Apskritojo stalo diskusija „Vaiko pažinimo link“ Dainų progimnazijoje

„Vaikystė be galo svarbus žmogaus gyvenimo laikotarpis, ne pasirengimas būsimajam gyvenimui, o tikras, šviesus, savitas, nepasikartojantis gyvenimas. Ir nuo to kaip praėjo vaikystė, kas vedė vaiką vaikystės metais, kas iš aplinkos įėjo į vaiko protą ir širdį – nuo to labiausiai priklauso kokiu žmogumi taps šiandieninis mažasis“ – rašė V. Suchomlinskis.
Spalio 22 d. Šiaulių Dainų progimnazijoje vyko lopšelių-darželių „Pupų pėdas “, „Trys nykštukai“, „Pasaka“, „Dainelė“, „Rugiagėlė“ priešmokyklinio ugdymo pedagogų ir progimnazijos pradinio ugdymo mokytojų apskritojo stalo diskusija „Vaiko pažinimo link“. Visų pedagogų tikslas – ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį, stiprią pažinimo motyvaciją turintį vaiką, sudaryti prielaidas tolimesniam sėkmingam ugdymo procesui.
Apskritojo stalo diskusiją įžanginį žodį tarė progimnazijos direktoriaus pavaduotoja Roma Jarulienė, dalyvius trumpa muzikine programa pasveikino progimnazijos 4 a ir 4 b klasių mergaitės, paruoštos muzikos mokytojos Ingridos Jonavičienės bei šiuolaikinių šokių studijos „Kosmėja“ vadovės Dianos Maciuvienės, renginį vedė progimnazijos pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Rima Dilinskienė.
Svečiai apsilankė mini pamokėlėse užsienio kalbų laboratorijoje Robotel ir 3D kabinete. Buvo diskutuojama, kaip palengvinti sudėtingą priešmokyklinuko raidos laikotarpį, kuris lemia tolesnio ugdymo sėkmę, kaip padėti vaikui įgyti kasdieniam gyvenimui bei sėkmingam ugdymui(si) mokykloje būtinų kompetencijų. Priešmokyklinių įstaigų pedagoges sudomino buvusių auklėtinių piešiniai ir mintys apie darželį. Progimnazijos pradinio ugdymo mokytojos susipažino su pirmokų pasiekimais ir lūkesčiais.
Apskritojo stalo dalyviai pasidalino patirtimi, kuriant ugdomąją aplinką, pateikė naujų idėjų, kurios įgalina žengti dar vieną žingsnelį žaismingesnio, inovatyvesnio ugdymo proceso link.
![]() |
![]() |