22 balandžio, 2024

„Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugas – padės partneriams sparčiau augti

Technologijų bendrovė „Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugą „Wolt Ads“, skirtą platformos partneriams ir tarptautiniams prekės ženklams. Numatyta, kad reklamą užsakantys platformos partneriai mokės ne už parodymų ar paspaudimų skaičių, o tik tuo atveju, jei skelbimu susidomėjęs klientas atliks užsakymą. Po sėkmingo beta versijos bandymo, bendrovė šią paslaugą siekia pritaikyti visose 27 šalyse, kuriose ji veikia.

„Sėkmingai įveikėm bandomąjį etapą ir dabar „Wolt Ads“ galime pristatyti didesniam partnerių ratui. Per pastaruosius mėnesius matėme, kad reklamą užsakantys partneriai fiksuoja pardavimų augimą ir reklamos išlaidų grąžą. Nors tik pradedame veikti šioje srityje, pirmieji rezultatai bei atsiliepimai yra džiuginantys ir patvirtina, jog einame teisingu keliu“, – sako „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse Mantas Lomsargis.

Viso „Wolt“ turi daugiau nei 36 mln. registruotų vartotojų 27 rinkose ir veikia daugiau nei 500 miestų. M. Lomsargis pažymi, kad „Wolt Ads“ išsiskiria tuo, kad skelbimai nepertraukia kliento veiklos – naujas vietas ir pasiūlymus jie leidžia atrasti apsipirkimo metu. Be to, daug dėmesio skiriama tam, kad rodomas mokamas turinys klientui būtų aktualus ir jo nebūtų per daug.

„Wolt Ads“ taiko dvi paslaugų linijas: platformoje veikiantiems prekybininkams ir prekių ženklams. Pirmąja gali naudotis daugiau kaip 140 000 „Wolt“ partnerių prekybininkų – 86 proc. jų yra mažos įmonės. Antroji skirta dideliems tarptautiniams „Wolt“ partnerių prekių ženklams.

Partneriai gali naudotis keliomis reklamos galimybėmis – jas nustatyti ir reguliuoti galima per turimą paskyrą. Numatyta, kad reklama bus įkainojama ne pagal paspaudimų ar parodymų skaičių, o tik pagal tiesioginius užsakymus, kuriuos atliks reklama susidomėję klientai.

Tarptautiniams prekių ženklams didesnį matomumą užtikrins tam skirtos reklamjuostės, rėmėjų pozicijos produktų sąrašuose, taip pat pakuotės, firminiai maišeliai, galimybė pasiūlyti nemokamus produkcijos mėginius ir kt.

„Norėtume padėti augti visoms įmonėms – tiek mažiems vietiniams partneriams, tiek didesniems tarptautiniams prekių ženklams. Tai ambicingas tikslas, tačiau mes sunkiai dirbame, kad jį pasiektume“, – sako M. Lomsargis.

Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


17 gegužės, 2024

Šiandien, gegužės 17 d., minima tarptautinė kovos su homofobija, transfobija ir bifobija diena. „Telia“ žmogiškųjų išteklių ekspertė Rūta Jančytė dalinasi […]

16 gegužės, 2024

Siekiant didinti šalies susisiekimo infrastruktūros kokybę, toliau auga investicijos į svarbiausią Lietuvos transporto arteriją – magistralinį kelią A1. Atkarpos nuo […]

15 gegužės, 2024

Lietuva su JAV kosmoso agentūra NASA trečiadienį pasirašė „Artemis“ susitarimą, kuriuo įsipareigojo kosmoso išteklių gavybą vykdyti ir vėliau kosminius resursus […]

15 gegužės, 2024

Vykdant VĮ Ignalinos atominės elektrinės (IAE) eksploatavimo nutraukimą, nuo 2010-ųjų iki šių metų gegužės jau išmontuota apie 40 proc., arba […]

15 gegužės, 2024

Siuntų terminalų tinklą „Smartpost“ valdanti „Smartpost Itella“ Lietuvos rinkai pristato naują paslaugą Lietuvos rinkai – pilną elektroninių užsakymų išpildymą (angl. […]

14 gegužės, 2024

Europos oro linijų bendrovės „Ryanair“ dukterinė įmonė „Kaunas Aircraft Maintenance Services“ (KAMS) investavo apie 20 mln. eurų į du naujus […]

14 gegužės, 2024

Praėjusią savaitę, daugeliui lietuvių žiūrint „Euroviziją“, už Atlanto įvyko naujų „Apple“ produktų debiutas. Kaip ir tikėtasi, technologijų bendruomenėje didelio ažiotažo […]

14 gegužės, 2024

Biržuose ir Jurbarke bendrovės „Evecon“ vystomiems saulės energijos parkams „Citadele“ bankas suteikė 19,8 mln. eurų finansavimą. „Siekiame didinti finansavimo apimtis […]

14 gegužės, 2024

Vilniaus regiono startuoliams ir įmonėms skiriamas 15 mln. eurų finansavimas – jos kurs dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų […]

13 gegužės, 2024

Inovacijų agentūra drauge su Kauno technologijos universitetu (KTU) tęsia eksporto lyderių programos „Sparnai“ įgyvendinimą ir kviečia šalies įmones priimti studentus keturių […]

13 gegužės, 2024

Motinos diena, kuri daugelyje valstybių minėta savaite vėliau nei Lietuvoje, platformai „Wolt“ pasižymėjo dar vienu pasiekimu – peržengta simbolinė 1 […]

13 gegužės, 2024

Tenka susidurti su karčia realybe – regionai masiškai paliekami žmonių, o Vilniaus miestas auga kaip „ant mielių“ pagal gyventojų skaičių […]

11 gegužės, 2024

Pagarbos mokesčių mokėtojams dienos išvakarėse Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje pagerbti didžiausi mokesčių mokėtojai. Renginio metu pristatyta Mokesčių mokėtojų teisių […]

10 gegužės, 2024

Teigiama natūralios saulės šviesos įtaka žmogaus organizmui – nenuginčijama: gerina nuotaiką, fizinę ir emocinę sveikatą, didina darbingumą, mažina nuovargį bei […]

10 gegužės, 2024

Opozicinės „valstiečių“ partijos lyderis Ramūnas Karbauskis mano, kad dabartinė geopolitinė situacija bei atsakingų Lietuvos politikų pareiškimai atbaido investuotojus ir kenkia šalies […]

10 gegužės, 2024

Užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintojos „Mantinga Group“ pajamos pernai augo 25,9 proc. ir siekė 173,8 mln. eurų, o EBITDA augo […]

9 gegužės, 2024

Lėtėjanti ekonomika nemažina lietuvių apetito prabangiems išmaniesiems. Pirmųjų keturių šių metų mėnesių perkamiausiųjų telefonų dešimtuke dominuoja aukščiausiai klasei priskiriami „iPhone“ […]

Bronis Ropė, Europos Parlamento narys
9 gegužės, 2024

Ką tik minėjome Lietuvos įstojimo į Europos Sąjungą dvidešimtmetį – įspūdinga sukaktis, kuri primena apie mūsų valstybės nueitą kelią ir […]

8 gegužės, 2024

Alytaus regiono savivaldybių merai šiandien pasirašė susitarimą dėl 2024-2029 m. Alytaus regiono funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo, kuriame numatyta regione įgyvendinti […]

8 gegužės, 2024

Trečiadienį vykusios Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų (VPPAR) generalinės asamblėjos metu apdovanoti labiausiai nusipelniusios bendrovės ir prie verslo klimato […]