1 spalio, 2020

7 patarimai, kaip išsirinkti geriausią autoservisą

Kad ir kaip būtų gaila ir apmaudu, automobilio gedimas yra neišvengiama mūsų kasdienybės dalis. Kiekvienas automobilis, nesvarbu, ar tai būtų naujas, ar naudotas, ar tai būtų planiniai remonto ir apžiūros darbai, ar užklupę netikėtai, reikalauja kartas nuo karto būti pristatomas į autoservisą. Žinoma, į ne bet kokį, o į tokį, kuriame darbai būtų atliekami tinkamai ir už patrauklią kainą, o patys jaustumėmės saugiai ir žinotumėme, jog automobilį paliekame pas tikrus savo srities profesionalus. Tad, kaip išsirinkti tinkamą autoservisą? Kaip užtikrinti, jog išvažiavus iš serviso jausimės patenkinti atliktais darbais? Kaip žinoti, jog nebūsime apgauti? Į šiuos ir kitus klausimus jums padės atsakyti Geriservisai.lt, kurie pasiruošę suteikti 7 patarimus, kaip išsirinkti geriausią autoservisą.

Dalijimasis patirtimi

Vienas patikimiausių ir efektyviausių būdų išsirinkti tinkamą autoservisą yra ieškoti atsiliepimų internete arba dalintis patirtimi tarp šeimos narių, draugų, darbo kolegų ar tiesiog kaimynų. Daugelis vairuotojų autoservisuose yra pabuvoję ne kartą, todėl turi sukaupę tiek gerų, tiek blogų patirčių lankydamiesi juose. Svarbiausia klausti ir domėtis tuo, kas atrodo svarbu ir aktualu, t.y., ar servisas suteikia garantiją, kokia darbų kaina, kokia serviso aplinka, naudojama įranga, ar darbuotojai kvalifikuoti ir, svarbiausia, ar automobilis suremontuojamas be priekaištų.  Tokiu būdu sužinoma, ko galima tikėtis nuvykus į autoservisą – ar blogos ir nuviliančios darbo kokybės, ar puikaus rezultato.

Suteikiama garantija

Kiekvienas klientas nori, jog darbo rezultatas būtų ne trumpalaikis, o išliktų kuo ilgesnį laikotarpį. Dėl šios priežasties svarbu išsiaiškinti ar autoservisas teikia garantijas ir kokios trukmės jos būna. Jei garantija suteikiama, užsitikrinama, jog išvykus iš serviso tam tikrą laiką bus galima atvykti pašalinti paliktų defektų. Autoservisas, suteikdamas garantijas detalėms ir darbams, parodo, jog jų pagrindinis siekis yra kokybiškai atlikti darbai ir sąžiningas bendravimas su klientu. Akivaizdu, jog save gerbiantis servisas nenori kasdien girdėti blogus klientų atsiliepimus ir taisyti paliktus defektus. Autoservisas, suteikdamas garantijas, stengiasi atlikti darbus taip, jog garantiniu laikotarpiu klientas dėl to pačio gedimo nebeatvyktų, išskyrus tuos atvejus, jei detalėje būtų paliktas gamyklinis defektas.

Aplinka

Renkantis autoservisą patartina atkreipti dėmesį į jo aplinką, t.y., ar jis tvarkingas ir jaukus. Daugelis servisų, siekdami sudaryti gero serviso įvaizdį, pasitelkia gražų ir tvarkingą vidaus interjerą. Tenka pripažinti, jog graži ir jauki automobilio laukiamoji erdvė su mandagiu ir pagalbą siūlančiu administratoriumi, ir nesimėtantys raktai bei kiti darbo įrankiai ar automobilio detalės ant žemės sudaro puikaus serviso įvaizdį, o jei dar laukiant automobilio pasiūloma kava su saldainiais, kliento pasitenkinimas beveik garantuotas. Tokie servisai, kurie skiria dideles investicijas į estetinį grožį ir bendravimą su žmonėmis, greičiausiai, skiria dideles investicijas ir į darbų atlikimo garantijas, darbuotojų apmokymus bei modernią darbo įrangą, todėl galima būti tikriems, jog darbai bus atlikti laiku ir tinkamai.

Kaina

Visi nori, jog paslaugos būtų atliktos tinkamai ir už patrauklią bei prieinamą kainą. Įvairūs autoservisai skirtingiems automobiliams ir darbams nustato ir skirtingas kainas. Prieš vykstant į servisą vertėtų iš karto pasidomėti kokios kainos bus taikomos darbams ir detalėms, bei jas palyginti. Žinoma, vertėtų lyginti tik panašios kategorijos servisus, t.y., nereikėtų lyginti kvalifikuoto, prabangių automobilių serviso kainų su garažuose atliekamų paslaugų kainomis. Atlikus palyginimą tarp bent 3 panašių autoservisų bus matyti, kuris darbus atlieka pigiau. Žinoma, ne visada pigiau atliekantis paslaugas yra geresnis, todėl reikia būti atsargiems ir servisą rinktis ne tik pagal kainą, tačiau atsižvelgti ir į kitus kriterijus, tokius kaip žmonių atsiliepimus, garantijas, naudojama įrangą ir pan., ir tik įsitikinus, jog servisas atitinka jūsų kitus lūkesčius, rinktis pigiausią.

Darbuotojų ir įmonės atestatai

Kokybė yra svarbiausias dalykas, kurį klientas nori gauti autoservise. Kokybės užtikrinimui yra pasitelkiami kvalifikuoti specialistai, kurie gali pašalinti bet kokį gedimą. Gal ir neįprasta, tačiau nereikėtų bijoti serviso teirautis ar jų specialistai turi reikiamą kompetenciją atlikti darbą ir, jei gedimas sudėtingas, ar turi pakankamą patirtį tokio gedimo šalinimui. Reikėtų pasiteirauti, ar servisas nuolat bendrauja su automobilių gamintojais, dalyvauja seminaruose ir mokymuose ir ar yra pasiruošę išspręsti sudėtingiausią automobilio gedimą. Vertėtų rinktis tik tokį servisą, kurio specialistai pastoviai mokosi ir nuolat gilinasi į naujoves, nes nauji automobiliai reikalauja vis daugiau naujų žinių.

Naudojama įranga

Be kvalifikuotų darbuotojų ne ką mažiau svarbu turėti ir modernią bei sertifikuotą įrangą. Klientas nori, jog darbai būti atliekami operatyviai, todėl tokia įranga užtikrins, jog automobilio remontas bus atliktas per trumpiausią įmanomą laiką, o kokybė bus aukščiausio lygio. Verta pasiteirauti, ar serviso naudojama įranga yra patvirtina automobilių gamintojų ir sertifikuota, atitinka visas direktyvas ir tiesės normas, kitaip automobiliui gali būti padaroma tokia žala, kuri gali būti pastebėta jau pasibaigus garantiniam laikotarpiui.

Požiūris į klientą

Sąžiningas bendravimas su klientu yra  pagrindinė gero ir tokio, kurį turėtų rinktis klientas, autoserviso vertybė. Geras autoservisas net ir sudėtingiausiose situacijose visada ieško ir randa bendrą kalbą su klientu. Malonus bendravimas dar pirmojoje stadijoje, kuomet klientas skambina ar atvyksta gyvai apibūdinti gedimą, daro įtaką kliento pasirinkimui. Servisui yra būtina gera bendravimo kultūra, kadangi į servisą atvyksta įvairių profesijų klientai, kurie nori pilno, gero aptarnavimo komplekto, t.y., nuo sklandaus bendravimo iki automobilio remontavimo. Požiūris, kuomet klientas autoservisui yra svarbiausias, parodo, jog tai rimta ir atsakingai į savo darbą žiūrinti įmonė.

Tikimės, jog šie Geriservisai.lt patarimai padės išsirinkti geriausią servisą ir daugiau niekada nelikti nusivylusiems dėl savo sprendimų renkantis autoservisą.


27 balandžio, 2024

Statybininkų asociacijos prezidentas Dalius Gedvilas teigia, kad per 2023 m. Lietuvoje veikiančios statybos bendrovės užsienio rinkose įvykdė darbų, kurių vertė […]

26 balandžio, 2024

Pasaulinę intelektinės nuosavybės dieną, balandžio 26 d., iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje paskelbti geriausi registruoti 2023 metų prekių ženklai – „Lietuvai“, „Europai“ […]

25 balandžio, 2024

Atsižvelgdami į ūkininkų nuogąstavimus dėl ES bendrosios žemės ūkio politikos reikalavimų, EP nariai peržiūrėjo šiuo metu galiojančias taisykles ir nusprendė […]

25 balandžio, 2024

Tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Radviliškio rajone, Bebrujų kaime, statys modernų 52,6 mln. eurų vertės „Agrokoncerno grupės“ […]

25 balandžio, 2024

Darbdavys siūlo šalia pagrindinių pareigų padirbėti papildomai? Dažniausias klausimas – ar reikia sudaryti naują darbo sutartį? Ne, nereikia. Dėl darbo […]

24 balandžio, 2024

„Gyvenu Lietuvoje, noriu  suprasti žmones ir aplinką, kurioje gyvenu, jau daug išmokau, tačiau kalbėti dar ne visai drąsu“, – ukrainietė […]

23 balandžio, 2024

Įsibėgėjant pavasariui, keliuose auga susidūrimų su laukiniais gyvūnais skaičius. Tą lemia balandžio mėnesį prasidedanti gyvūnų migracija, kurios metu žvėrys dažniau […]

23 balandžio, 2024

Šių metų duomenimis, „Android“ išlieka populiariausia operacine sistema pasaulyje, todėl jos atnaujinimų laukia milijonai vartotojų. Nors iki oficialaus „Android 15“ […]

Gintarė Skaistė
22 balandžio, 2024

Finansų ministrė Gintarė Skaistė Jungtinių Amerikos Valstijų investuotojams Vašingtone pristatė Lietuvos „Fintech“ sektoriaus privalumus, tolesnę augimo kryptį ir pakvietė investuoti […]

Liubov Yarmoshenko nuotr.
22 balandžio, 2024

Demografinė situacija verčia keisti požiūrį į vyraujančią situaciją darbo rinkoje penkiasdešimtmečių ir šešiasdešimtmečių atžvilgiu. Užimtumo tarnyba pasidomėjo Lietuvos įmonėse ir […]

22 balandžio, 2024

Naujuoju „Švyturys-Utenos alus“ bei „Carlsberg“ Baltijos šalių finansų direktoriumi tapo Povilas Velička. Jis pakeitė šioje įmonėje daugiau kaip 23 metus […]

22 balandžio, 2024

Pirmadienį Nepriklausomybės aikštėje kelios dešimtys žmonių susirinko į protesto akciją, skirtą solidarizuotis su už prekyba kanapių produktais nuteistu Martynu Simanynu. […]

22 balandžio, 2024

Lietuvos pašto (LP) pajamos 2023 m. siekė 14,4 mln. eurų, o pelnas – 5,1 mln. eurų, praneša generalinis direktorius Rolandas Zukas. […]

22 balandžio, 2024

Balandžio 22 d. Inovacijų agentūra pradeda registraciją į trečius metus iš eilės vyksiančią verslumo įgūdžių programą „Startuok nuo 50+“. Ši […]

22 balandžio, 2024

Technologijų bendrovė „Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugą „Wolt Ads“, skirtą platformos partneriams ir tarptautiniams prekės ženklams. Numatyta, kad reklamą užsakantys […]

Vidmantas Janulevičius. ELTA / Dainius Labutis
20 balandžio, 2024

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) vadovas Vidmantas Janulevičius teigia, kad šalies verslus jungiančios organizacijos pritaria 1 proc. pelno mokesčio ir pridėtinės […]

20 balandžio, 2024

 Seimo „valstiečių“ frakcijos nariai siūlo nustatyti, kad maitinimo sektoriui vėl būtų taikomas lengvatinis 9 procentų pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifas […]

19 balandžio, 2024

Pristatyta pirma lietuviška iš saulės pagamintą elektrą kaupianti išmanioji baterija „Nova“, kurią jau gali įsigyti gaminantys buitiniai vartotojai ir smulkus […]

19 balandžio, 2024

„Telia“ per pirmuosius tris šių metų mėnesius užkirto kelią 2,6 mln. atakų, nutaikytų į Lietuvos mobiliojo ryšio abonentus. Apsaugoti vartotojus […]

19 balandžio, 2024

Kauno miesto merui Visvaldui Matijošaičiui priklausančiai „Vičiūnų grupei“ pavyko parduoti Kaliningrade esančią gamyklą. Tai teigti leidžia tiriamosios žurnalistikos centro „Siena“ […]