26 spalio, 2023
Telia

„Telia“ vėl geriausiai klientus aptarnaujanti telekomunikacijų įmonė: kaip pasiekti ir išlaikyti tokį rezultatą?

Slapto pirkėjo tyrimai – unikalus būdas kliento akimis pažvelgti į klientų aptarnavimą ir atrasti būdų, kaip jį pagerinti, o kartu – ir visos įmonės veiklą. Šįmet 96,62 proc. slapto pirkėjo tyrime keliamų kriterijų atitikusios ir jau ketvirtus metus konkurentus aplenkusios „Telia“ ekspertai išskiria svarbiausius aspektus, kurie padeda pasiekti aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę.

„Telia“ pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovė Lina Bandzinė sako, kad gerą įvertinimą slapto pirkėjo tyrime padeda pasiekti tik sistemingas darbas.

„Vieno sėkmės recepto, kuris leistų magiškai užkariauti slaptų pirkėjų simpatijas, nėra. Reikia skirti laiko tam, kad nuolat gautumėt grįžtamąjį ryšį iš darbuotojų, išanalizuotumėte šimtus situacijų ir iš jų pasimokytumėte. Tačiau šios investicijos atsiperka su kaupu: tai ilgainiui leidžia ne tik pagerinti aptarnavimo kokybę, bet ir geriau suprasti klientų poreikius“, – pažymi L. Bandzinė.

Išgirskite klientus

Tam, kad jūsų įmonę gerai įvertintų slaptieji pirkėjai, būtina žinoti, kaip su klientais bendrauja įmonės darbuotojai. Jei bendrovė teikia paslaugas telefonu, neišsemiamu lobynu gali tapti pokalbių su klientais įrašai. Kuo didesnė pokalbių imtis, tuo tiksliau galima įvertinti darbuotojų darbo kokybę. Tiesa, svarbu nepamiršti, kad pokalbius įrašinėti galima tik tada, jei gavote kliento sutikimą.

„Kiekvieną mėnesį perklausome apie 850 konsultantų pokalbių ir vertiname juos remdamiesi klientų aptarnavimo standarto kriterijais. Tai mums leidžia, pamatyti kokių įgūdžių trūksta mūsų personalui,  geriau įvertinti klientų norus ir pajausti, kokiomis nuotaikomis jie gyvena“, – pasakoja L. Bandzinė.

Jei pokalbių su klientais neįrašinėjate, apie aptarnavimo kokybę gali papasakoti ir patys klientai. „Telia“ naudoja klientų pasitenkinimo lygio matavimo metodologiją CSAT (angl. Customer Satifastion) ir po kiekvieno kliento apsilankymo salone prašo įvertinti, ar jie liko patenkinti „Telios“ aptarnavimu ir paslaugomis. Ši metodologija taip pat gali būti taikoma ir po skambučio telefonu.

Pasak „Telia“ atstovės, ne ką mažiau svarbu rasti būdą, kuris leistų grįžtamąjį ryšį suteikti ir klientų aptarnavimo specialistams. Tai padeda pastebėti smulkius iššūkius dar iki tol, kol jie tampa didelėmis problemomis. „Telia“ tam naudojamas įmonės sukurtas grįžtamojo ryšio įrankis, kuris kiekvienam darbuotojui leidžia fiksuoti ir iš karto taisyti netobulą procesą ar sistemos klaidas.

Išsamiai išanalizuokite

Nors vidiniai įmonės tyrimai, pokalbių klausymasis ir klientų atsiliepimų vertinimas – būtini įrankiai siekiant aukščiausios aptarnavimo kokybė, jie dar neleidžia susidaryti visapusiško vaizdo apie jūsų pardavimo kanalus. Pasak L. Bandzinės, į įmonės specialistų darbą reikėtų reguliariai pažvelgti iš išorės – į pagalbą pasitelkti slaptus pirkėjus, ir tai daryti  nelaukiant slapto pirkėjo tyrimo.

Štai „Telia“ pardavimo kanalus kiekvieną mėnesį vertina apie 200 slaptų pirkėjų, pateikiančių vertinimo  ataskaitas bei rekomendacijas. 

Visas iš slaptų pirkėjų, įmonės darbuotojų ir klientų gautas grįžtamasis ryšys panaudojami daugybės situacijų analizei.

„Suprasti klientų poreikius ir juos patenkinti galima tik išdiskutavus ir įsigilinus į niuansus, ką galėjome padaryti geriau. Todėl kiekvieną mėnesį išanalizuojame maždaug po 1000 skirtingų situacijų. Visa tai apjungia nuolatinis klientų aptarnavimo kokybės lygio stebėjimas, kurį kasdien vykdo komandų ir mokymų vadovai. Žinoma, grįžtamasis ryšys iš klientų ir kolegų pasitarnauja ir vidiniams mokymams, kurių turime daugybę“, – sako L. Bandzinė.

Aukščiausi slaptų pirkėjų vertinimai

Slapto pirkėjo tyrimo metu pirkėju apsimetantis žmogus vertina, kaip įmonės darbuotojai teikia paslaugas. Štai šįmet vertindami itin konkurencingą telekomunikacijų rinką, tyrimą atlikusios bendrovės „Dive Lietuva“ slaptieji pirkėjai rinko planą vaikui salonuose. Jie per kelis mėnesius penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose atliko 30 vizitų. 

Visų telekomunikacijų bendrovių reitingas siekė 86,8 proc. ir buvo 0,44 proc. didesnis nei pernai. Iš visų operatorių išsiskyrė „Telia“, surinkusi 96,62 proc. įvertinimą ir artimiausią konkurentą aplenkusi 10 procentinių punktų.


1 gegužės, 2025

Ketvirtadienį minint Tarptautinę darbo dieną, profesinės sąjungos Vilniuje surengė kasmetines eitynes. Per šimtą renginyje dalyvavusiųjų atstovų reikalavo demokratijos darbe ir […]

28 balandžio, 2025

Skurdas ir nelygybė Lietuvoje – augančios žemės ūkio paramos koncentracijos pasekmė: Jaunieji ūkininkai ragina permąstyti ES paramos paskirstymą Lietuva išlieka […]

26 balandžio, 2025

Kai kiekviena minutė svarbi, tradiciniai siuntimo būdai ne visada atitinka lūkesčius. Tokiais atvejais puiki išeitis – express siuntos, kurios leidžia […]

26 balandžio, 2025

Daugelis verslų, pradėję naudoti Google Ads, tikisi greito rezultato – padidėjusio lankytojų srauto ir sparčiai augančių pardavimų. Visgi, realybė dažnai […]

24 balandžio, 2025

Miško kaina Lietuvoje yra nuolat kintantis rodiklis, priklausantis nuo daugelio veiksnių. Pastaraisiais metais miškų rinkos tendencijos rodo stabilų augimą, tačiau […]

23 balandžio, 2025

Auksas antradienį pirmą kartą viršijo 3 500 dolerių už unciją ribą po JAV prezidento Donaldo Trumpo paskelbtų tarifų ir aštrios […]

23 balandžio, 2025

Aukso kainos antradienį vėl pasiekė rekordines aukštumas, doleris išliko stabilus, o akcijų rinkos svyravo. Nerimą kurstė naujausias JAV prezidento Donaldo […]

Kodėl verta investuoti laiką į kokybišką sporto projektų rašymą
23 balandžio, 2025

Norint gauti finansavimą sporto ar sveikatingumo iniciatyvai, vien geros idėjos nepakanka. Svarbiausia – gebėti šią idėją tiksliai ir įtaigiai perteikti […]

Į ką atkreipti dėmesį perkant malkų skaldyklę internetu
23 balandžio, 2025

Malkų skaldymas – tai ne tik rutina, bet ir nemažai fizinių pastangų reikalaujantis darbas. Ypač tai aktualu tiems, kurie gyvena […]

Ką būtina žinoti prieš nuomojantis automobilį Vilniuje
23 balandžio, 2025

Automobilių nuoma Vilniaus mieste – vis dažnesnis pasirinkimas tiek vietinių gyventojų, tiek miesto svečių tarpe. Nesvarbu, ar automobilio prireikia verslo […]

21 balandžio, 2025

Šešios Lietuvos vietovės: Niūronys, Marcinkonys, Merkinė, Palūšė, Plateliai ir Žagarė pretenduoja tapti geriausiais turizmo kaimais pasaulyje. Jos pateikė savo kandidatūras […]

18 balandžio, 2025

„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai […]

15 balandžio, 2025

Startuolis – tai ne tik naujas verslas, bet ir nauja idėja, drąsūs sprendimai bei inovatyvus požiūris į rinką. Būtent todėl […]

8 balandžio, 2025

Balandžio 8 d. Ignalinos rajono savivaldybėje vyko Verslo forumas, kurį organizavo Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Rūmų generalinis direktorius […]

Kiek galite sutaupyti įsirengę saulės elektrinę su APVA parama / pexels.com nuotr.
7 balandžio, 2025

Įsirengti saulės elektrinę su APVA (Aplinkos projektų valdymo agentūros) parama – tai ne tik puiki galimybė sumažinti elektros sąskaitas, bet […]

5 balandžio, 2025

Pirmasis šių metų ketvirtis pažymėtas išaugusiu įvykusių viešųjų Turto banko aukcionų skaičiumi, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Per […]

3 balandžio, 2025

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ tapo pirmąją aviakompanija Europoje, per metus skraidinusia 200 mln. keleivių. Per finansinius metus, kurie baigėsi […]

31 kovo, 2025

Kasmet technologijų entuziastai laukia naujausių išmaniųjų telefonų modelių, o Apple iPhone serija išlieka viena populiariausių pasirinkimų rinkoje. Vienas naujausių modelių […]

31 kovo, 2025

Geros naujienos šiauliečiams. „Kavos Draugas“ plečiasi ir atidaro jau šeštąją fizinę parduotuvę Lietuvoje – šįkart Šiauliuose. Nuo šiol bus dar […]

27 kovo, 2025

Lietuvos oro uostai (LTOU) praneša, kad oficialiai baigtas Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros projektas, kuris pradėtas 2023 metų pabaigoje. […]

Regionų naujienos