Sėkmingai baigta dar viena „Rail Baltica“ atkarpa

Po dvejus metus trukusių darbų rekonstruotas europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Mockavos geležinkelio stoties. Po rekonstrukcijos šioje atkarpoje keleivinių traukinių greitis padidės iki 120 km/h, o prekinių – iki 80 km/h.
Trylikos kilometrų ilgio geležinkelio ruože (1435 mm vėžės pločio kelias), prasidedančio už Mockavos geležinkelio stoties ir pasibaigiančio Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra, rekonstruota 16 pralaidų, 8 pervažos, 4 tiltai, įrengta 326 metrai garsą slopinančių sienučių.
Visas ruožas aptvertas plieninio rezgimo tinklo tvorele, kad būtų apsaugoti migruojantys gyvūnai. Taip pat rekonstruota 11 kilometrų Mockavos geležinkelio stoties kelių, atstatytas automatinis bėgių vėžės pločio keitimo mechanizmas.
„Rail Baltica“ – vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra „Rail Baltica“ projekto vykdytojas Lietuvos teritorijoje.
Europos Sąjungos TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis finansuojamos dvi „Rail Baltica“ projekto dalys mūsų šalies teritorijoje – europinės vėžės rekonstrukcija ir tiesimas nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Marijampolės bei esamos geležinkelio linijos rekonstrukcija nuo Šiaulių iki Lietuvos ir Latvijos sienos.