15 gegužės, 2018

Reklamavimo būdas, pasiekiantis tūkstančius vartotojų

Įkūrus nuosavą verslą, atidarius fizinę ar elektroninę parduotuvę ir norint sulaukti žinomumo, vykdyti pardavimus bei tapti savo srities lyderiais, yra reikalinga reklama. Esant suinteresuotiems, kad prekinis ženklas taptų populiarus ir visiems gerai žinomas,  būtina reklama, o  skrajučių platinimas  yra tai, ko jums reikia. Paruošus atitinkamą maketą su prekinio ženklo logotipu, išsamia informacija apie jūsų parduodamas prekes, paslaugas, įvairių nuolaidų ir akcijų pasiūlymais, galima sulaukti išties gerų pardavimo rezultatų. Reklaminės brošiūros, atvirukai, skrajutės, katalogai, žurnalai ar bet kokia kita spaudos forma tampa puikiu komunikacijos šaltiniu, supažindinančiu vartotoją su paslauga ir informuojančiu apie specialius pasiūlymus. Tam, kad reklaminė skrajutė būtų perskaityta ir neatsidurtų šiukšlių dėžėje, būtina gerai apgalvoti, kaip norimą informaciją perteiksite: kaip atrodys maketas, kokias spalvas ir tekstą naudosite. Ant reklaminių brošiūrų, skrajučių gali būti pateikta informacija ne tik apie siūlomas įsigyti prekes ir paslaugas, bet ir tokia informacija kaip atsakymai į klientus dominančius klausimus, pranešimas apie vyksiančias atvirų durų dienas, mugę ar kitą renginį. Dažnai įvairios įmonės reklaminių skelbimų pagalba sveikina klientus švenčių proga, tokiu būdu primenant apie vykdomą veiklą ir parodant dėmesį lojaliam klientui.

Skrajučių, lankstinukų ar kt. spausdintos reklamos priekyje rekomenduojama pateikti aktualiausią ir naudingiausią informaciją. Sudominanti informacija priverčia skaityti toliau, o suintriguotas vartotojas neabejotinai įsimena, koks specialus pasiūlymas jam yra siūlomas. Lankstinukai gali būti maketuojami, naudojant įvairius dizaino sprendimus, todėl ypatinga, netradicinė jo forma gali pasitarnauti įdomiai pateikiant reklaminę informaciją. Vizualiniai sprendimai su nuotraukomis, skambios antraštės neabejotinai sulaukia žmonių dėmesio ir susidomėjimo teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Kiekviename katalogo ar lankstinuko puslapyje pateikiant skirtingą ir vis naują informaciją, renkantis tinkamas spalvas, akiai įskaitomą šriftą, paslaugos tiekėjui galima pasiekti ypač teigiamų rezultatų.

Vienas svarbiausių elementų, kurių nevalia pamiršti kuriant skrajučių tekstą – kontaktinė informacija. Joje reikia pateikti parduodamų prekių ar paslaugų adresą, telefono numerį arba elektroninio pašto adresą, kurių dėka galima susisiekti su prekės ar paslaugos pardavėju. Norėdami pasiteirauti tam tikros informacijos, potencialūs pirkėjai gali būti suinteresuoti pasiteirauti norimos informacijos, todėl paslaugų tiekėjai turi ne tik sudominti, bet ir stengtis parduoti, sudarius palankias sąlygas.

Akį traukiančios kūrybiškos antraštės – dar viena tiesioginės reklamos sėkmė. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, ar skrajutėje pateikiama informacija skirta verslo klientams. Pastaruoju atveju rekomenduojama nenaudoti per daug nuotraukų, o norint sukurti patikimo partnerio įspūdį, vartoti tikslius, aiškius, glaustus sakinius, nepersistengti su skyrybos ženklais. Solidžiai atrodantys bukletai, katalogai, skrajutės ar brošiūros suteikia didesnio pasitikėjimo teikiamoms paslaugomis, parduodamoms prekėmis, o naudojamos neutralios ir neryškios spalvos tampa optimaliu variantu, tinkamu esamiems ar būsimiems verslo partneriams informuoti.

Adresuotos ar neadresuotos korespondencijos platinimas visoje Lietuvos teritorijoje užtikrina didesnį prekinio ženklo žinomumą, susidomėjimą, padidėjusius pardavimus ir potencialių klientų pritraukimą paslaugoms ar prekėms įsigyti. Ilgametė darbo patirtis, profesionaliai  atliekamos paslaugos yra reklamos platinimos įmonės „Avaneta“ skiriamieji bruožai, leidžiantys operatyviai klientams teikti paslaugas.

 


29 balandžio, 2024

Praėjusią savaitę iki raudonumo įkaitusiose dirbtinio intelekto (DI) lenktynėse debiutavo naujas žaidėjas – didžiausius pasaulio socialinius tinklus valdanti „Meta“. Bendrovė […]

29 balandžio, 2024

Siuntų terminalų tinklą „Smartpost“ valdanti „Smartpost Itella“, tęsdama strateginę plėtrą Baltijos šalyse, šių metų gegužę pradeda logistikos centro Estijoje statybas. […]

Andrius Romanovskis. Karolinos Gudžiūnienės (ELTA) nuotr.
29 balandžio, 2024

Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) prezidentas Andrius Romanovskis įspėja, kad jeigu gynybos poreikiai bus finansuojami vien tik verslo mokesčiais, tai sukurs […]

27 balandžio, 2024

Statybininkų asociacijos prezidentas Dalius Gedvilas teigia, kad per 2023 m. Lietuvoje veikiančios statybos bendrovės užsienio rinkose įvykdė darbų, kurių vertė […]

26 balandžio, 2024

Pasaulinę intelektinės nuosavybės dieną, balandžio 26 d., iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje paskelbti geriausi registruoti 2023 metų prekių ženklai – „Lietuvai“, „Europai“ […]

25 balandžio, 2024

Atsižvelgdami į ūkininkų nuogąstavimus dėl ES bendrosios žemės ūkio politikos reikalavimų, EP nariai peržiūrėjo šiuo metu galiojančias taisykles ir nusprendė […]

25 balandžio, 2024

Tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Radviliškio rajone, Bebrujų kaime, statys modernų 52,6 mln. eurų vertės „Agrokoncerno grupės“ […]

25 balandžio, 2024

Darbdavys siūlo šalia pagrindinių pareigų padirbėti papildomai? Dažniausias klausimas – ar reikia sudaryti naują darbo sutartį? Ne, nereikia. Dėl darbo […]

24 balandžio, 2024

„Gyvenu Lietuvoje, noriu  suprasti žmones ir aplinką, kurioje gyvenu, jau daug išmokau, tačiau kalbėti dar ne visai drąsu“, – ukrainietė […]

23 balandžio, 2024

Įsibėgėjant pavasariui, keliuose auga susidūrimų su laukiniais gyvūnais skaičius. Tą lemia balandžio mėnesį prasidedanti gyvūnų migracija, kurios metu žvėrys dažniau […]

23 balandžio, 2024

Šių metų duomenimis, „Android“ išlieka populiariausia operacine sistema pasaulyje, todėl jos atnaujinimų laukia milijonai vartotojų. Nors iki oficialaus „Android 15“ […]

Gintarė Skaistė
22 balandžio, 2024

Finansų ministrė Gintarė Skaistė Jungtinių Amerikos Valstijų investuotojams Vašingtone pristatė Lietuvos „Fintech“ sektoriaus privalumus, tolesnę augimo kryptį ir pakvietė investuoti […]

Liubov Yarmoshenko nuotr.
22 balandžio, 2024

Demografinė situacija verčia keisti požiūrį į vyraujančią situaciją darbo rinkoje penkiasdešimtmečių ir šešiasdešimtmečių atžvilgiu. Užimtumo tarnyba pasidomėjo Lietuvos įmonėse ir […]

22 balandžio, 2024

Naujuoju „Švyturys-Utenos alus“ bei „Carlsberg“ Baltijos šalių finansų direktoriumi tapo Povilas Velička. Jis pakeitė šioje įmonėje daugiau kaip 23 metus […]

22 balandžio, 2024

Pirmadienį Nepriklausomybės aikštėje kelios dešimtys žmonių susirinko į protesto akciją, skirtą solidarizuotis su už prekyba kanapių produktais nuteistu Martynu Simanynu. […]

22 balandžio, 2024

Lietuvos pašto (LP) pajamos 2023 m. siekė 14,4 mln. eurų, o pelnas – 5,1 mln. eurų, praneša generalinis direktorius Rolandas Zukas. […]

22 balandžio, 2024

Balandžio 22 d. Inovacijų agentūra pradeda registraciją į trečius metus iš eilės vyksiančią verslumo įgūdžių programą „Startuok nuo 50+“. Ši […]

22 balandžio, 2024

Technologijų bendrovė „Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugą „Wolt Ads“, skirtą platformos partneriams ir tarptautiniams prekės ženklams. Numatyta, kad reklamą užsakantys […]

Vidmantas Janulevičius. ELTA / Dainius Labutis
20 balandžio, 2024

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) vadovas Vidmantas Janulevičius teigia, kad šalies verslus jungiančios organizacijos pritaria 1 proc. pelno mokesčio ir pridėtinės […]

20 balandžio, 2024

 Seimo „valstiečių“ frakcijos nariai siūlo nustatyti, kad maitinimo sektoriui vėl būtų taikomas lengvatinis 9 procentų pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifas […]