19 kovo, 2024
Telia

„Telia“ klientų aptarnavimo užkulisiai: pilnaties efektai, modemai inkile ir prašymas sutvarkyti antakius

Nuo klausimų apie Kaziuko mugę iki prašymų sutvarkyti antakius. Nuo deklamuojamų eilėraščių iki modemo inkile – tai tik keli pavyzdžiai, kokių netikėtų klausimų ir situacijų gali sulaukti „Telia“ klientų aptarnavimo specialistai. Kovo 19 d. minint tarptautinę klientų dieną „Telia“ atstovai pasidalino įsimintiniausias momentais nutikusiais bendraujant su klientais. 

Nors dažniausiai „Telia“ klientai, paskambinę į skambučių centrą ar apsilankę klientų aptarnavimo salonuose domisi praktiniais paslaugų naudojimo klausimais, informacija apie sąskaitas, taikomus specialius pasiūlymus ar siekia išspręsti kylančias technines problemas, tačiau netrūksta ir įdomesnių klausimų ar prašymų.

„Kasdien skambučių centre ir salonuose aptarnaujame apie 12 tūkst. klientų ir nors dažniausiai klausimai yra visiškai susiję su mūsų veikla, klientai kartais nustebina užduodami klausimus, kurie priverčia ir mus bent kelias akimirkas sustoti ir pagalvoti. Džiaugiamės, kad turime tokį klientų pasitikėjimą ne tik klausimais susijusiais su telekomunikacijų paslaugomis, bet ir su grožio procedūromis ar net prašymu juos paatstovauti nutraukiant sutartis su kitais tiekėjais. O savo patirtimi galime tik patvirtinti, kad besikeičiančios mėnulio fazės vis dar atneša ir labai nestandartinių situacijų, tačiau visos šios situacijos labai padeda mums tobulėti ir užtikti aukščiausio lygio klientų aptarnavimą“, – dalinasi bendrovės „Telia“ pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovė Lina Bandzinė.

L. Bandzinė pratęsia pateikdama vienos iš netikėtų istorijų pavyzdį, kai „Telia“ salone apsilankiusi klientė nusprendė, kad tai puiki proga sutvarkyti ne tik su telekomunikacijų paslaugomis susijusius reikalus, bet tuo pačiu pasirūpinti ir savo grožiu. Pagyrusi ją aptarnavusios specialistės antakius, moteris paklausė, ar ji juos gražina pati. Atsakiusi, kad taip, darbuotoja išgirdo prašymą antakius „sutvarkyti“ ir klientei.

Tenka išgirsti visko – nuo eilėraščių iki prašymų padėti susimokėti už elektrą

Klientų aptarnavimo specialistams neišvengiamai tenka išklausyti įvairių klientų skundų. Nors visas klientų problemas stengiamasi kuo greičiau išspręsti, tačiau kartais darbuotojams belieka tik gūžčioti pečiais. Pavyzdžiui, „Telia“ atstovai pasakoja, kad yra pasitaikęs ne vienas atvejis, kai „pasibarti“ dėl didelių sąskaitų į skambučių centrą paskambinę ar į aptarnavimo saloną užsukę gyventojai galiausiai suprato esantys visai ne to ryšio operatoriaus klientai.

Tiesa, klientai tikrai ne tik skundžiasi. Viena „Telia“ vadybininkė prisiminė atvejį, kai pokalbio telefonu metu besiklausydamas apie internetinės televizijos privalumus klientas parašė eilėraštį, kurį su juo bendravusiai specialistei čia pat pasiūlė išklausyti. Bendrovės skambučių centro darbuotojams tenka išgirsti įvairiausių klausimų. „Pokalbį užbaigiant standartiniu „ar dar galėčiau kuo padėti?“, klientas paprašė pasakyti, kada Vilniuje prasideda Kaziuko mugė“, – prisiminė vienas darbuotojas.

Iš klientų „Telia“ specialistai taip pat yra sulaukę prašymų padėti į „Autoplius.lt“ portalą įkelti skelbimą ar nueiti pas konkurentus ir paklausti, ar būtų galima nutraukti su jais sudarytą sutartį. Yra buvę ir taip, kad su elektros skaitiklių rodmenimis gyventojai į saloną užsuko susimokėti už komunalines paslaugas ar pasimatuoti kraujospūdžio klientų aptarnavimo eilės terminale.

Modemas inkile ir naminių gyvūnų išdaigos

Kantrybe klientų aptarnavimo specialistams neretai tenka apsišarvuoti sprendžiant technines klientų problemas. Be legendinio „patikrinkite, ar prietaisas įjungtas į maitinimo tinklą“ tenka paieškoti ir kitų išeičių. „Bendraudami telefonu su kliente gal penkias minutes bandėme ieškoti priežasčių, kodėl jos namuose neveikia šviesolaidinis internetas. Tuomet klientė pasvarstė: „šiandien mano namuose nėra elektros, gal dėl to ir internetas neveikia?“ – šypseną sukėlusį atvejį prisiminė kitas „Telia“ klientų aptarnavimo specialistas.

Būna ir taip, kad ryšio problemas išspręsti tampa sudėtinga dėl mobiliojo interneto modemui parinktos keistokos vietos. „Aš jį naudoju lauke, padariau jam specialų inkilą, jis ten ant karties iškeltas ir „gyvena“ tame inkile“ – atšovė vienas klientas specialistui pasiūlius pamėginti perkrauti modemą.

Ryšio paslaugų teikimą klientams ganėtinai dažnai sutrikdo naminiai gyvūnai – nuo kačių ir šunų iki papūgų. Vienas atvejis išsiskyrė, nes klientas nesutiko keisti dėl katino ne vietoje atliktų gamtinių reikalų sugedusio maršrutizatoriaus bijodamas, kad naujas prietaisas augintiniui gali dar labiau patikti.

„Visais atvejais mūsų klientų aptarnavimo specialistai stengiasi būti supratingi ir nuoširdžiai ieško būdų padėti išspręsti vartotojams kylančias problemas. Susigaudyti šiuolaikinėse technologijose gali būti išties nelengva, todėl mūsų specialistai klientams – ypač tiems, kurie yra mažiau patyrę technologinių sprendimų naudotojai – siekia viską paaiškinti, kiek įmanoma, paprasčiau ir suprantamiau. Daugeliu atveju kylančios problemos išsprendžiamos sklandžiai. Net ir tais atvejais, kai kliento skambutis nėra pats maloniausias, siekiame į tokias situacijas pažvelgti kaip į galimybę patobulėti. Tikrai reaguojame į pragrįstą kritiką ir esame dėkingi klientams, kurie su mūsų darbuotojais bendrauja mandagiai ir vertina jų darbą“, – sako L. Bandzinė.

Keistų kreipimųsi padaugėja per pilnatį

„Telia“ specialistai pastebi, kad klientų nuotaikos ir problemos dažnai priklauso ir nuo mėnulio fazių. Pavyzdžiui,  viena klientė išsirinko norimą įsigyti telefoną, bet to iš karto padaryti negalėjo dėl tuo metu buvusios „netinkamos mėnulio fazės“. Klientė vis ateidavo pasižiūrėti išsirinkto telefono, bet jį įsigijo tik po kelių savaičių – turbūt mėnuliui tapus palankesniam. Kita klientė salone priėjusi prie darbuotojo paprašė privatumo ir pakuždėjo jam į ausį, kad jos telefone per pilnatį išsitrynė „Viber“ programėlė, todėl jai reikalinga „skubi pagalba“. Per pilnatį taip pat padaugėja ryšio priemonėmis „sekamų“ klientų. Kartais gyventojų pokalbių pasiklauso netgi pats Lansbergis – tiesa, neaišku, kuris tiksliai.

„Telia“ pastangas klientų aptarnavimo srityje patvirtina ir bendrovės „Dive Lietuva“ atliekami slaptieji pirkėjo tyrimai, kurie jau ne vienerius metus iš eilės patvirtina, kad telekomunikacijų sektoriuje „Telia“ klientų aptarnavimo kokybė yra aukščiausia.


1 gegužės, 2025

Ketvirtadienį minint Tarptautinę darbo dieną, profesinės sąjungos Vilniuje surengė kasmetines eitynes. Per šimtą renginyje dalyvavusiųjų atstovų reikalavo demokratijos darbe ir […]

28 balandžio, 2025

Skurdas ir nelygybė Lietuvoje – augančios žemės ūkio paramos koncentracijos pasekmė: Jaunieji ūkininkai ragina permąstyti ES paramos paskirstymą Lietuva išlieka […]

26 balandžio, 2025

Kai kiekviena minutė svarbi, tradiciniai siuntimo būdai ne visada atitinka lūkesčius. Tokiais atvejais puiki išeitis – express siuntos, kurios leidžia […]

26 balandžio, 2025

Daugelis verslų, pradėję naudoti Google Ads, tikisi greito rezultato – padidėjusio lankytojų srauto ir sparčiai augančių pardavimų. Visgi, realybė dažnai […]

24 balandžio, 2025

Miško kaina Lietuvoje yra nuolat kintantis rodiklis, priklausantis nuo daugelio veiksnių. Pastaraisiais metais miškų rinkos tendencijos rodo stabilų augimą, tačiau […]

23 balandžio, 2025

Auksas antradienį pirmą kartą viršijo 3 500 dolerių už unciją ribą po JAV prezidento Donaldo Trumpo paskelbtų tarifų ir aštrios […]

23 balandžio, 2025

Aukso kainos antradienį vėl pasiekė rekordines aukštumas, doleris išliko stabilus, o akcijų rinkos svyravo. Nerimą kurstė naujausias JAV prezidento Donaldo […]

Kodėl verta investuoti laiką į kokybišką sporto projektų rašymą
23 balandžio, 2025

Norint gauti finansavimą sporto ar sveikatingumo iniciatyvai, vien geros idėjos nepakanka. Svarbiausia – gebėti šią idėją tiksliai ir įtaigiai perteikti […]

Į ką atkreipti dėmesį perkant malkų skaldyklę internetu
23 balandžio, 2025

Malkų skaldymas – tai ne tik rutina, bet ir nemažai fizinių pastangų reikalaujantis darbas. Ypač tai aktualu tiems, kurie gyvena […]

Ką būtina žinoti prieš nuomojantis automobilį Vilniuje
23 balandžio, 2025

Automobilių nuoma Vilniaus mieste – vis dažnesnis pasirinkimas tiek vietinių gyventojų, tiek miesto svečių tarpe. Nesvarbu, ar automobilio prireikia verslo […]

21 balandžio, 2025

Šešios Lietuvos vietovės: Niūronys, Marcinkonys, Merkinė, Palūšė, Plateliai ir Žagarė pretenduoja tapti geriausiais turizmo kaimais pasaulyje. Jos pateikė savo kandidatūras […]

18 balandžio, 2025

„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai […]

15 balandžio, 2025

Startuolis – tai ne tik naujas verslas, bet ir nauja idėja, drąsūs sprendimai bei inovatyvus požiūris į rinką. Būtent todėl […]

8 balandžio, 2025

Balandžio 8 d. Ignalinos rajono savivaldybėje vyko Verslo forumas, kurį organizavo Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Rūmų generalinis direktorius […]

Kiek galite sutaupyti įsirengę saulės elektrinę su APVA parama / pexels.com nuotr.
7 balandžio, 2025

Įsirengti saulės elektrinę su APVA (Aplinkos projektų valdymo agentūros) parama – tai ne tik puiki galimybė sumažinti elektros sąskaitas, bet […]

5 balandžio, 2025

Pirmasis šių metų ketvirtis pažymėtas išaugusiu įvykusių viešųjų Turto banko aukcionų skaičiumi, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Per […]

3 balandžio, 2025

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ tapo pirmąją aviakompanija Europoje, per metus skraidinusia 200 mln. keleivių. Per finansinius metus, kurie baigėsi […]

31 kovo, 2025

Kasmet technologijų entuziastai laukia naujausių išmaniųjų telefonų modelių, o Apple iPhone serija išlieka viena populiariausių pasirinkimų rinkoje. Vienas naujausių modelių […]

31 kovo, 2025

Geros naujienos šiauliečiams. „Kavos Draugas“ plečiasi ir atidaro jau šeštąją fizinę parduotuvę Lietuvoje – šįkart Šiauliuose. Nuo šiol bus dar […]

27 kovo, 2025

Lietuvos oro uostai (LTOU) praneša, kad oficialiai baigtas Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros projektas, kuris pradėtas 2023 metų pabaigoje. […]

Regionų naujienos