liepos 3, 2020
Kai kuriems reikės pasitempti: įvardijo, kas bankuose klientus erzina labiausiai

Bankininkystės paslaugomis besinaudojantys gyventojai ne visuomet patenkinti bankų aptarnavimo kokybe. Be to, kaip rodo tyrimai, klientai bankuose konsultacijas vis dar yra linkę gauti gyvai, nors tokia galimybė egzistuoja ne visur. Matydami tokias tendencijas mažesnieji bankai, siekiantys tapti antruoju kliento banku, atsižvelgdami į klientų poreikius ir galimas grėsmes, atitinkamai tobulina savo veiklą. Kaip sako „General Financing banko“ klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis, ilgalaikėje perspektyvoje tai gali padėti ne tik išsaugoti esamus klientus, bet ir pritraukti naujų.

Nuotolinės paslaugos priimtinos ne visiems

Anot S. Ketvirčio, banko atliktas tyrimas atskleidžia, jog net 63 proc. šalies gyventojų ilgos eilės yra labiausiai erzinantis aptarnavimo kokybės aspektas bankuose. 46 proc. gyventojų taip pat išskyrė aukštus paslaugų įkainius, 44 proc. lėtą aptarnavimą, o du penktadaliai (39 proc.) – sudėtingus procesus ir dokumentus. Maždaug pusė apklaustųjų dėl lėto aptarnavimo ir sudėtingų procesų yra netgi pasiryžę pakeisti savo banką.

„Tokie rezultatai iš esmės atskleidžia, kad klientai iš bankų tikisi operatyvumo, mobilumo ir aiškumo. Šiandien laikas yra itin vertinamas, todėl niekas nenori gaišti jo eilėse ar nagrinėjant dokumentų vingrybes“, – pastebi S. Ketvirtis.

Eksperto teigimu, susierzinimą keliantys aspektai iš dalies yra fizinių klientų aptarnavimo padalinių naikinimo pasekmė. Likusiems, dažniausiai centre įsikūrusiems ir tik iki 17 ar 18 val. darbo dienomis veikiantiems skyriams tenka aptarnauti didesnius gyventojų srautus, todėl neretai nukenčia aptarnavimo kokybė.

„Be abejo, dalis gyventojų renkasi bankinius reikalus tvarkyti elektroninėje bankininkystėje, tačiau nemažai daliai gyventojų asmeninis dėmesys ir galimybė su bankų darbuotojais pasikonsultuoti gyvai vis tiek yra priimtinesnė. Be to, daliai klientų elektroninės paslaugos yra sunkiau prieinamos, todėl dėl bankų automatizacijos ir perkėlimo į virtualią erdvę jie gali jaustis pamiršti ir nevertinami“, – pažymi S. Ketvirtis.

Todėl, anot jo, nors galimybių gauti paslaugas gyvai mažinimas iš verslo procesų optimizavimo perspektyvos gali atrodyti logiškas, tačiau dažnai tai reikšmingai pablogina klientų pasitenkinimą, jų patirtis. Galiausiai pokyčiai gali paskatinti vartotojus ieškoti kitų finansinių klausimų partnerių. Todėl, pasak S. Ketvirčio, „General Financing bankas“ atsižvelgia į tokią tendenciją ir savo veikloje vadovaujasi patogumo ir asmeninio dėmesio principu, banko skyrius įkuriant kuo arčiau kliento.

Patogus aptarnavimas – vienas svarbiausių kriterijų

S. Ketvirtis atkreipia dėmesį, kad galimybė bankines paslaugas gauti patogioje vietoje ir jiems priimtiniausiu būdu klientams šiandien yra vienu svarbiausių kriterijų renkantis savo finansinius partnerius.

„Siekis įsiklausyti į klientų poreikius ir pasiūlyti jų lūkesčius atitinkančią aptarnavimo kokybę yra esminis. Dėl to bankai turėtų investuoti ne tik į patogią elektroninės bankininkystės ir nuotolinio konsultavimo sistemą, bet ir fizinius banko skyrius, jų darbuotojų kvalifikaciją bei kompetencijas. Nors gyventojai ir vertina galimybes atsakymus į rūpimus klausimus gauti internetu ar telefonu, daugelis jų svarbesnius finansinius klausimus vis tiek yra linkę spręsti gyvo pokalbio su konsultantais metu banko skyriuose“, – teigia jis.

Anot S. Ketvirčio, „General Financing banko“ 18 skyrių, kuriuose galima pasiimti vartojimo paskolą, gauti refinansavimo paslaugas, padėti indėlį ar gauti finansų konsultaciją,  klientų patogumui veikia ne tik didžiųjų miestų centrinėse dalyse, bet ir gyvenamuosiuose rajonuose bei mažesniuose miestuose. Tokiu būdu gyventojai gali finansinius reikalus susitvarkyti arčiau namų. Tai taip pat leidžia klientų srautus paskirstyti taip, kad aptarnavimas būtų kokybiškas ir greitas.

Gyventojų apklausą „General Financing banko“ užsakymu gegužės 18-27 dienomis atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Apklausta daugiau nei tūkstantis 18-75 metų amžiaus gyventojų visoje Lietuvoje.

 

Share Button

Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


rugpjūčio 10, 2020

5,09 mln. eurų – tokiai sumai paraiškų pirmadienio rytą Užimtumo tarnybai buvo pateikta per rekordiškai trumpą laiką. Administracinių ir viešųjų […]

rugpjūčio 6, 2020

Kad greitieji kreditai gali pagelbėti sudėtingoje situacijoje mes žinome visi. Tai yra greičiausias būdas gauti kredito injekciją, kai asmeniniuose finansuose […]

rugpjūčio 4, 2020

Atsinaujinanti energetika šiandien iš inovacijų jau yra virtusi įprasta atsakingo vartojimo preke. Tačiau tikrai retas gyventojas ar įmonė žino, kaip […]

rugpjūčio 3, 2020

Bene kiekvienas naujas verslininkas turbūt žino, jog pradžia – visada sunkiausia. Reikia suburti ištikimų klientų ratą, uždirbti pirmas pajamas, kad […]

liepos 31, 2020

Su finansais susiję sprendimai neabejotinai yra vieni svarbiausių gyvenime. Nepaisant to, šioje srityje prireikus patarimo ar rekomendacijos, daugeliui gyventojų tenka […]

liepos 29, 2020

Rinkoje gausu įvairiausių sužadėtuvių žiedų pasirinkimų. Kaip išsirinkti tinkamiausią? Ši užduotis iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti išties sudėtinga – sužadėtuvių […]

liepos 27, 2020

Turėti interneto svetainę yra naudinga bet kuriam verslo savininkui ar kūrėjui. Tačiau prieš pasiryžtant ją sukurti kyla nemažai klausimų į […]

liepos 24, 2020

Asmens kredito istorija – lyg finansinis gyvenimo aprašymas, nuo kurio nemaža dalimi priklausys galimybės skolintis iš finansinių įstaigų. Nedidelis slystelėjimas […]

liepos 21, 2020

Briuselyje po penkias paras vykusių diskusijų baigėsi paskutinis derybų dėl  ES daugiametės finansinės perspektyvos ir Europos Gaivinimo ir atsparumo fondo, […]

liepos 21, 2020

Paskutiniu metu Lietuvos statistikos departamentas gauna ypač daug įmonių prašymų keisti jų ekonominės veiklos kodą Statistiniame ūkio subjektų registre. Būtent […]

liepos 21, 2020

Apie termostatus tenka girdėti įvairiose srityse. Turbūt dažniausiai šis žodis skamba tada, kai kalbame apie namus arba automobilius. Būtent automobilių […]

liepos 20, 2020

Keliai į skirtingas užsienio šalis, kurios atveria galimybes kiekviena dirbti ten ir tokį darbą, koks jam labiausiai patinka – atviros. […]

liepos 20, 2020

Valstybinei mokesčių inspekcijai (toliau – VMI) tęsiant darbus prioritetiniuose 2020 m. priežiūros bei kontrolės srities sektoriuose, pirmajame etape stebėsenos ir […]

liepos 17, 2020

Bent šiek tiek su finansų sritimi susipažinęs gyventojas žino, kad laikyti santaupas kojinėje nenaudinga. Pinigai turi ne tik savybę nuvertėti, […]

liepos 17, 2020

Šių metų gegužę leidus liberalizuoti Lietuvos elektros rinką, iki 2023 m. visi šalies vartotojai turės pasirinkti nepriklausomą tiekėją. Elektros rinką […]

liepos 13, 2020

Šiais laikais daugelis žmonių reikalingus šortus perka internetu, kadangi tai padeda sutaupyti daug laiko ir rasti tai, kas jiems labiausiai […]

liepos 9, 2020

Saugus gyvenimas prasideda nuo kiekvieno asmens poreikių. Kol vieni tik renkasi geras spynas namams ir tiki, kad geros kokybės durys […]

liepos 9, 2020

Apie konversijų optimizavimo galimybes turbūt teko girdėti ne vienam. Visgi, dažniausiai neturint internetinio puslapio per daug detaliai į viską nesigilinama, […]

liepos 9, 2020

Nors vestuvės yra viena gražiausių švenčių daugelio žmonių gyvenime, tačiau daugelis supranta, kad neverta vienam vakarui atiduoti visų savo investicijų […]

liepos 9, 2020

Laikui bėgant vis daugiau žmonių nusprendžia įsirengti individualias nuotekų valyklas. Tai lemia įvairios priežastys: tiek didėjantis gyventojų sąmoningumas, tiek griežtėjantys […]