16 rugsėjo, 2021

„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet augino pardavimus – tam įtakos turėjo ir populiariausias Lietuvoje „Kalnapilio nealkoholinis“ alus

„Kalnapilio-Tauro grupė", generalinis direktorius M. V. Kirstukas

Šių metų pirmo pusmečio finansinius rezultatus skelbianti „Kalnapilio-Tauro grupė“ turi kuo pasidžiaugti. Augantis nealkoholinio alaus populiarumas, didėjęs eksportas bei energinių gėrimų kategorijos augimas lėmė, kad per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai augo 4 proc., o pajamos – 7,9 proc. ir pasiekė 33,6 mln. eurų.

„Šiuos metus pradėjome su tam tikrais apribojimais. Viešbučių, restoranų ir kavinių sektoriuje per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, parduodamos produkcijos kiekis sumažėjo 11,9 proc. punkto. Nepaisant to, praradimus sugebėjome kompensuoti sėkmingais rezultatais kituose sektoriuose. Visų pirma augo parduotuvėse parduodamų gėrimų kiekis – lyderiaujame nealkoholinių alaus gėrimų rinkoje, sėkmingai plečiame energinių gėrimų sritį ir eksportą“ – teigia „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Anot jo, nemažai įtakos įmonės rezultatams turėjo ir pasikeitę klientų vartojimo įpročiai – Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi nealkoholinį alų. Lyderio poziciją užtikrintai pelnė „Kalnapilio“ šviesusis nealkoholinis alus, šiemet augęs 38 proc. Būtent šio prekės ženklo šviesųjį nealkoholinį alų ir pernai lietuviai rinkosi dažniausiai. Šviesiojo alaus segmente „Kalnapilis nealkoholinis“ užėmė 24,2 proc. – šie duomenys paremti Nielsen pateikiamais Lietuvos Mažmeninio Prekybos Indekso šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijos duomenimis 12mėn. periodui (už 2020 sausio – 2020 gruodžio mėnesius) (Autorinės teisės © 2021, The Nielsen Company).

„Sėkmingai įgyvendinama produktų krepšelio diversifikacijos strategija ir dėmesys eksporto pletrai pasiteisina ir užtikrina sėkmę. Siulome produktus įvairiems vartotojams ir įvairioms progoms. Mumis pasitiki pasauliniai prekės ženklai „Heineken“ ir „Pepsi“ Baltijos šalyse. „PepsiCo“ nuo bendradarbiavimo pradzios rinkos dalis padidinta beveik 2 kartus, taip pat ir šiemet pardavimai augo 10% lyginant su praėjusiais metais. Geri rezultatai taip pat pasiekti nuolat plečiamoje ir sėkmingai vystomoje energinių gėrimų kategorijoje. „Kalnapilio-Tauro grupei“ dar ganėtinai naujoje srityje didžiulio populiarumo susilaukė energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“ – daniško prekės ženklo pardavimai šiemet, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo net 107 proc. punktais” – teigia M. V. Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ – vienas didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus ne vienu aukščiausiu apdovojimu įvertintus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. 2019 metais naujai pristatytas energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“. „Kalnapilio-Tauro grupė“ didelį dėmesį skiria socialinėms iniciatyvoms ir krepšinio rėmimui – yra oficiali Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės ir pagrindinė Panevėžio „Lietkabelio“ rėmėja. Įmonėje Lietuvoje iš viso dirba 342 darbuotojai.

Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


15 spalio, 2021

Įrengiant dūmtraukius svarbu pagalvoti apie kokybišką patalpų ventiliavimą, kuomet užtikrinamas švarus ir gaivus patalpų oras. Specialūs kaminai iš blokelių gali […]

15 spalio, 2021

Medžių šakoms vis labiau plinkant, o termometro stulpeliui nukrentant iki vis žemesnių padalų, turėtų sukrusti ir vairuotojai – artėja vasarinių […]

EP narys Bronis Ropė
15 spalio, 2021

Gyventojai ir verslas tapo tų savivaldybių įkaitais, kurios pasidavė dujų lobistams ir nevykdė perėjimo prie vietinių atsinaujinančių energijos išteklių. Kiekvienais […]

14 spalio, 2021

Lietuvos žemės ūkiui ir kaimo plėtrai 2023-2027 metais finansuoti bus skirti daugiau negu 4 milijardai eurų, o 1 iš 4 eurų, o […]

Asta Malinauskaitė- Ludanavičė
14 spalio, 2021

Asta Malinauskaitė-Ludanavičė, anglų kalbos mokytoja bei trijų vaikų mama, prieš dvejus metus nusprendė išbandyti kosmetikos konsultantės veiklą ir jau net […]

12 spalio, 2021

Atliekų rūšiavimas, netaršus transportas, nykstančių rūšių apsauga – tai tik keletas pavyzdžių, kaip vis daugiau mūsų gyvenimo sričių tampa draugiškos […]

11 spalio, 2021

UAB „Veistas“ vykdanti visų Telšių regione susidarančių mišrių komunalinių atliekų tvarkymą jaučia pilietinę pareigą informuoti Telšių regiono gyventojus apie šiuo […]

Liveta Adomaitytė
9 spalio, 2021

Praėjusią savaitę, jau antrus metus iš eilės, Lietuvoje vyko tarptautinė technologinio raštingumo ugdymo programa „Seeds for the Future“, suteikianti galimybę […]

7 spalio, 2021

Svajonės apie nuosavus namus virsta planais, kai asmuo ar šeima turi stabilių pajamų, ima žvalgytis tinkamo būsto ir kaupti pradiniam […]

5 spalio, 2021

Važiuojant automobiliu, net ir smulkiausias akmenėlis, išlėkęs iš po priekyje važiuojančios transporto priemonės ratų, gali negrįžtamai sugadinti įvairių automobilio dalių […]

30 rugsėjo, 2021

Nusprendus įsirenginėti ar atnaujinti namus moderniu interjero stiliumi, kartais gali kilti keblumų. Ypač šiuo metu, kai internete gausu informacijos, dėl […]

30 rugsėjo, 2021

Kurdami namų interjerą neretai pamąstome – kas jiems galėtų suteikti autentiškumo? Kokie interjero sprendimai namams suteiktų tik tai, ką turite […]

29 rugsėjo, 2021

Lietuvos bankas skelbia apie rekordinius indėlius bankuose, nekilnojamojo turto kainos kyla, tačiau kas dešimtas šalies gyventojas neturi pinigų duonai. Statistikos […]

Saulė Dagilytė
28 rugsėjo, 2021

Paveldimas turtas, ypač jei jis nekilnojamasis, dažnai įvertinamas ir keliais šimtais tūkstančių eurų. Nors, atrodytų, tai gali ilgam užtikrinti finansinę […]

27 rugsėjo, 2021

Rugsėjo 23–25 dienomis Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijoje (VDU ŽŪA) vyko jubiliejinė 25-oji žemės ūkio paroda „Ką pasėsi…“. Šiųmetės […]

24 rugsėjo, 2021

Beasbestinis šiferis (arba gofruota beasbestinė plokštė) yra medžiaga, pagaminta iš itin patvaraus pluoštinio cemento. Dauguma žmonių žino šią medžiagą, tačiau […]

Inga Juozapavičienė
23 rugsėjo, 2021

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ kviečia labai mažo, mažo ir vidutinio verslo atstovus nemokamai gauti tikslines verslo konsultacijas […]

23 rugsėjo, 2021

Per pandemiją gyventojų dėmesys savo gyvenamajai aplinkai išaugo, tačiau norintys atnaujinti namus jau kurį laiką susiduria su problema – augančiomis […]

Liutauras Vasiliauskas / asmeninio archyvo nuotr.
22 rugsėjo, 2021

Šių metų pradžioje įsigaliojusios veiklos funkcijų perdavimo taisyklės įnešė daug daugiau aiškumo finansų įstaigoms perduodant svarbias veiklos funkcijas kitiems asmenims. […]

„Scania Lietuva“ servisų veiklos vadovas Mindaugas Blužas
21 rugsėjo, 2021

Kiekvienas Europos ir Lietuvos keliais riedantis vilkikas jo savininkui yra didžiulė investicija. Visgi kartais vadovaujamasi klaidinga prielaida, jog kol transporto […]