Apdovanotos mylimiausios Lietuvos įmonės ir jų darbuotojai

Ketvirtadienio vakarą projektas „Aš myliu savo įmonę“ pasiekė finalą – buvo pristatytos mylimiausios Lietuvos įmonės. Jau trečius metus iš eilės Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) organizuojamas projektas ieškojo vieningiausių darbuotojų kolektyvų, viešai deklaruojančių meilę savo kompanijoms, darbui bei kolegoms.
Organizatoriai džiaugiasi kasmet didėjančiu įmonių aktyvumu. Šiais metais net 77 įmonių darbuotojai priėmė iššūkį ir dalyvavo projekte – sukūrė įspūdingus meilės savo kompanijoms filmukus, eiles, nuotraukomis įamžino vidinį įmonių gyvenimą. Ekspertų komisijos sprendimu, projekto nugalėtojais tapo „Simplanova“, „Interneto vizija“, „TELE-3“, „FL Technics“, „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba“.
XS kategorijoje, kuriai priklausė įmonės, turinčios 1-9 darbuotojus, mylimiausia įmone tapo MB „Simplanova“. Rinkodaros vadybininkė Vilija Butėnienė didžiuojasi kolektyvo pastangomis ir prisimena pasiruošimą dalyvavimui projekte: „Tada buvo vasara, todėl mums, kaip informacinių technologijų įmonės darbuotojams, kilo mintis kartu praleisti daugiau laiko keliaujant ir dalyvaujant įmonės išvykose, todėl filmukas iki šiol primena smagias akimirkas drauge. Filmuko kūrimo procesas nebuvo tik pramoga – mes dar labiau sustiprinome savo komandos bendrumą bei parodėme, jog kartu galime daug nuveikti.“
UAB „Interneto vizija“ pelnė mylimiausios įmonės apdovanojimą S įmonių kategorijoje. Eglė Litvinaitė, administracijos vadovė, šypsosi prisimindama, kad pirmas dalykas, kurį stebėdavo rytais – balsavimo rezultatai. Jos nuomone, šis projektas yra proga parodyti visuomenei, kaip myli įmonę, kurioje dirbi: „Kasdieninėje veikloje randame laiko pasakyti, kad mums gera dirbti šioje įmonėje, kad mes jaučiamės vertinami, randame progą pasakyti ačiū, turime laiko juoktis, žaisti kartu, pasiilgstame vieni kitų lyg šeimos narių, tad nusprendėme tai pasakyti ir kitiems, o šis projektas buvo puiki proga tą padaryti. Tikime, kad įmonę mylintys darbuotojai garantuoja sėkmę pačiai įmonei.“
M dydžio įmonių kategorijoje komisijos sprendimu nugalėtoja išrinkta UAB „TELE-3“. Laura Blaževičiūtė, „TELE-3” generalinė direktorė, didžiuojasi, kad dirba su komanda, kuri nusprendė dalyvauti projekte: „Kiekvienas verslo savininkas ar vadovas svajoja, kad jo darbuotojai savo santykį su įmone įvardintų tokiu žodžiu kaip meilė. Tai daug daugiau, nei lojalumas, įsitraukimas ar pasididžiavimas. Mylinti komanda gali veikti daug darniau ir todėl efektyviau. Mums čia išties smagu ir gera.”
L dydžio įmonių kategorijoje AB „FL Technics“ meilės prisipažinimas buvo išrinktas nuoširdžiausiu ir originaliausiu. Generalinio direktoriaus pavaduotoja valdymui, Rita Domkutė, pasinaudojo proga visiems padėkoti: „Dėkojame konkurso „Aš myliu savo įmonę” organizatoriams, visiems balsavusiems ir prisidėjusiems prie šio projekto. Džiugu, kad kamerai pavyko užfiksuoti mūsų istorijas ir kasdieninę meilę darbui. Viliamės, kad ne tik įamžinome mūsų darbuotojų atsidavimą, tačiau ir užkrėtėme žmones savo meile aviacijai.“
Projekto senbuvė, AB „Lietuvos geležinkeliai, jau antrus metus iš eilės nepaleidžia mylimiausios Lietuvos įmonės vardo XL įmonių kategorijoje. Generalinis direktorius Stasys Dailydka, apie savo patirtį projekte: „Dešimt tūkstančių darbuotojų džiaugiasi, kad jau antrus metus iš eilės jų įmonė tampa pačia mylimiausia. Lietuvos geležinkeliuose galime rasti turbūt visų įmanomų profesijų atstovų, tačiau visus vienija bendras tikslas – su meile atlikti savo darbą. Gera mylėti įmonę, kuri myli jus.”
VŠĮ „Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba“ buvo pripažinta verčiausia mylimiausios įmonės vardo One size kategorijoje. „Mes palaikome šią gražią iniciatyvą, kadangi tai yra papildoma proga susivienyti bendram tikslui ir išreikšti meilę savo įmonei. Sunkiausia buvo sugalvoti, kaip aiškiai tai parodyti, nes šis jausmas labai abstraktus ir kiekvienas jį suvokiame skirtingai. Nusprendėme savo meilę įmonei parodyti per meilės savo darbui prizmę – čia mes esame reikalingi, naudingi, realizuojame savo idėjas“, – rinkodaros skyriaus vadovo pavaduotoja Erika Mankutė džiaugiasi ir dėl to, kad dalyvaudami projekte kolegos įsitraukė į bendrą kūrybinę veiklą.
Projekto „Aš myliu savo įmonę“ įkvėpta LVK taip pat pristatė ir konferenciją kompanijų vadovams ir žmogiškųjų išteklių specialistams „WORLD CAFE: laimingi drabuotojai = produktyvūs darbuotojai.“ Visas dėmesys konferencijos metu buvo skirtas vidinei įmonės kultūrai bei kolektyvui, kuriame darbuotojai praleidžia didžiąją dalį savo dienos. Pripažinti savo sričių profesionalai skaitė pranešimus, o konferencijos dalyviai buvo kviečiami diskutuoti kartu su savo kolegomis, naudojantis netradiciniu „World Cafe“ bendravimo metodu.