9 birželio, 2021

Dažniausios (ir brangiausios) „Google Ads“ klaidos ir būdai, kaip jų išvengti

Manote, kad turite tobulą „Google Ads“ kampaniją? Jei taip yra iš tikrųjų – valio! Tačiau neretai būna ir taip, kad įgyvendinant „Google Ads“ pasitaiko klaidų, kurios ne tik mažina reklamos efektyvumą, bet ir kainuoja gana brangiai.

Dauguma išbandžiusių „Google Ads“, tikriausiai sutiktų, kad ši skaitmeninės reklamos rūšis gali būti itin efektyvus potencialių klientų ir pardavimų generavimo įrankis, o daugybė jos siūlomų funkcijų, pritaikymo ir taikymo parinkčių yra priežastys, kodėl šis įrankis veikia sėkmingai. Tačiau tai, kas lemia „Google Ads“ sėkmę, taip pat gali būti tai, kas apriboja investicijų grąža (IG). „Google“ yra numačiusi rekomendacijas, kuriomis reikia remtis rengiant reklamą, o šių rekomendacijų nepaisymas gali būti labai brangi klaida. Žinodami, kaip atpažinti „Google Ads“ klaidas, žinosite, kaip jų išvengti. Maža to, tokiu būdu galėsite priartėti prie savo galutinio tikslo – pritraukti tikslingesnį vartotojų srautą į savo svetainę ir padidinti rinkodaros teikiamą naudą savo verslui. Tad – pirmyn į pažintį su dažniausiomis ir brangiausiomis „Google Ads“ klaidomis..

1 klaida – numatytosios paieškos ir vaizdinės reklamos tinklo taikymo parinktys

„Google Ads“ turi kelias formas – reklamą paieškos tinkle arba reklamą vaizdo tinkle. Todėl kurdami paieškos tinklo reklamą, galite pasirinkti paieškos tinklą, vaizdinės reklamos tinklą arba abu. Jeigu reklamos tikslas yra potencialių klientų generavimas (o ne, pavyzdžiui, prekės ženklo žinomumo didinimas), geriausia rinktis reklamą paieškos tinkle, nes paspaudimų konversijų rodiklis vaizdinės reklamos tinkle yra labai žemas, palyginti su paieškos tinklu.

Kas nutiks su paieškos tinklu, jei taikysite reklamą pagal raktinį žodį? Ji bus rodoma tik „Google“. Jei pasirinksite vaizdinės reklamos tinklą, „Google“ veikiausiai skelbs tokį skelbimą  atitinkamose svetainėse, tačiau jis nebus rodomas žmonėms, kurie aktyviai jūsų ieško. Taigi, kartais vaizdinės reklamos tinklo pasirinkimas gali būti nuostolingas, nes neatves norimo lankytojų srauto.

2 klaida – neigiami raktiniai žodžiai (t. y. tie, kurie nėra susiję su konkrečia reklama)

„Google Ads“ būtina bent jau kas savaitę peržiūrėti neigiamų raktinių žodžių sąrašą. Reikėtų pradėti nuo standartinio neigiamų raktinių žodžių sąrašo, kurį galima sudaryti pasitelkus tokius įrankius kaip „SEMrush“ – raktinių žodžių planavimo priemonė, „Google“ pasiūlymus ir t. t. Šių raktinių žodžių žinojimas padės sutaupyti pinigų, nes jie padės pritraukti daugiau potencialių klientų ir sumažinti nekonvertuojančias paieškas.

3 klaida – nepridėti plėtiniai

„Google“ padeda lengvai sukurti tinkamai optimizuotus skelbimus ir pritraukti daugiau tikslingo srauto į savo svetainę pasinaudojant plėtinių galia. Dabar prie savo reklamos galima pridėti papildomos informacijos, kad google ads reklama išsiskirtų ir būtų pastebimesnė.

Plėtinių naudojimas gali būti itin efektyvus būdas padidinti paspaudimų skaičių. Galima naudoti svetainių nuorodų plėtinius, kurie nukreipia lankytojus į atitinkamus puslapius. Galima naudoti figūrinių išnašų plėtinius, kurie leidžia prie reklamos skelbimų pridėti daugiau teksto (pavyzdžiui, raginimą veikti). Galima naudoti ir pranešimų plėtinius, vietovių plėtinius, kainų plėtinius ir kitus plėtinius, kurie konkrečiu atveju teigiamai veiktų „Google Ads“ efektyvumą.

Adaptuojant reklamą klientų mobiliesiems įrenginiams, rekomenduojama naudoti skambučių arba pranešimų plėtinius. Iš esmės galima įgalinti mobiliojo ryšio vartotojus jums paskambinti arba siųsti pranešimą tiesiai iš savo mobiliųjų telefonų. Tiesa, negalima kontroliuoti, kaip plėtiniai bus rodomi, nes tik „Google“ nusprendžia, kokie plėtiniai ir kokie skelbimai bus rodomi. Pagrindinis jūsų tikslas yra periodiškai pažiūrėti į plėtinių funkcionavimą ir įvertinti, kurie plėtiniai konvertuoja geriau. Tada galite pristabdyti tuos, kurie nekonvertuoja arba pakeisti juos geresne versija. Kad ir kaip ten būtų, „Google“ teigimu, plėtiniai gali padidinti skelbimų paspaudimų rodiklį iki 10 proc.

4 klaida – regioninių tendencijų ignoravimas

Paprastai vieni „Google Ads“ reklamos kūrėjai dėmesį sutelkia į  labai mažą auditoriją (ploto atžvilgiu, pavyzdžiui, viename mieste), o kiti renkasi agresyvesnį modelį – šalies ar net tarptautiniu mastu.

Pirmiausia reikia atsižvelgti į jūsų verslo aprėpiamą sritį. Jei tai vietinis verslas, pavyzdžiui, restoranas, tuomet geriausia rodyti skelbimus tik savo apylinkėse. Kitiems verslams gali tikti reklamos pritaikymas didesnei geografinei teritorijai. Šio pasirinkimo pranašumas yra tai, kad gausite duomenis, kuriuos galima naudoti, peržiūrėti savo skelbimų našumą mieste ir atlikti daug kitų veiksmų. Pavyzdžiui, galite pastebėti, kad vieno miesto kaina / konversija yra mažesnė nei kito, o tai gali būti priežastis atsisakyti brangesnio miesto biudžeto sudarymo ir padidinti kito miesto reklamos biudžetą.

„Google Ads“ klaidų be abejonės gali būti ir daugiau, tačiau jų galima išvengti. Kaip tai padaryti? Lengviausias kelias – pasinaudoti profesionalų teikiamomis „Google Ads“ paslaugomis. Kreiptis galima tel. +370 678 51839 ar el. paštu info@seosprendimai.lt. Kiekvienam bus surastas geriausias reklamos sprendimas!

Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


18 birželio, 2021

Paviljonai – puiku pasirinkimas, kai rengiamės įvairaus pobūdžio šventės lauke. Tačiau, jei jūs esate tas asmuo, kuris atsakingas už šių […]

18 birželio, 2021

Daugelis žmonių pripažįsta, kad buto pardavimas yra vienas svarbiausių iššūkių gyvenime. Na, o, jei tai siekiama padaryti dar ir kuo […]

17 birželio, 2021

Lauko duris keičiame pakankamai retai, todėl ypatingai svarbu, kad jos kuo labiau pateisintų visus lūkesčius. Tokie gaminiai turi būti ir […]

16 birželio, 2021

Kaip ant mielių kylančios būsto kainos lietuvių smarkiai negąsdina – pardavėjai džiaugiasi, kad graibstomi ir naujos, ir senos statybos butai, […]

15 birželio, 2021

Antradienį Lietuvoje išaušo Laisvės nuo mokesčių diena, skelbia Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI). Tai, kad ji minima beveik trimis savaitėmis […]

14 birželio, 2021

Krovinių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Cargo“ gegužę pervežė beveik 4,3 mln. tonų krovinių – 2 proc. daugiau nei pernai, kai […]

14 birželio, 2021

Šiltuoju sezonu kur kas dažniau į savo garderobą norisi įtraukti žavingas, moteriška elegancija alsuojančias sukneles. Visgi, kaip ir bet prie […]

14 birželio, 2021

Neilgai trukus moksleiviai sulauks vasaros atostogų – šiuo laikotarpiu jiems netrūksta laiko pasimėgauti šiltų orų teikiamais malonumais, tačiau daugelis iš […]

Andrius Bičeika / Mona Avik nuotr.
12 birželio, 2021

9-tojoje Bankininkystės ir finansų konferencijoje „Tektoniniai poslinkiai bankininkystėje“, didžiausių Lietuvoje veikiančių bankų vadovai bei Švedijos bankų ir „Fintech“ industrijos atstovai […]

12 birželio, 2021

Birželio 10 d. Seimas balsų dauguma (už – 92, prieš – 8, susilaikė 18) plojimais užbaigė Kaimo reikalų komiteto patobulinto Pluoštinių kanapių įstatymo Nr. […]

10 birželio, 2021

Kinijoje sukeltas statybinių medžiagų kainų cunamis jau drebina ir statybas Lietuvoje. Nuogąstaujama, kad dalį jų gali tekti stabdyti. Kaip tai […]

9 birželio, 2021

Šiandien vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose. „Registracijos mastai smarkiai išaugo, gal dar šiek tiek ankstoka […]

7 birželio, 2021

Ekonomikos ir inovacijų ministerija iki birželio 7 d. iš viso yra patvirtinusi 148,1 mln. eurų paramą nuo karantino suvaržymų nukentėjusiam […]

3 birželio, 2021

1991 m. birželio 3 d. – ypatinga data šalies jūrų istorijoje. Šią dieną Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija mini reikšmingą […]

2 birželio, 2021

Karantinas daugumai verslininkų sukėlė iššūkių ir ne vienam teko perdėlioti savo verslo planus. Taip nutiko ir Alytaus bendradarbystės centro „Spiečius“ […]

R. Bagdonavičienė
1 birželio, 2021

Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija (LPPARA) paskelbė kasmetinius „Lietuvos eksporto prizo“ ir „Lietuvos metų verslininkės“ apdovanojimų laimėtojus. Konkursas […]

31 gegužės, 2021

Incidentas su „Ryanair“ kompanijos lėktuvu, opozicijos atstovų sulaikymas ir įkalinimas sukrėtė tarptautinę bendruomenę ir parodė, jog skrydžių saugai Baltarusijos oro […]

A. Reipos nuotr.
28 gegužės, 2021

Jonavoje pradėta statyti nauja aliuminio profilių gamykla – ABC Nordic priklausanti Skandinavijos kapitalo įmonių grupė „Aluflam“ Ukmergės gatvėje investuoja 7 […]

27 gegužės, 2021

Pandemijai tęsiantis, o karantino ribojimams laisvėjant, valstybės pagalba iki vasaros pabaigos galės ir toliau naudotis nuo COVID-19 nukentėję darbuotojai, darbdaviai, […]

27 gegužės, 2021

Buitinės technikos pirkimas internetu dažnai atrodo labai bauginantis, nors toks neturėtų būti. Internete galite atrasti itin platų buitinės technikos pasirinkimą […]