kovo 22, 2017
Be CRM – kaip be elektroninio pašto: tokios įmonės ilgai neišsilaikys

Daugelis įmonių jau senokai naudoja specialias programas, skirtas ryšiams su klientais valdyti (CRM), tačiau yra bendrovių, kurios šio žingsnio dar nežengė. Pasak specialistų, būtent dabar yra laikotarpis, kai reikėtų tuo pasirūpinti, nes verslas, neturintis tokių priemonių gali tapti nekonkurencingu.

„Šiame skaitmeniniame amžiuje be klientų elgesį ir įpročius analizuojančios programinės įrangos tinkamai plėtoti verslą gali būti labai sunku. Kaip dabar neįsivaizduojame įmonės, naudojančios faksą vietoje elektroninio pašto, taip netrukus bus neįmanoma įsivaizduoti ir verslo dirbančio be CRM programinės įrangos“, – aiškino vienos iš verslo valdymo sistemas kuriančios įmonės direktorė Daiva Jankuvienė.

Mobiliųjų telefonų gigantas „Nokia“ savo laiku pražiopsojo išmaniųjų telefonų bumą. O kiekviena įmonė dabar gali atsidurti panašioje padėtyje, jei konkurentai bus žingsniu priekyje ir geriau žinos savo klientų poreikius bei sugebės juos greičiau ir geriau patenkinti.

„Įmonės, neturėdamos CRM sistemos dažniausiai susiduria su informacijos neišlikimo problema. Pavyzdžiui, kai reikia žinoti kas buvo kalbėta su klientu ir laikytis sutartų sąlygų, tokia informacija pasimeta dažniausiai. Taip pat didelė problema yra, kad tokios įmonės apskritai neturi informacijos kaupimo įpročio. O bendrovės, ankščiau įsigijusios CRM sistemą greičiau įgunda kaupti informaciją ir taip pralenkia konkurentus vien tuo, kad tikrai geriau pažįsta savo klientus“, – sakė pašnekovė.

Dar 1979 m. tarptautinė kompanija „Xerox“ sukūrė vaizdo įrašą, kuriame pristatė ateities viziją ‒ natūraliai bendraujantį ir visus žmogaus poreikius įgyvendinantį kompiuterį. „Xerox“ tuo metu neturėjo jokių galimybių sukurti tokio lygio įrenginio. Tačiau laikas bėgo, viskas tobulėjo ir šiandien mes tą ateities viziją jau beveik turime savo gyvenimuose.

Dabar mes galime neišėję iš namų sumokėti mokesčius, atlikti pinigines operacijas, apsipirkinėti ir daryti kitus kasdienius veiksmus nuotoliniu būdu. Žmonės dabar visada nori greitai ir patogiai gauti jiems reikalingą informaciją, prekę ar paslaugą.

Galima sakyti, kad techninė ir programinė įranga yra integruota į visus mūsų gyvenimo aspektus. Kišenėse nešiojamės įrenginius, šimtą kartų galingesnius už tuos, kurie padėjo nuskraidinti žmogų į mėnulį, jungiamės prie serverių, turinčių protu nesuvokiamus duomenų kiekius.

Todėl sunku įsivaizduoti, kad greta tebeegzistuoja įsitikinimas, kad šiais laikais vis dar įmanoma viską atlikti tik su „rašikliu ir popieriumi“.

„Toks mąstymas trukdo verslui plėtotis. Neišnaudodamos CRM programų dabar suteikiamo pranašumo, įmonės rizikuoja savo ateitimi. Juolab, kad įsigyti tokias programas daugeliui bendrovių tikrai nėra neįkandama užduotis“, ‒ sako D. Jankuvienė.

Pasak jos, norėdamas efektyviai aptarnauti klientus, verslas visada turi būti pasirengęs greitai reaguoti į jų poreikius. Visiškai nesvarbu, ar tai būtų internetinė parduotuvė, statybinių prekių tiekėjas ar architektūros studija, reikalavimai iš esmės yra tie patys.

„Naudotis sistema, kuri leidžia jums geriau pažinti savo klientus, suprasti jų poreikius bei visada judėti į priekį nėra prabanga, tai – būtinybė. Nėra neaptarnaujamo kliento skaičiaus, tai tik programinės įrangos universalumo klausimas“, ‒ pastebi D. Jankuvienė.

Share Button


vasario 24, 2020

Pasaulinė aplinkosaugos organizacija „Greenpeace“ pripažino SBA grupės bendrovę „Utenos trikotažas“ pirmąja ir kol kas vienintele visame pasaulyje, atitinkančia „Greenpeace“ tekstilės […]

vasario 21, 2020

Europos Parlamento Prezidentas David Maria Sassoli laišku atsakė į gruodį parengtą Baltijos šalių Europos Parlamento narių kreipimąsi, kuriame raginama užtikrinti […]

vasario 21, 2020

Kokia vasarinė padanga yra gera? Galbūt tai pigi, plati arba tiesiog itin tvirta padanga? Mes manome, kad eiliniam vairuotojui gera […]

vasario 20, 2020

Meilei būtinas fizinis ryšys, o būtent jo stokoja santykiai per atstumą. Pasak santykių specialistų, toks nevisapusiškas bendravimas gali tapti tikru […]

vasario 19, 2020

Mėnuo įpusėjo, o sąskaitoje jau švilpia vėjai ir vėl galvojate, kaip čia išgyventi iki kitos algos ar iš kurio draugo […]

vasario 18, 2020

Nepaisant pastangų Lietuvos apmokestinamųjų gaminių atliekų tvarkymo sistemą padaryti skaidresne, joje apstu problemų. Siekdama situaciją gerinti Aplinkos ministerija inicijuoja naujus […]

vasario 18, 2020

Dubajuje (Jungtiniai Arabų Emyratai) vasario 16–20 d. vykstančioje jubiliejinėje – 25-oje – tarptautinėje maisto produktų ir gėrimų parodoje „Gulfood 2020“ […]

vasario 18, 2020

Per septynerius metus „Danske Bank“ Globalių paslaugų centrą Lietuvoje nuo šimto iki 3 tūkstančių darbuotojų komandos užauginusi dabartinė jo vadovė […]

vasario 17, 2020

Europos šeimų verslo asociacijos duomenimis, šeimos verslai regione sudaro mažiausiai 65 proc. visų veikiančių įmonių. Tiesa, nėra tikslios statistikos, kokią […]

vasario 14, 2020

Tiek Lietuvos, tiek Europos Sąjungos ekonomikoje smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) subjektai vaidina svarbų vaidmenį. Lietuvos Respublikos statistikos departamento duomenimis, […]