31 liepos, 2020

Asmeninis finansų planavimas banke – misija (ne)įmanoma?

Su finansais susiję sprendimai neabejotinai yra vieni svarbiausių gyvenime. Nepaisant to, šioje srityje prireikus patarimo ar rekomendacijos, daugeliui gyventojų tenka kliautis savo gebėjimais susirasti informaciją internete patiems ar vadovautis artimųjų patarimais. „General Financing banko“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas rodo, kad tik penktadalis šalies gyventojų, prireikus finansinių konsultacijų, pagalbos kreipiasi tiesiai į savo banką. Kas ketvirtas gyventojas teigia iš savo banko nesulaukiantis jokių konsultacijų finansų klausimais. Tad ar iš tiesų asmeninis finansų planavimas banke – misija neįmanoma?

Nori bendrauti gyvai

Atlikto tyrimo duomenimis, prireikus informacijos finansiniais klausimais, internete jos ieško 37 proc. šalies gyventojų, o beveik 25 proc. konsultuojasi su draugais ir artimaisiais. Kreiptis tiesiogiai į savo banką tėra trečias populiariausias gyventojų pasirinkimas.

„Galimybes bankuose gauti ne tik kasdienes paslaugas, bet ir asmenines ekspertų konsultacijas apriboja daugelio finansų institucijų pastaraisiais metais taikoma praktika mažinti savo klientų aptarnavimo padalinių skaičių ir taip taupyti“, – pastebi „General Financing banko“ Klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.

Jis taip pat priduria, kad nors daugumos bankų klientų aptarnavimo padalinius miestuose rasti tampa vis sunkiau, apsilankymas banko skyriuje klientams yra artimiausias būdas spręsti su finansais susijusius klausimus. Šiuo atveju 29 proc. gyventojų su savo banku linkę bendrauti vykdami į jo skyrių.

„Daugelio bankų pasirinktas kelias mažinti klientų aptarnavimo padalinių skaičių, matyt, yra viena iš priežasčių, dėl kurios, kaip rodo tyrimo duomenys, 70 proc. šalies gyventojų dėl konsultacijų į banką kreipiasi tik kartą per metus ar rečiau. Akivaizdu, kad didelei daliai visuomenės reikiamą informaciją ir finansines konsultacijas yra patogiausia gauti gyvai bendraujant su banko darbuotojais skyriuose. Dėl to, priešingai nei dauguma rinkos dalyvių, mūsų bankas pasirinko netaupyti klientų aptarnavimo sąskaita, investuoti į gerą jų patirtį ir sudaryti sąlygas visą reikiamą informaciją bei konsultacijas gauti jiems priimtiniausiais būdais“, – sako S. Ketvirtis.

Nori paprastumo ir aiškumo

Anot S. Ketvirčio, „General Financing banko“ klientų aptarnavimo padalinių tinklas apima visus didžiuosius Lietuvos miestus. Be to, banko skyriai, klientų patogumui, veikia ne tik miestų centruose ar didžiuosiuose prekybos centruose, bet ir tankiau apgyvendintuose rajonuose, kurių gyventojai visas reikiamas paslaugas ir konsultacijas gali gauti arčiau namų.

„Nepamirštame ir skaitmeninių klientų aptarnavimo kanalų – interneto svetainės, mobiliosios programėlės – jiems taip pat skiriame didelį dėmesį. Taip klientams suteikiame galimybę rinktis jiems patogiausią būdą gauti informaciją ir reikiamas konsultacijas“, – kalba jis.

S. Ketvirtis detalizuoja, kad, tyrimo duomenimis, internetinę bankininkystę bendravimui su savo banku naudoja 28 proc. gyventojų, penktadalis (21 proc.) renkasi konsultacijas telefonu. Dešimtadalis šalies gyventojų į savo banką kreipiasi elektroniniu paštu, o 9 proc. – naudodamiesi išmaniąja banko programėle. Tik mažuma (2 proc.) gyventojų bendravimui su bankais išnaudoja ir socialinių tinklų kanalus.

„Kaip rodo atliktas tyrimas, visais atvejais, vertinant banko aptarnavimo kokybę, klientams svarbiausia yra banko pateikiamos informacijos paprastumas ir aiškumas, personalo profesionalumas ir aptarnavimo greitis. Kadangi šiuos aspektus svarbiausiais įvardijo daugiau nei ketvirtadalis apklaustų gyventojų, itin daug dėmesio skiriame tam, kad su klientais kalbėtume „žmonių kalba“: investuojame į darbuotojų mokymus, išbandome ir įdarbiname naujus įrankius, padedančius paslaugą klientui suteikti patogiausiu ir greičiausiu būdu“, – sako Klientų sėkmingos patirties vadovas.

Gyventojų nuomonės tyrimą „General Financing banko“ užsakymu bendrovė „Spinter tyrimai“ atliko šių metų gegužės 18-27 d. Jo metu apklausta 1012 Lietuvos gyventojų, kurių amžius nuo 18 iki 75 metų.

Share Button

26 lapkričio, 2020

Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) pateko į pasaulinį inovatyvių universitetų reitingą „World’s Universities with Real Impact“ (WURI) – čia jam skirta aukšta 41 […]

26 lapkričio, 2020

„Jau daugiau nei šimtmetį nekilnojamasis turtas išlieka didžiausia pasaulyje turto klase. Paradoksalu, jog nepaisant technologinės pažangos, vartotojams investuoti į nekilnojamąjį […]

26 lapkričio, 2020

Kiek Lietuvoje yra dizainerių ir kiek to lietuviško dizaino turime? Ar jis yra matomas tik mūsuose ar ir užsienyje? Vienas […]

25 lapkričio, 2020

Šiandien Vyriausybė pritarė Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pateiktam projektui dėl Kauno Aleksoto inovacijų pramonės parko (AIPP) pripažinimo valstybei svarbiu ir […]

25 lapkričio, 2020

Kelių naudotojai, kurie karantino laikotarpiu nesinaudos mokamais Lietuvos keliais, gali Lietuvos teritorijoje paskelbto karantino laikotarpiui sustabdyti įsigytų metinių elektroninių vinječių […]

25 lapkričio, 2020

Nekilnojamąjį turtą (NT) pardavę gyventojai pajamų mokestį turi mokėti tada, kai NT parduoda brangiau nei įsigijo ir neišlaikė jo nuosavybėje […]

25 lapkričio, 2020

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog išsiuntė daugiau nei 6 tūkst. pranešimų mikroįmonėms, kurios sulaukė kvietimų teikti prašymus […]

25 lapkričio, 2020

Telšių regiono atliekų tvarkymo sistema yra labai svarbi visam regionui ir jo gyventojams. Visgi tiek viešojoje erdvėje, tiek oficialiuose susitikimuose […]

24 lapkričio, 2020

Šalyje 65,7 tūkst. jaunuolių iki 29 metų ieško darbo. Daugiausiai nedirbančių jaunuolių lapkričio 1 d. registruota Kaune – 21,2 proc., […]

24 lapkričio, 2020

Nekvalifikuoti darbininkai šiai metais sudarė didžiausią skaičių (33,4 proc.) tarp darbo netekusių asmenų, o nedarbo struktūroje pagal profesijų grupes labiausiai […]

24 lapkričio, 2020

Lietuvos gyventojai į atliekamų pinigų leidimą per pandemiją ėmė žiūrėti kur kas atsargiau ir konservatyviau. Palyginti su laikotarpiu iki pandemijos, […]

23 lapkričio, 2020

Pasaulyje ir Lietuvoje siaučiant COVID-19 pandemijai, į papildomas fronto linijas kartu su medikais stojančių vaistininkų ima kritiškai trūkti. Lietuvos vaistinių […]

19 lapkričio, 2020

Lietuvos statistikos departamentui paskelbus išsamius COVID-19 statistikos duomenis iš Valstybės duomenų valdysenos informacinės sistemos (VDV IS), kuriai įgalinti įsigyta gatava […]

19 lapkričio, 2020

Tebesitęsianti koronaviruso pandemija ir dėl jos paskelbtas karantinas didina įtampą darbo rinkoje. Nemaža dalis darbuotojų patiria stresą ir išgyvena nerimą […]

18 lapkričio, 2020

Vilniaus miesto taryba šiandien pritarė vietinės rinkliavos už leidimo prekiauti ar teikti paslaugas viešosiose vietose išdavimo nuostatų pakeitimams. Naujovė – […]

18 lapkričio, 2020

Norėdami didinti aukštojo mokslo prieinamumą, gerinti įsidarbinamumo rodiklius ir stiprinti ryšius tarp regionų ir aukštojo mokslo, kolegijų vadovai pasirašė bendradarbiavimo […]

18 lapkričio, 2020

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda kartu su Lenkijos vadovu Andrzejumi Duda pasveikino nuotolinio Lietuvos ir Lenkijos verslo forumo dalyvius. Sveikinimo […]

16 lapkričio, 2020

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) valdyba organizacijos prezidente išrinko ekonomistę dr. Eivilę Čipkutę. Ji pareigas pradės eiti š. m. gruodžio 7 […]

14 lapkričio, 2020

Verslo dienos proga (lapkričio 13 dieną), saugodamas ilgametę verslo bendruomenės tradiciją, tik šį kartą nuotoliniu būdu ZOOM platformoje Kėdainių rajono […]

13 lapkričio, 2020

Šalyje vėl įvedus visuotinį karantiną, nemažai bendrovių skelbia prastovas. Pusė išleistų į jas darbuotojų dirba apgyvendinimo ir maitinimo įmonėse. Ši […]