Prašymus išduoti tachografų korteles Valstybinei kelių transporto inspekcijai galima teikti internetu

Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Inspekcija) informuoja, kad rugpjūčio 4–ąją įsigaliojo skaitmeniniuose tachografuose naudojamų identifikavimo kortelių išdavimo taisyklių pakeitimai, lengvinantys tachografo kortelių išdavimo sąlygas.
Inspekcijos teikiamas administracines paslaugas galima užsisakyti internetu ne tik juridiniams, bet ir fiziniams asmenims. Inspekcija pagerino elektroninių paslaugų, susijusių su tachografo kortelių užsakymu, sistemą. Vairuotojai, prisijungę prie sistemos, galės užsisakyti vairuotojo kortelę arba pranešti, jei kortelė blogai veikia ar yra prarasta. Prašymo išduoti (pakeisti ar atnaujinti) vairuotojo kortelę pildymo metu galima iškart atlikti mokėjimą.
Nuo šiol prisijungti prie prašymų išduoti skaitmeninio tachografo korteles pateikimo internetu sistemos gali fizinis asmuo, identifikavęs save:
- per elektroninės bankininkystės sistemą;
- naudodamas asmens tapatybės kortelę su įrašytu skaitmeniniu sertifikatu;
- naudodamas mobilųjį elektroninį parašą.
Įmonių atstovai, prisijungę prie prašymų išduoti skaitmeninio tachografo korteles pateikimo internetu sistemos, galės užsakyti įmonės ar dirbtuvės kortelę (tik šioje įmonėje dirbantiems asmenims), pranešti, jei kortelė blogai veikia ar yra prarasta, suteikti įgaliojimą bet kuriam darbuotojui, o prašymo išduoti (pakeisti ar atnaujinti) įmonės ar dirbtuvės kortelę pildymo metu atlikti mokėjimą.
Taip pat sukurta galimybė elektroniniu paštu ar (ir) trumpuoju (SMS) pranešimu gauti pranešimus apie:
- internetu pateikto prašymo vykdymo eigą,
- pagamintą tachografo kortelę,
- besibaigiantį turimos tachografo kortelės galiojimo laiką