20 birželio, 2024

Efektyviausia reklama mažam verslui: konsultuoja skaitmeninio marketingo guru

Nepriklausomai nuo verslo dydžio – reikia imtis priemonių, kurios skatintų pardavimus ir plėstų vardo žinomumą, gerintų reputaciją. Kad ir kokią gerą prekę arba paslaugų siūlote – be įtaigios reklamos būsite nematomas.

Šiuo metu rinkodaros galimybės yra labai plačios ir verslai gali rinktis iš daugelio variantų. Žinoma, kad labiausiai vertinamos būtent skaitmeninės rinkodaros plotmės, kadangi jeigu Jūsų nėra internete – Jūsų nėra niekur…

O ką labiausiai apsimoka rinktis mažam verslui, kurio biudžetas yra ribotas? Į klausimą atsako skaitmeninio marketingo srityje dirbanti Monika.

Facebook reklama

Įvairiapusė Facebook reklama gali padėti efektyviai startuoti naujam verslui. Nors apie šį socialinį tinklą galima išgirsti labai daug mitų, tačiau ne tik skaitmeninio marketingo specialistai teigia, kad reklama jame vis dar apsimoka, tačiau ir verslininkai džiaugiasi, kad gana mažomis investicijomis galima kur kas labiau praplėsti savo verslo vardo žinomumą.

Puiku yra tai, kad Facebook reklama gali būti labai įvairi. Tai leidžia ją pritaikyti prie kiekvieno verslo poreikių. Svarbiausia, žinoma, ne tik vizualinis reklamos pateikimas, tačiau ir tinkamai nustatyti reklamos pateikimo rodikliai. Nors internete tikrai galima rasti gana daug informacijos, kurioje yra aiškinama kaip reikia užsakyti reklamą, tačiau be praktikos – tai labai sunkus ir varginantis darbas“, atvirauja Monika.

Užsakius reklamą labai svarbu sekti jos parodymo rodiklius, reaguoti į juos. Jeigu matyti, kad reklama neneša tokių rezultatų, kokių buvo tikimasi, žinoma, kad reikia pakeisti nustatytus parametrus.

SEO paslaugos

Dar geriau nei reklama socialiniuose tinkluose yra SEO paslaugos. Mitas, kad jos kainuoja labai brangiai. Iki šiol galima išgirsti, kad SEO tinkamas tik dideliam verslui, kuris gali sau leisti investuoti gana didelius pinigus. Tai yra klaidingas požiūris. Ypač dėl to, kad yra gana paprasta koreguoti SEO biudžetą įvertinus tai – kokią naudą jis neša.

Pirmiausia mokate SEO specialistui, kuris dažniausiai turi visą komandą profesionalų. Tai yra ir tekstų kūrėjai, ir grafikos dizaineriai, ir kiti specialistai. Taip pat reikia ne tik mokėti už jų atliktus darbus, tačiau ir investuoti į pačią reklamą. Tai jau yra susitarimo reikalas“, pasakoja Monika.

Mažo verslo tikslas neturėtų būti pralenkti ilgai rinkoje esančius didelius vilkus. Pirmiausia reikia dirbti uoliai dėl reklaminio vardo žinomumo didinimo. Tam geriausiai tinka SEO reklama, kuri yra derinama su kitomis, pavyzdžiui, Google ads. Toks derinys padės plėsti verslo vardą. Pasikartosime, kad tikrai gana paprasta koreguoti skirtą reklamos biudžetą.

Google reklama

Galiausiai, greta reklamos socialiniuose tinkluose bei SEO paslaugų lygiagreta „eina“ ir Google reklama, kuri mažam verslui labai pasitarnauja tuomet, kai reikia staigiai startuoti.

Labai dažnai Google reklama užsakoma kai norisi aktyviai išparduoti tam tikras prekes, pavyzdžiui, kai skelbiama akcija. Tuomet didelis žmonių skaičius pamato verslo pasiūlymą, o tai didina laikinus pardavimus. Žinoma, kad geriausia, kai Google ads yra derinama kartu su SEO. Tuomet pasiekiamas ne tik greitas efektas čia ir dabar, tačiau ir ilgalaikėje perspektyvoje“, teigia Monika.

Reklama gali padėti verslui uždirbti daugiau. Dėl to jai taupyti negalima. Geriau vienu kartu investuoti daugiau į reklamą, kadangi vėliau tai gali sugrįžti net kelis kartus didesne nauda. Dėl tinkamos reklamos kampanijos sudarymo siūlome tartis su marketingo specialistais, kurie nurodys – kokia reklama arba koks jų derinys tinka tam tikram verslui siekiančiam konkrečių tikslų.


Kuršių Nerija
8 lapkričio, 2024

Žuvininkystės tarnybai prašymus panaikinti joms skirtas teises į žvejybos kvotas ir išregistruoti visus jų turimus žvejybos laivus iš Vidaus vandenų […]

8 lapkričio, 2024

Kupiškio rajone, Lukonių kaime ūkininkaujantys broliai dvyniai Ignas ir Vilius Jackevičiai keičia bitininkystės tradicijas – jie kuria inovatyvius aukštos vertės […]

7 lapkričio, 2024

Raudondvario dvaro direktorė Snieguolė Navickienė Kauno rajono savivaldybei parvežė dar vieną tarptautinį įvertinimą – ECTN (Europos kultūrinio turizmo tinklo) apdovanojimą, […]

7 lapkričio, 2024

Buvęs AB „Klaipėdos nafta“ (dabar „KN Energies“) vadovas (2010-2014 m.) Rokas Masiulis pasakoja, kad suskystintųjų gamtinių dujų terminalą stačiusios įmonės […]

6 lapkričio, 2024

Šiandien Panevėžio dailės galerijoje vyksta tradicinis rudens forumas „Panevėžio regiono verslo dinamika: nuo energetikos iki geopolitikos“, į kurį susirenka Aukštaitijos […]

6 lapkričio, 2024

Su kitų metų valstybės biudžetu priimami sprendimai turėtų skatinti žmones aktyviai įsitraukti į darbo rinką. Visgi socialines išmokas kitąmet siūloma […]

6 lapkričio, 2024

Darius Šoparas – įmonės „Creative Partner“, siūlančios išmanius IT sprendimus verslui, savininkas  bei vienas iš sąskaitų apskaitos sistemos „Sąskaita123“ įkūrėjų. Sistema […]

6 lapkričio, 2024

Stebint registruojamų grynųjų elektromobilių skaičiaus augimą Lietuvoje, didžiausia jų procentinė dalis įregistruota Neringos, Palangos ir Vilniaus savivaldybėse, o mažiausia Kalvarijos, […]

6 lapkričio, 2024

 Konkurencijos tarybai davus leidimą dviem bendrovėms „Freda IV“ ir „TMV Investments“ valdyti naujai įsteigtą įmonę „FT Board“, Marijampolėje per artimiausius […]

1 lapkričio, 2024

Lietuvai, Latvijai ir Estijai ruošiantis po 100 dienų sinchronizuoti savo elektros energijos tinklą su kontinentine Europa, Baltijos šalys sutarė įvertinti […]

31 spalio, 2024

Regionų ekonominė ir socialinė sistema vis dar atsilieka nuo didžiųjų Lietuvos miestų. Valstybinės duomenų agentūros duomenimis, 2023-ųjų metų pabaigoje didžiausi […]

31 spalio, 2024

Visos Baltijos šalys jau yra pasiruošusios sinchronizacijai su Vakarų šalių elektros tinklais ir atsijungimui nuo bendros Baltijos šalių, Rusijos ir […]

31 spalio, 2024

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos (LVRA) prezidentė Evalda Šiškauskienė teigia, kad maitinimo sektorius yra atsidūręs katastrofiškoje padėtyje. Pasak jos, šiandien […]

Tautgirdo Masiulio nuotr.
30 spalio, 2024

Nors ganymas miškuose – ne naujovė, tačiau šiandien daugelį toks ganymo būdas stebina. Kodėl toks ganymo būdas sunyko? Kokią naudą […]

29 spalio, 2024

Klaipėdoje veikianti įmonė „MB Unikalios Paslaugos“, teikianti įgarsinimo ir garso įrašų paslaugas, neseniai pradėjo inovatyvų projektą – pirmąją dirbtinio intelekto […]

29 spalio, 2024

Nutikus nelaimei, žmonės dažnai susivienija, kad padėtų vieni kitiems. Tokiais atvejais dažnai organizuojamos lėšų rinkimo akcijos, siekiant suteikti paramą nukentėjusiems. […]

25 spalio, 2024

Penktadienį Telšiuose buvo įjungtas sinchroninis kompensatorius – savarankišką Lietuvos elektros energetikos sistemos veikimą užtikrinantis įrenginys. Premjerė Ingrida Šimonytė pabrėžia – […]

25 spalio, 2024

Šiandien tvarumo ideologija vis labiau įsitvirtina mūsų kasdienybėje. Dauguma iš mūsų, rinkdamiesi prekes ar paslaugas, jau natūraliai vertiname, ar jos […]

25 spalio, 2024

Pasaulio ekonomika ruošiasi sudėtingai ir dinamiškai 2024 m. pabaigai, kai augimo prognozės, infliacijos rodikliai ir pinigų politikos priemonės vaidins svarbų […]

24 spalio, 2024

Ketvirtadienį Šiaulių mieste atidarytas alaus gamintojos „Gubernijos“ lankytojų centras „Gubernija HUB (Historical Unique Brewery)“. Šio projekto vertė – 400 tūkst. […]