – tai labai naudingas prietaisas, padedantis atlikti įvairiausius darbus statybų, remonto ar dailidystės srityje. Priklausomai […]

Prezidentas dalyvauja SBA gamyklos pristatymo renginyje / Prezidentūros nuotr.
23 liepos, 2021

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda penktadienį dalyvavo naujos SBA įmonių grupės baldų gamyklos Klaipėdos rajone pristatyme. Modernus gamybos kompleksas kuriamas […]

23 liepos, 2021

Nuo liepos 26-osios visi keleivinio transporto įmonių darbuotojai, kurie turi tiesioginį kontaktą su keleiviais, kas savaitę privalo atlikti koronaviruso testus. […]

23 liepos, 2021

Kas moka už atliekų išvežimą ? Mes naudojame maisto produktus, kurie yra įpakuoti į įvairias pakuotes, o jas panaudojus turime […]

23 liepos, 2021

Ar žmonės yra patenkinti dantų protezais ? Nuo senų laikų dantų protezai buvo ir yra geriausias ir pigiausias išradimas, kuris […]

23 liepos, 2021

Šiandien, dalyvaujant Ministrei Pirmininkei Ingridai Šimonytei ir susisiekimo ministrui Mariui Skuodžiui, naujai pastatytam Smiltynės perkėlos keltui oficialiai suteiktas vardas „Klaipėda“. […]

Robotas parduotuvėje
22 liepos, 2021

Lietuviai į svajonių parduotuvę žvelgia futuristiškai: daugiau jokių kasų, piniginių ir bereikalingo kontakto su aptarnaujančiais darbuotojais, nebent aplink zujančiais robotais. […]

22 liepos, 2021

Lietuva bei kitos Europos šalys šiomis dienomis orientuojasi į ekologiją ir mažesnį vartojiškumą. Elektros energija yra svarbi kiekvienam iš mūsų, […]

22 liepos, 2021

Ar vis dar turite savo dantis? Jei taip tada jums labai pasisekė, nes neretas žmogus garbingame amžiuje savo dantų neturi […]

22 liepos, 2021

Neretai prekę išsirinkti yra labai sudėtinga. Kartais tai dėl to, nes pirkėjai turi daug reikalavimų prekei, pasitaiko, jog tai dėl […]

21 liepos, 2021

Krautuvai brangūs, tačiau naudingi. Todėl, nepaisant nepigios kainos, jie gana paklausūs. Pirkti krautuvą naudinga, tačiau svarbu žinoti, kur įsigyti. Pirkti […]

21 liepos, 2021

Anglų kalboje yra labai gražus žodis search engine optimization – Lietuviškai jis skamba, taip paieškos optimizavimas. Tikriausiai kyla klausimas, kas […]

20 liepos, 2021

Praėjusį savaitgalį Lietuvoje siautęs lietus ir audros pridarė dar daugiau žalos nei ankstesnės liūtys. Jei prieš gerą savaitę skandinęs lietus […]

20 liepos, 2021

Vieno didžiausių sunkiojo transporto remonto tinklų Lietuvoje „Autokurtas“ pajamos per pirmąjį šių metų pusmetį augo 37 proc. ir priartėjo prie […]

Pirmakursiams Šiaulių aukštosiose – tūkstančiai eurų ir garantuotos darbo vietos
18 liepos, 2021

Jaunuoliai, besirenkantys, kuria kryptimi pasukti karjeros keliu, turėtų suklusti. Ypač svarstantieji rinktis matematikos, IT ar inžinerijos studijas. Nuo rugsėjo šių […]

Martynas Giga
15 liepos, 2021

Lietuvoje elektros energijos kaina birželį siekė 77,74 Eur/MWh – palyginti su gegužės mėn., ji buvo 54 proc. didesnė ir buvo […]

Nauja SBA gamykla vizualizacija
15 liepos, 2021

Šiandien Ekonomikos ir inovacijų ministerija patenkino pirmojo investicinio projekto paraišką, kuris bus įgyvendinamas pasinaudojus ministerijos iniciatyva atvertu Žaliuoju koridoriumi stambiems […]

14 liepos, 2021

Asociacijos „Infobalt“ duomenimis, kasmet mūsų šalyje trūksta nuo 3 000 iki 4 000 informacinių ir ryšių technologijų (IRT) specialistų. Naujausi […]