18 birželio, 2018

Tiesioginės reklamos formos ir galimybės Jūsų verslui

Prekių ar paslaugų reklamavimo būdų ir galimybių yra ypač daug. Dažnai verslo atstovai renkasi reklamą internete, televizijoje, internete. Tačiau vis rečiau susimąstoma, koks žmonių kiekis pastebi reklamą, gaunamą tiesiai į pašto dėžutę. O tokių žmonių esama tūkstančiai, juk kiekvienas mūsų, gyvenantis tiek didesniame, tiek mažesniame mieste, butuose ir namuose, turime pašto dėžutes. Tačiau tiesioginė reklama, kurią gauname į pašto dėžutes, ne visuomet sudomina ją pasiekiančius vartotojus. Reklaminės brošiūros, katalogai, skrajutės, dažniausiai dėmesį patraukia tuomet, kai yra įdomiai sumaketuotos, naudojant tinkamą spalvinę gamą, malonų ir akiai įskaitomą šriftą. Atkreipiant dėmesį į šiuos aspektus, reklaminės skrajutės gali padidinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimus. Tačiau kada ir kokią spaudos reklamos formą pasirinkti? Kada tinka spausdinti ir platinti skrajutes, kada katalogus ar kitoje formoje pateikiamą reklamą?

Katalogus dažniausiai renkasi fizinių ar elektroninių parduotuvių savininkai, kadangi katalogai leidžia reklamuoti didelį prekių kiekį, pateikiant išsamius aprašymus bei nuotraukas. Tai leidžia vartotojui susidaryti išankstinę nuomonę apie dominančią parduodamą prekę. Katalogai ypač tinka norint suteikti kuo daugiau informacijos apie parduodamas prekes ar paslaugas, tačiau šiuo atveju rekomenduojama teikti ne vieną paslaugą ar pardavinėti ne vieną prekę. Šią efektyvią reklamos priemonę renkasi dauguma smulkaus ar stambaus verslo atstovų.

Dar vienas populiarus prekių ir paslaugų reklamavimo būdas – skrajučių platinimas. Skrajutėse dažniausiai pateikiama glausta informacija apie akcijas, nuolaidas, specialius pasiūlymus, todėl norint, kad vartotojas atkreiptų dėmesį į pašto dėžutėje gulinčią skrajutę, rekomenduojama rinktis netradicinius maketavimo, spalvų ar šrifto sprendimus, kurie patrauktų žmogaus dėmesį. UAB „Avaneta“ užsiima skrajučių platinimu Vilniuje ir kituose Lietuvos miestuose.

Lankstinukai, brošiūros, atvirukai, firminiai blankai, plakatai ar bet kokia kita reklaminės spaudos forma taip gali būti naudojama, norint reklamuoti teikiamas paslaugas, parduodamas prekes, padidinti prekės ženklo žinomumą ir pardavimus. Tokios reklamavimo sąnaudos nėra didelės, o „Avanetoje“ dirbantys profesionalūs specialistai skrajutes išplatins operatyviai, kokybiškai ir greitai. Bendradarbiaudama su spaustuvės Vilniuje paslaugas teikiančia įmone, „Avaneta“ pasirūpins medžiagos gamyba. Galimi ofsetinės; plačiaformatės; šilkografinės ir skaitmeninės spaudos būdai. Reikiamą reklaminę medžiagą įmonė platina ne tik didžiuosiuose šalies miestuose, bet ir už jo ribų. Neadresuotos reklamos pristatymas tiek į privačius namus, tiek į daugiabučius, reklaminių skrajučių pristatymas įmonėms, į pašto dėžutes – visa tai ir dar daugiau jums siūlo UAB „Avaneta“.


28 kovo, 2024

Energetikos ir Finansų ministerijos kartu su Nacionaline plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantija“ („Invega“) pradeda teikti beveik 800 mln. eurų vertės […]

28 kovo, 2024

Skaitmeninės Europos programą (Digital Europe Programme) Lietuvoje koordinuojanti Inovacijų agentūra informacinių ir ryšių technologijų (IRT) sektoriuje veiklas vykdančias ar planuojančias […]

28 kovo, 2024

„Telia“ pirmoji Baltijos šalyse teiks „Oracle Database as a Service“ paslaugas. Šie garsiausių pasaulio įmonių naudojami sprendimai mūsų šalies klientams […]

28 kovo, 2024

Lietuvos regionai skiriasi ekonomine padėtimi, tarmėmis, vairavimo įpročiais ir t. t., tačiau juos – bent didžiuosiuose šalies miestuose ‒ aiškiai […]

27 kovo, 2024

Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ savo darbuotojams pradėjo rengti nemokamus pirmosios pagalbos suteikimo kursus.  Per šiuos metus įmonė sudarys galimybę beveik 2000 savo darbuotojų […]

27 kovo, 2024

Energetikos ministerija šių metų antrąjį ketvirtį planuoja skelbti dar vieną 40 mln. eurų paramos kvietimą. Planuojama, kad į paramą galės […]

Ekonomistas Aleksandras Izgorodinas. Josvydo Elinsko (ELTA) nuotr.
27 kovo, 2024

2024-uosius rinka pradėjo optimistinėmis nuotaikomis: tiek rinkos dalyviai, tiek paskolų turintys gyventojai ir verslai nekantrauja, kada gi pasaulio centriniai bankai […]

27 kovo, 2024

Šiuo metu darbo rinka kaip niekada įkaitusi. Bendrovėms vis sunkiau pritraukti žmones dėl kurių intensyviai konkuruojama tarpusavyje. Šioje kovoje į […]

27 kovo, 2024

Specialistai teigia, jog mokymai įmonėms turi didelę įtaką organizacijos augimui ir sėkmei. Norint būti konkurencingiems, svarbu ne tik investuoti į […]

26 kovo, 2024

Mobingas, psichologinis smurtas yra temos, apie kurias vis dažniau darbuotojai prabyla viešai. Psichologinį smurtą darbuotojai gali patirti iš kolegų ar […]

26 kovo, 2024

2022 m. vienos amerikiečių konsultacijų ir tyrimų bendrovės atlikta apklausa parodė, kad tik vienas iš trijų darbuotojų žino, kaip vystyti […]

26 kovo, 2024

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, […]

25 kovo, 2024

Prisidėdama prie Nacionalinės pažangos programoje iškelto tikslo iki 2030 metų bent 30 proc. viešųjų paslaugų perduoti socialiniams verslams arba nevyriausybinėms […]

23 kovo, 2024

Grūdų augintojų asociacijos pirmininkas Aušrys Macijauskas sako, kad įvesta griežtesnė grūdų iš Rusijos kontrolė yra geras žingsnis, tačiau visiškai neužkirsiantis […]

22 kovo, 2024

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė susitiko su pažangių lazerių gamybos įmonės „Ekspla“ atstovais aptarti plėtros planų bei pasveikinti Lietuvos […]

21 kovo, 2024

„Telia“, Lietuvos gyventojų požiūriu, išliko tvariausia telekomunikacijų rinkos bendrove šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“ […]

21 kovo, 2024

Šiuo metu darbo rinka yra kaip niekada įkaitusi, o darbdaviai itin aktyviai ieško būdų tapti patrauklesniais esamiems ir potencialiems darbuotojams. […]

21 kovo, 2024

Prieš daugiau nei 20 metų mažame sandėlyje veiklą pradėjusi plastikinių pakuočių gamintoja „Plastiksė“ šiandien – tarptautinis verslas, teikiantis novatoriškus pakuočių […]

21 kovo, 2024

Darbo kodekso 138 straipsnio 3 dalis numato papildomą poilsio laiką – mamadienį (-ius) arba tėvadienį (-ius) – darbuotojams, auginantiems vaikus. […]

20 kovo, 2024

Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos ir Čekijos žemės ūkio ministrai kreipėsi į Europos Komisiją (EK), ragindami uždrausti grūdų importą iš Rusijos […]