3 liepos, 2020

Kai kuriems reikės pasitempti: įvardijo, kas bankuose klientus erzina labiausiai

Bankininkystės paslaugomis besinaudojantys gyventojai ne visuomet patenkinti bankų aptarnavimo kokybe. Be to, kaip rodo tyrimai, klientai bankuose konsultacijas vis dar yra linkę gauti gyvai, nors tokia galimybė egzistuoja ne visur. Matydami tokias tendencijas mažesnieji bankai, siekiantys tapti antruoju kliento banku, atsižvelgdami į klientų poreikius ir galimas grėsmes, atitinkamai tobulina savo veiklą. Kaip sako „General Financing banko“ klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis, ilgalaikėje perspektyvoje tai gali padėti ne tik išsaugoti esamus klientus, bet ir pritraukti naujų.

Nuotolinės paslaugos priimtinos ne visiems

Anot S. Ketvirčio, banko atliktas tyrimas atskleidžia, jog net 63 proc. šalies gyventojų ilgos eilės yra labiausiai erzinantis aptarnavimo kokybės aspektas bankuose. 46 proc. gyventojų taip pat išskyrė aukštus paslaugų įkainius, 44 proc. lėtą aptarnavimą, o du penktadaliai (39 proc.) – sudėtingus procesus ir dokumentus. Maždaug pusė apklaustųjų dėl lėto aptarnavimo ir sudėtingų procesų yra netgi pasiryžę pakeisti savo banką.

„Tokie rezultatai iš esmės atskleidžia, kad klientai iš bankų tikisi operatyvumo, mobilumo ir aiškumo. Šiandien laikas yra itin vertinamas, todėl niekas nenori gaišti jo eilėse ar nagrinėjant dokumentų vingrybes“, – pastebi S. Ketvirtis.

Eksperto teigimu, susierzinimą keliantys aspektai iš dalies yra fizinių klientų aptarnavimo padalinių naikinimo pasekmė. Likusiems, dažniausiai centre įsikūrusiems ir tik iki 17 ar 18 val. darbo dienomis veikiantiems skyriams tenka aptarnauti didesnius gyventojų srautus, todėl neretai nukenčia aptarnavimo kokybė.

„Be abejo, dalis gyventojų renkasi bankinius reikalus tvarkyti elektroninėje bankininkystėje, tačiau nemažai daliai gyventojų asmeninis dėmesys ir galimybė su bankų darbuotojais pasikonsultuoti gyvai vis tiek yra priimtinesnė. Be to, daliai klientų elektroninės paslaugos yra sunkiau prieinamos, todėl dėl bankų automatizacijos ir perkėlimo į virtualią erdvę jie gali jaustis pamiršti ir nevertinami“, – pažymi S. Ketvirtis.

Todėl, anot jo, nors galimybių gauti paslaugas gyvai mažinimas iš verslo procesų optimizavimo perspektyvos gali atrodyti logiškas, tačiau dažnai tai reikšmingai pablogina klientų pasitenkinimą, jų patirtis. Galiausiai pokyčiai gali paskatinti vartotojus ieškoti kitų finansinių klausimų partnerių. Todėl, pasak S. Ketvirčio, „General Financing bankas“ atsižvelgia į tokią tendenciją ir savo veikloje vadovaujasi patogumo ir asmeninio dėmesio principu, banko skyrius įkuriant kuo arčiau kliento.

Patogus aptarnavimas – vienas svarbiausių kriterijų

S. Ketvirtis atkreipia dėmesį, kad galimybė bankines paslaugas gauti patogioje vietoje ir jiems priimtiniausiu būdu klientams šiandien yra vienu svarbiausių kriterijų renkantis savo finansinius partnerius.

„Siekis įsiklausyti į klientų poreikius ir pasiūlyti jų lūkesčius atitinkančią aptarnavimo kokybę yra esminis. Dėl to bankai turėtų investuoti ne tik į patogią elektroninės bankininkystės ir nuotolinio konsultavimo sistemą, bet ir fizinius banko skyrius, jų darbuotojų kvalifikaciją bei kompetencijas. Nors gyventojai ir vertina galimybes atsakymus į rūpimus klausimus gauti internetu ar telefonu, daugelis jų svarbesnius finansinius klausimus vis tiek yra linkę spręsti gyvo pokalbio su konsultantais metu banko skyriuose“, – teigia jis.

Anot S. Ketvirčio, „General Financing banko“ 18 skyrių, kuriuose galima pasiimti vartojimo paskolą, gauti refinansavimo paslaugas, padėti indėlį ar gauti finansų konsultaciją,  klientų patogumui veikia ne tik didžiųjų miestų centrinėse dalyse, bet ir gyvenamuosiuose rajonuose bei mažesniuose miestuose. Tokiu būdu gyventojai gali finansinius reikalus susitvarkyti arčiau namų. Tai taip pat leidžia klientų srautus paskirstyti taip, kad aptarnavimas būtų kokybiškas ir greitas.

Gyventojų apklausą „General Financing banko“ užsakymu gegužės 18-27 dienomis atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Apklausta daugiau nei tūkstantis 18-75 metų amžiaus gyventojų visoje Lietuvoje.

 


20 sausio, 2021

Šiandien Prezidentui buvo įteikta  Druskininkuose veikiančios neįgaliems vaikams iš Baltarusijos gydymo ir reabilitacijos paslaugas teikiančios VšĮ sanatorija „Belorus“ darbuotojų peticija, […]

19 sausio, 2021

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad verslininkai, kurie nėra įtraukti į nukentėjusių nuo pandemijos įmonių sąrašą, tačiau dėl […]

19 sausio, 2021

Nors cepelinai, kugelis, bulviniai blynai ir kiti bulvių patiekalai vis dar vieni geidžiamiausių ant daugumos lietuvių stalo, gaminti jų namuose – […]

18 sausio, 2021

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, kad nuo 2021 m. sausio 1 d. daugiau ūkininkų, kurie nėra pridėtinės vertės mokesčio (toliau – […]

Prof. Astrida Miceikienė
15 sausio, 2021

Vienas autoritetingiausių pasaulio verslo leidinių „Forbes“ 2017 m. išplatino informaciją apie tai, kad mūsų planetoje visiškai be tiesioginio fizinio žmogaus […]

Seimo kanceliarijos nuotr.
14 sausio, 2021

Šiandien XIII Seimas baigė pirmąją eilinę (rudens) sesiją. Parlamentas, į pirmąjį posėdį susirinkęs lapkričio 13 d., surengė 30 posėdžių, kuriuose […]

14 sausio, 2021

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė, susitikusi su Baltarusijos pilietinės visuomenės lydere Sviatlana Cichanouskaja, aptarė, kokių priemonių ketina imtis, kad […]

14 sausio, 2021

Seimas priėmė Civilinio kodekso pataisas (projektas Nr. XIIIP-5129(2) ES), kuriomis nuspręsta sugrįžti prie ankstesnės pinigų grąžinimo už neįvykusias keliones tvarkos. Priimtomis pataisomis […]

13 sausio, 2021

Statote namą? Galbūt pastatą? Svajojate apie gražų pastatytą pastatą? Tuomet atliekos statybų metu nepageidaujamos. Svarbu atkreipti dėmesį, jog atliekos gali […]

13 sausio, 2021

Vertimai atliekami itin dažnai. Reikia pripažinti, jog net tie, kurie moka užsienio kalbą, kartais kreipiasi į vertėjus, jog išverstų tekstus. […]

12 sausio, 2021

Saugoti save ir savo daiktus yra svarbu. Todėl vis dažniau žmonės pasirenka vaizdo stebėjimo kameras, signalizaciją ir įvairias kitas apsisaugojimo […]

12 sausio, 2021

Turbūt daugeliui kraustymo darbai ne tik malonu, bet ir sukelia daug streso. Kraustytis malonu, tačiau reikia pripažinti, jog yra nemažai […]

12 sausio, 2021

Pasauliui išgyvenant sudėtingą laikotarpį, daugybė smulkius verslus vysčiusių žmonių neteko galimybės užsidirbti. Tačiau gera žinia yra ta, kad internete karantino […]

Prezidentūros nuotr.
11 sausio, 2021

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda su ekonomikos ir inovacijų ministre Aušrine Armonaite aptarė netrukus pradedamą įgyvendinti pagalbos priemonių paketą nuo […]

11 sausio, 2021

Per dviem karantinais paženklintus 2020-uosius namuose užsidarę lietuviai neišlaidavo naujiems drabužiams ar avalynei, bet nešykštėjo pinigų sporto prekėms – ypač […]

8 sausio, 2021

Pandemijai skaudžiai palietus darbo rinką, dalis įmonių bankrotus skelbia pačios ar yra likviduojamos, nes tapo nemokiomis. Abiem atvejais darbuotojai lieka […]

8 sausio, 2021

Ekonomikos ir inovacijų ministerija parengė ir šiuo metu su socialiniais partneriais ir valstybinėmis institucijomis analizuoja ir derina antrojo paramos verslui […]

7 sausio, 2021

Pastaruosius 17 metų valstybės tarnyboje dirbusi Eglė Radišauskienė tapo Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) generaline direktore. Jos kandidatūrai bendru sutarimu buvo […]

Tadas Gudaitis
7 sausio, 2021

Rankinį stabdį pasaulio ekonomikos augimui užtraukusi koronaviruso pandemija 2020 metų pavasarį gerokai supurtė finansų rinkas. Tačiau šįkart nuosmukio scenarijus nepasikartojo: […]

6 sausio, 2021

Ar galima sakyti, kad užuolaidos yra atgyvena? Galbūt taip drąsiai – ne, tačiau sutikite – vis daugiau žmonių vietoje jų […]