2 rugpjūčio, 2024

Pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros iššūkiai: konsultuoja reklamos guru

Skaitmeninė rinkodara, nors ir atveria daugybę galimybių, taip pat kelia nemažai iššūkių. Šiuolaikiniai rinkodaros specialistai susiduria su nuolat kintančia aplinka, didele konkurencija ir daugybe kitų veiksnių, kurie gali apsunkinti jų darbą.

Visgi, gera komanda visada tikslingai siekia tikslo ir dažniausiai nebijo trukdžių, kurie gali apsunkinti gerus rezultatus. Žinoma, kad kai kurios situacijos gali būti labai sudėtingos, ypač, kai atliekama SEO optimizacija, kurios procesas yra labai dinamiškas. Tačiau nėra situacijos, kuriai nebūtų galima rasti ir pačios tinkamiausios išeities.

Plačiau apie tai pasakoja marketingo specialistas Justas, kuris teigia, kad reklamoje nieko nėra neįmanomo.

Nuolatiniai pokyčiai

Pirmiausia bet kokią reklamą veikia nuolatiniai pokyčiai. Tačiau būtent skaitmeninei įtaką jie daro kur kas labiau nei tradicinei.  „Socialinių tinklų ir paieškos sistemų algoritmai nuolat keičiasi, todėl tai, kas šiandien veikia – rytoj gali būti nebe taip efektyvu. Rinkodaros specialistai turi nuolat sekti naujausias technologijas ir įrankius, kad išliktų konkurencingi“, – nurodo Justas. Vartotojų įpročiai internete keičiasi labai greitai, todėl reikia nuolat prisitaikyti prie naujų tendencijų.

Konkurencija – auga ir augs

Skaitmeninėje erdvėje konkurencija yra labai didelė, todėl sunku išsiskirti iš minios. Šiais laikais daugelis žmonių nori prekiauti internetu, kadangi tai gali atrodyti labai paprasta. Deja, dažniausiai iššūkių kur kas daugiau, kadangi konkurencija yra labai didelė, o kūrybingi verslininkai dažniausiai randa būdų – kaip patraukti klientą į savo pusę.  Dėl didelės konkurencijos, kainos už reklamą dažnai kyla.

Matavimai ir analizė

Surenkama daug duomenų, tačiau ne visada lengva juos interpretuoti ir panaudoti priimant sprendimus. Yra daugybė skirtingų įrankių, todėl gali būti sunku pasirinkti tinkamiausius. Vėlgi, jie taip pat kainuoja, tad investicija į reklamą dažnai yra kur kas didesnė nei buvo planuota. Tai labiausiai gąsdina startuolius.

Privatumo klausimai

Vis griežtėjantys duomenų apsaugos įstatymai riboja rinkodaros specialistų galimybes rinkti ir naudoti vartotojų duomenis. „Vartotojai vis labiau nerimauja dėl savo privatumo, todėl sunku sukurti pasitikėjimo santykius. Taigi, verslai turi rasti būdus ne tik kaip užtikrinti privatumą, tačiau ir išmokti nuraminti klientus“, – nurodo Justas.

Mobilusis marketingas

Reikia kurti turinį, kuris būtų optimizuotas įvairiems įrenginiams (išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai). Mobiliojo marketingo specifika reikalauja kitokio požiūrio į turinio kūrimą ir skelbimų rodymą.

Turinio kūrimas

Vartotojai ieško unikalaus ir naudingo turinio, todėl jo kūrimas reikalauja daug laiko ir pastangų. „Norint išlaikyti vartotojų susidomėjimą reikia nuolat kurti naują turinį“,– teigia Justas.

Biudžeto ribojimai

Biudžeto ribojimai yra vienas dažniausių iššūkių, su kuriais susiduria tiek didelės, tiek mažos įmonės planuodamos savo reklamines kampanijas. Tačiau net ir turint ribotą biudžetą – galima pasiekti puikių rezultatų.

Prieš pradėdami bet kokią kampaniją – aiškiai apibrėžkite, ko norite pasiekti. Ar tai padidinti prekės ženklo žinomumą, generuoti daugiau pardavimų, ar pritraukti naujų klientų? Susikurkite prioritetų sąrašą ir sutelkite savo pastangas į tuos tikslus, kurie yra svarbiausi jūsų verslui. Analizuokite – kur jūsų tikslinė auditorija praleidžia daugiausiai laiko internete ir sutelkite savo pastangas į tas platformas. Palyginkite skirtingų platformų kainas ir pasirinkite tas, kurios siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį“, – svarbiausius biudžeto planavimo aspektus pateikia Justas.

Užtikrinkite, kad jūsų skelbimai būtų aktualūs jūsų tikslinei auditorijai. Išskirtiniai ir įdomūs skelbimai gali pritraukti daugiau dėmesio ir paspaudimų. Nėra paprasta sugalvoti kaip sudominti naršytojus, tačiau radus tinkamą įrankį – galėsite ženkliai padidinti savo pardavimus. Nuolat testuokite skirtingus skelbimus, kad nustatytumėte, kurie yra efektyviausi.

 

Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


11 rugsėjo, 2024

Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI) naujus mokslo metus pasitinka geromis naujienomis švietimo bendruomenei – tarptautiniu mastu įvertintus vadovėlius „Ekonomika per […]

11 rugsėjo, 2024

20 tūkst. tonų amonio nitrato trąšų iš Rusijos plukdantis pažeistas laivas galimai plauks į Lietuvą, praneša portalas „Delfi“. Kaip teigia […]

10 rugsėjo, 2024

„Socialinio verslo ir inovacijų forumas“ š. m. rugsėjo 9 d. pasitiko tema – „Rytojaus technologijos: socialinių pokyčių siekis pasitelkiant inovacijas“ […]

9 rugsėjo, 2024

Dirbtiniu intelektu (DI) veiklą optimizuojančiai švedų kapitalo telekomunikacijų bendrovei „Telia” praėjusią savaitę pranešus apie planuojamą 400 darbuotojų Lietuvoje atleidimą, šie […]

Elena Leontjeva / LLRI nuotr.
6 rugsėjo, 2024

Lietuvos pensijų sistema laikosi ant trijų ramsčių, kurių du – paremti žmogaus atsakomybe už savo ateitį. Demografinės tendencijos perspėja, kad […]

5 rugsėjo, 2024

Susisiekimo, Ekonomikos ir inovacijų ministerijos, asociacija „Klaipėdos regionas“ bei septynios savivaldybės, šios asociacijos narės, ketvirtadienį Palangoje pasirašė bendradarbiavimo susitarimą dėl […]

5 rugsėjo, 2024

Lietuvos tvarios energetikos kompanija INIKTI Vokietijoje iki metų pabaigos pastatys 17 vėjo jėgainėms skirtų hibridinių bokštų. Tai numato pasirašytas susitarimas […]

4 rugsėjo, 2024

Švedijos telekomunikacijų operatorė „Telia“ trečiadienį pranešė, kad, mažindama sąnaudas ir siekdama sutaupyti apie 250 mln. dolerių per metus, panaikins 3 […]

3 rugsėjo, 2024

Nors nuo pernai elektromobilių skaičius Lietuvoje išaugo perpus, dar didesniam jų populiarumui koją kiša įvairios tautiečių dvejonės. Žmonės iki šiol […]

Istorinė spirito varykla ir bravoras Pakruojo dvare
3 rugsėjo, 2024

Seimas antradienį pritarė Alkoholio įstatymo pataisoms, kurios leis ūkininkams pardavinėti jų gaminamus tradicinius alkoholinius gėrimus. Už šias įstatymo pataisas priėmimo […]

3 rugsėjo, 2024

2023 m. Lietuva buvo antra didžiausia surenkamųjų medinių namų eksportuotoja pasaulyje, skelbia portalas „Verslo žinios“. Pasak portalo, pastatų, kurių apdailos […]

2 rugsėjo, 2024

Praėjusią savaitę po rekonstrukcijos oficialiai atidaryta Rokiškio katilinė. Pernai AB „Panevėžio energija“ pasirašė darbų rangos sutartį su patirtį šilumos ūkio […]

2 rugsėjo, 2024

Taivano Nacionalinės plėtros tarybos ministras Chin-Ching Liu sako, kad „Bank of Taiwan“ atėjimas į Lietuvą leis padidinti kokurenciją šalies bankų […]

2 rugsėjo, 2024

Ar Konkurencijos taryba virsta „teisingumo“ ministerija? Tokį klausimą kelia teisininkai, išvydę atnaujintas gaires verslo asociacijoms, kurių tikslas – paaiškinti asociacijoms, […]

30 rugpjūčio, 2024

Infliacija euro zonoje šį mėnesį nukrito iki žemiausio lygio per daugiau nei trejus metus, penktadienį parodė oficialūs duomenys. Tai sustiprino […]

30 rugpjūčio, 2024

Klaipėdos jūrų uosto direkcija ir Jurbarko rajono savivaldybė ketvirtadienį pasirašė memorandumą, kuriuo įsipareigojo bendradarbiaujant išvystyti uostą Jurbarko mieste. Klaipėdos uostas, […]

29 rugpjūčio, 2024

Kinijai ir Europos Sąjungai besikivirčijant dėl tarifų elektromobiliams, yra vienas dalykas, kuris į bręstantį prekybos karą nebus įtrauktas – tai […]

29 rugpjūčio, 2024

Saulės energija šiuo metu yra sparčiausiai augantis atsinaujinančiosios energijos šaltinis Europos Sąjungoje, tad kiekviena šalis aktyviai ieško sprendimų, kaip efektyviai […]

28 rugpjūčio, 2024

Parodyti SEO vertę savo darbdaviui ar vadovams gali būti sudėtinga užduotis, ypač jei jie nesupranta šio proceso reikšmės. Nepaisant to, […]

28 rugpjūčio, 2024

Javapjūtei artėjant prie pabaigos, jau galima aptarti jos rezultatus. Šiemetinis grūdų derlius šiek tiek didesnis nei 2023-iaisiais – kartu sudėjus […]