sausio 12, 2015
Dovanoms internetinėse parduotuvėse gyventojai išleido iki 40 proc. daugiau nei pernai

Šventiniu laikotarpiu gyventojai internetu pirko ketvirtadaliu daugiau dovanų nei ankstesniais metais, rodo preliminarūs internetinių parduotuvių šventinės prekybos duomenys.  Kai kurių internetinių parduotuvių apyvarta išaugo iki 40 proc. Lyginant su 2013 m. šventėmis, itin sparčiai augo  kompiuterinės ir buitinės technikos, žaislų ir grožio priemonių pardavimas.

Internetinė prekyba šventiniu laikotarpiu auga kelerius metus iš eilės. Gyventojai renkasi vis stambesnes ir brangesnes prekes  pirkti iš elektroninių, o ne mažmeninių parduotuvių.

„Šio šventinio laikotarpio spartus elektroninės prekybos augimas rodo, kad internetinės parduotuvės tampa vis stipresnės konkurentės mažmeninės prekybos atstovams. Tradicinės parduotuvės tokiu augimu pasigirti negali. Pavyzdžiui, iš „Pigu.lt“ šios žiemos šventėms dovanų ir kitų vartojimų prekių nupirkta net 40 proc. daugiau nei pernai. 2013 m. šventinė prekyba augo 45 proc.“, – sako didžiausios Lietuvoje internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė.

Internetinės parduotuvės šiuo šventiniu laikotarpiu pastebėjo naują tendenciją – gyventojai internetu vis dažniau perka rūbus. Taip pat šiemet po eglutėmis buvo padėta kur kas daugiau elektroninėse parduotuvėse pirktų žaislų nei ankstesniais metais. „Pigu.lt“ skaičiuoja, kad žaislų šventiniu laikotarpiu pardavė dvigubai daugiau nei 2013 m. Žymiai augo ir grožio priemonių pardavimas. Kvepalų ir kosmetikos vien internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“ nupirkta 50 proc. daugiau. Prekybininkai neabejoja, kad ir šios prekės keliavo po eglutėmis.

„Prieš žiemos šventes ir iškart po jų stebėjome stambios buitinės technikos pardavimo šuolį. Jį mes siejame ne su šventėmis, bet su euro įvedimu. Greičiausiai gyventojai paskutinius turimus litus investavo į buitinę techniką – pirko šaldytuvus, televizorius, skalbimo mašinas ir kitą techniką“, – svarsto „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė.

Kaip ir 2013 m. šventiniu laikotarpiu, tarp populiariausių internetinių parduotuvių prekių, be minėtų aukščiau, buvo smulki buitinė technika, mobilieji telefonai, kalėdiniai papuošimai. Žiemos pradžioje elektroninės prekybos atstovai negalėjo pasidžiaugti populiarių žiemos kategorijos prekių pardavimu. Šių prekių pardavimui koją kišo labiau rudeniui nei žiemai tinkantys orai. Atėjus žiemiškiems orams jau matomas ir šios kategorijos prekių pardavimo atsigavimas.

Situaciją rinkoje stebintis ir analizuojantis elektroninės prekybos lyderis Lietuvoje „Pigu.lt“ pastebi, kad kasmet auga internetinėse parduotuvėse perkančio pirkėjo krepšelis. K. Gumauskienė tai aiškina augančiu pasitikėjimu internetine prekyba.

„Matome, kad internetinių parduotuvių pirkėjų krepšelis didėja. Vis dažniau ir vis daugiau žmonių vienu kartu perka didesnį prekių kiekį. Jeigu anksčiau pas mus pirkdavo po vieną ar dvi prekes, dabar užsako po 3-5. Tai rodo, kad internetinės parduotuvės gali patenkinti vis daugiau pirkėjų poreikių ir pasiūlyti didelį prekių asortimentą“, – teigia K. Gumauskienė.

Share Button


vasario 19, 2020

Mėnuo įpusėjo, o sąskaitoje jau švilpia vėjai ir vėl galvojate, kaip čia išgyventi iki kitos algos ar iš kurio draugo […]

vasario 18, 2020

Nepaisant pastangų Lietuvos apmokestinamųjų gaminių atliekų tvarkymo sistemą padaryti skaidresne, joje apstu problemų. Siekdama situaciją gerinti Aplinkos ministerija inicijuoja naujus […]

vasario 18, 2020

Dubajuje (Jungtiniai Arabų Emyratai) vasario 16–20 d. vykstančioje jubiliejinėje – 25-oje – tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „Gulfood 2020“ […]

vasario 18, 2020

Per septynerius metus „Danske Bank“ Globalių paslaugų centrą Lietuvoje nuo šimto iki 3 tūkstančių darbuotojų komandos užauginusi dabartinė jo vadovė […]

vasario 17, 2020

Europos šeimų verslo asociacijos duomenimis, šeimos verslai regione sudaro mažiausiai 65 proc. visų veikiančių įmonių. Tiesa, nėra tikslios statistikos, kokią […]

vasario 14, 2020

Tiek Lietuvos, tiek Europos Sąjungos ekonomikoje smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) subjektai vaidina svarbų vaidmenį. Lietuvos Respublikos statistikos departamento duomenimis, […]

vasario 13, 2020

Atlikta Lietuvos odontologijos rinkos analizė rodo galimai pavojingas tendencijas, kurios atsirado 30 metų nesprendžiant šios rinkos skaidrumo klausimo: odontologijos sritis […]

vasario 13, 2020

Įsimylėjėliai Valentino dieną antrąsias puses dažniausiai džiugina simboliškai – gėlėmis, desertais ar mielais suvenyrais ir staigmenoms įprastai išleidžia nuo 10 […]

vasario 12, 2020

Atostogos snieguotose kalnų viršūnėse, saulėtose vandenynų pakrantėse ar modernios architektūros peizažuose suteikia dar daugiau malonumo, jei jų metu padarytos įspūdingos […]

vasario 10, 2020

„Ar Lietuvą netrukus užklups krizė?“ – šis klausimas pastaruoju metu skamba taip dažnai, kad pretenduoja tapti tokiu pat liaudies folkloru, […]