15 gegužės, 2018

Reklamavimo būdas, pasiekiantis tūkstančius vartotojų

Įkūrus nuosavą verslą, atidarius fizinę ar elektroninę parduotuvę ir norint sulaukti žinomumo, vykdyti pardavimus bei tapti savo srities lyderiais, yra reikalinga reklama. Esant suinteresuotiems, kad prekinis ženklas taptų populiarus ir visiems gerai žinomas,  būtina reklama, o  skrajučių platinimas  yra tai, ko jums reikia. Paruošus atitinkamą maketą su prekinio ženklo logotipu, išsamia informacija apie jūsų parduodamas prekes, paslaugas, įvairių nuolaidų ir akcijų pasiūlymais, galima sulaukti išties gerų pardavimo rezultatų. Reklaminės brošiūros, atvirukai, skrajutės, katalogai, žurnalai ar bet kokia kita spaudos forma tampa puikiu komunikacijos šaltiniu, supažindinančiu vartotoją su paslauga ir informuojančiu apie specialius pasiūlymus. Tam, kad reklaminė skrajutė būtų perskaityta ir neatsidurtų šiukšlių dėžėje, būtina gerai apgalvoti, kaip norimą informaciją perteiksite: kaip atrodys maketas, kokias spalvas ir tekstą naudosite. Ant reklaminių brošiūrų, skrajučių gali būti pateikta informacija ne tik apie siūlomas įsigyti prekes ir paslaugas, bet ir tokia informacija kaip atsakymai į klientus dominančius klausimus, pranešimas apie vyksiančias atvirų durų dienas, mugę ar kitą renginį. Dažnai įvairios įmonės reklaminių skelbimų pagalba sveikina klientus švenčių proga, tokiu būdu primenant apie vykdomą veiklą ir parodant dėmesį lojaliam klientui.

Skrajučių, lankstinukų ar kt. spausdintos reklamos priekyje rekomenduojama pateikti aktualiausią ir naudingiausią informaciją. Sudominanti informacija priverčia skaityti toliau, o suintriguotas vartotojas neabejotinai įsimena, koks specialus pasiūlymas jam yra siūlomas. Lankstinukai gali būti maketuojami, naudojant įvairius dizaino sprendimus, todėl ypatinga, netradicinė jo forma gali pasitarnauti įdomiai pateikiant reklaminę informaciją. Vizualiniai sprendimai su nuotraukomis, skambios antraštės neabejotinai sulaukia žmonių dėmesio ir susidomėjimo teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Kiekviename katalogo ar lankstinuko puslapyje pateikiant skirtingą ir vis naują informaciją, renkantis tinkamas spalvas, akiai įskaitomą šriftą, paslaugos tiekėjui galima pasiekti ypač teigiamų rezultatų.

Vienas svarbiausių elementų, kurių nevalia pamiršti kuriant skrajučių tekstą – kontaktinė informacija. Joje reikia pateikti parduodamų prekių ar paslaugų adresą, telefono numerį arba elektroninio pašto adresą, kurių dėka galima susisiekti su prekės ar paslaugos pardavėju. Norėdami pasiteirauti tam tikros informacijos, potencialūs pirkėjai gali būti suinteresuoti pasiteirauti norimos informacijos, todėl paslaugų tiekėjai turi ne tik sudominti, bet ir stengtis parduoti, sudarius palankias sąlygas.

Akį traukiančios kūrybiškos antraštės – dar viena tiesioginės reklamos sėkmė. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, ar skrajutėje pateikiama informacija skirta verslo klientams. Pastaruoju atveju rekomenduojama nenaudoti per daug nuotraukų, o norint sukurti patikimo partnerio įspūdį, vartoti tikslius, aiškius, glaustus sakinius, nepersistengti su skyrybos ženklais. Solidžiai atrodantys bukletai, katalogai, skrajutės ar brošiūros suteikia didesnio pasitikėjimo teikiamoms paslaugomis, parduodamoms prekėmis, o naudojamos neutralios ir neryškios spalvos tampa optimaliu variantu, tinkamu esamiems ar būsimiems verslo partneriams informuoti.

Adresuotos ar neadresuotos korespondencijos platinimas visoje Lietuvos teritorijoje užtikrina didesnį prekinio ženklo žinomumą, susidomėjimą, padidėjusius pardavimus ir potencialių klientų pritraukimą paslaugoms ar prekėms įsigyti. Ilgametė darbo patirtis, profesionaliai  atliekamos paslaugos yra reklamos platinimos įmonės „Avaneta“ skiriamieji bruožai, leidžiantys operatyviai klientams teikti paslaugas.

 


16 balandžio, 2024

Kaip nepalanki pasaulio geopolitinė situacija, kariniai konfliktai paveikė rinkas, investuotojų pasirinkimus, akcijų, valiutų ir naftos kainas, kalbiname du VILNIUS TECH […]

16 balandžio, 2024

Antradienį pasirašytas Lietuvos institucijų ir Vokietijos gynybos pramonės įmonės „Rheinmetall“ Ketinimo protokolas dėl amunicijos gamyklos Lietuvoje statybų. Dokumentą, rodantį Lietuvos […]

16 balandžio, 2024

Nuspręndus pradėti savo verslą turite dvi opcijas. Galima steigti įmonę arba galima pirkti parduodamą. Abu variantai turi savus privalumus ir […]

Bronis Ropė, Europos Parlamento narys
15 balandžio, 2024

Ar neužilgo netapsime tik vieno ar kelių miestų valstybe, jei pro pirštus žiūrėsime į regioninę politiką? Juk, kiekvienas nepritrauktas ir […]

15 balandžio, 2024

Nuo pirmadienio komerciniams Lietuvoje registruotiems oro vežėjams suteiktas leidimas vykdyti skrydžius Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) oro erdvėje. „Nuo šiandien JAV […]

Gabrieliaus Jauniškio nuotr.
12 balandžio, 2024

Balandžio 11 dieną Lietuvoje pirmą kartą vyko Trijų jūrų iniciatyvos verslo forumas, į kurį susirinko daugiau nei 900 svečių iš […]

11 balandžio, 2024

Trijų jūrų iniciatyvos viršūnių plenarinei sesijai Vilniuje pirmininkaujantis Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda dalyvavo šio susitikimo proga vykstančio tarptautinio verslo […]

11 balandžio, 2024

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) praneša, kad Nacionalinio stadiono koncesinės sutarties projekto pakeitimuose trūksta kainos apskaičiavimo pagrįstumo, todėl Vilniaus savivaldybė ir […]

11 balandžio, 2024

2023 m. vasarį Kėdainių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pradėtos gerai žinomos pasaulyje dviračių gamintojos „Pon.Bike“ gamyklos statybos pasiekė finišo tiesiąją. […]

11 balandžio, 2024

Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ remia pečius su Lietuvos autizmo asociacija „Lietaus vaikai“ ir padės skleisti žinią apie visame pasaulyje vis labiau […]

11 balandžio, 2024

Ukmergės rajono mero Dariaus Varno teigimu, savivaldybė labiausiai siekia investuoti į miesto infrastruktūros vystymą. Vis dėlto, pasak mero, daugiau nei […]

10 balandžio, 2024

Balandžio 9 dieną, Mažeikių muziejuje vyko ypatingas renginys. Čia, Mažeikių verslininkų asociacijos (MVA), Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK), Europos skaitmeninių inovacijų […]

10 balandžio, 2024

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda trečiadienį Trakuose pasveikino Tarptautinio transporto forumo (ITF), kuriam šiuo metu pirmininkauja Lietuva, aukšto lygio susitikimo […]

10 balandžio, 2024

Trečiadienį aštuonių aplink Baltijos jūrą esančių šalių ir Belgijos ministrai, atsakingi už energetiką, Vilniuje aptars jūrinio vėjo vystymo perspektyvas bei […]

10 balandžio, 2024

Įvairios apklausos bei tyrimai rodo, jog darbuotojai dažniau nei bet kada anksčiau svarsto pakeisti darbą. Per artimiausius kelerius metus tai […]

Elena Leontjeva
10 balandžio, 2024

4 dienų darbo savaitės idėja toliau užkariauja širdis ir protus, nepaisant – mažėjančio Lietuvos ekonomikos konkurencingumo ir nerimą keliančios geopolitinės […]

9 balandžio, 2024

Vilniaus miesto inovacijų pramonės parke (VCIIP) prasidėjo Technologijų vystymo centro statybos, balandžio 9 dieną statybvietėje įkasta simbolinė laiko kapsulė. VCIIP […]

9 balandžio, 2024

Dauguma (59 proc.) tėvų Lietuvoje mano, kad IT srities profesijos yra ir išliks perspektyviais karjeros pasirinkimais jų vaikams, o 39 […]

9 balandžio, 2024

Neseniai buvo paskelbti 2024 m. greitosios „Eurobarometro“ apklausos „Viešoji nuomonė ES regionuose“ rezultatai. Ši apklausa reguliariai yra vykdoma kas trejus […]

Kristina Krupavičienė. ELTA / Dainius Labutis
9 balandžio, 2024

Lietuvos Konstituciniam teismui priėmus sprendimą leisti dėl svarbių priežasčių pasitraukti iš privačių pensijų fondų, Lietuvos profesinės sąjungos „Solidarumas“ pirmininkė Kristina […]