1 liepos, 2020

Krovinius iš Kinijos į Lietuvą gabens reguliariai vykstančiu tiesioginiu traukiniu

Nuo šiol verslo subjektų kroviniai iš Kinijos geležinkelio transportu Lietuvą pasieks greičiau – antradienį į Vilnių atvyko pirmasis reguliaraus reiso traukinys, krovinius tiesiogiai iš Kinijos Xi‘an stoties atgabenęs per 11 dienų. Konsoliduotų krovinių tiesioginio gabenimo naujovę pristatančios logistikos bendrovės „ACE Logistics“ teigimu, šis būdas yra greičiausias, norint gauti krovinius iš Kinijos geležinkeliu.

„ACE Logistics“ Jūrų ir geležinkelio transporto padalinio vadovas Tomas Jankauskas sako, kad šiuos gabenimus planuojama vykdyti reguliariai, du kartus per savaitę. Birželio 19 d. iš Kinijos išvykusiu traukiniu „ACE Logistics“ atgabeno keletą dalinių krovinių konteinerių. Įvertinus dabartinę situaciją, kai visi iš Kinijos išvykstantys traukiniai šiuo metu vėluoja, toks tiesioginio traukinio tranzito laikas tikrai džiugina. Artimiausioje ateityje šio traukinio planuojamas atvykimo laikas 8-9 dienos.

„Iš Kinijos krovinius geležinkeliu gabenti pradėjome prieš septynerius metus, bet anksčiau jie vykdavo per Lenkiją, o konteinerius su kroviniais Varšuvoje arba Lietuvos pasienyje perkraudavome į automobilines transporto priemones ir gabendavome į paskirstymo terminalą Vilniuje. Šis traukinys eliminuoja perkrovimo etapą, todėl taupo ir laiką, ir lėšas. Be to, Xi‘an šiuo metu Kinijoje yra stotis numeris vienas, siūlanti bene plačiausias galimybes, palankias kainas, optimalų greitį ir maršrutą, tad sutaupo ir gabentojai, ir krovinius užsakantys verslo subjektai“, – tvirtina T. Jankauskas.

Jo teigimu, geležinkelių transporto panaudojimas kroviniams vežti iš Kinijos į Europą gali būti perspektyvus ir Lietuvai, kuri turi geras galimybes tapti tiekimo grandinės tarp Kinijos ir Europos dalimi. Vienas iš svarbiausių rodiklių, leidžiančių geležinkelių transportui konkuruoti su jūriniais krovinių vežimais iš Kinijos į Europą, yra transportavimo laikas. Krovinių vežimams jūra laikas nebetenkina krovinių siuntėjų, todėl ieškoma alternatyvų vežti geležinkelių transportu.

„Su perkrovimu Lenkijoje įprastai kroviniai Vilnių pasiekdavo per dvi savaites, o tiesioginis traukinys šį laiką dar sutrumpina. Krovinių pervežimas geležinkeliais leidžia vežti krovinius dideliais atstumais, puikiai tinka pervežti didelius ir sunkius krovinius, tuo pačiu pervežimo paslaugą, ypač lyginant su pastaruoju metu išaugusiomis oro transporto kainomis, tai iš tiesų yra optimalus pasirinkimas“, – sako T. Jankauskas.

„ACE Logistics“ yra bene vienintelė įmonė Pabaltyje, siūlanti konsoliduotų (dalinių) krovinių tiesioginį „stotis-stotis“ gabenimą geležinkeliu iš Kinijos. Bendrovė krovinių vežimą geležinkeliais iš Kinijos pradėjo vykdyti 2013 metais, konsoliduotų krovinių gabenimo paslaugą įmonė teikia nuo 2014 metų.

Kroviniai gabenami taip vadinamuoju „naujuoju šilko keliu“, geležinkeliu jungiančiu Kiniją su Europa. Pilnų ir dalinių krovinių eksportą iš Kinijos įmonė vykdo per aštuonias pagrindines traukinių stotis: Wuhan, Chengdu, Suzhou, Zhengzhou, Changsha, Xiamen, Xiʼan, Hefei.

Estijos logistikos ir transportavimo įmonių grupės „ACE Logistics Group“ Lietuvos padalinio „ACE Logistics“ apyvarta 2019 metais, palyginti su 2018-aisiais, didėjo 3 proc. iki 12,2 mln. eurų. Sparčiausiai auga įmonės gabenamų krovinių kiekis geležinkelių transportu.

2019 m. įmonės apyvarta siekė 12,2 mln. eurų, pelnas prieš mokesčius – 598 tūkst. eurų.


2 gruodžio, 2020

Gyventojams savo veiklą būtina įteisinti tuomet, kai ji atitinka individualios veiklos požymius, t. y. kai atsiranda veiklos tęstinumas, komercinės naudos siekimas, […]

1 gruodžio, 2020

Alytaus rajono smulkieji augintojai, gamintojai, perdirbėjai ir pardavėjai, norintys prekiauti tiesiogiai, bus skelbiami žemėlapyje, kuriame pirkėjas galės lengviau surasti pageidaujamą […]

1 gruodžio, 2020

VPT toliau tęsia su COVID-19 susijusių pirkimų sutarčių stebėseną. Be anksčiau apibendrintų apsaugos priemonių, skirtų kovai su COVID-19, transportavimo paslaugų […]

30 lapkričio, 2020

Visame pasaulyje vis dažniau taikoma praktika, kai keleiviai COVID-19 testą gali atlikti tiek oro uosto patalpose, tiek aplink esančioje teritorijoje […]

30 lapkričio, 2020

Siekdama nustatyti, ar visoms įmonėms buvo sudarytos vienodos galimybės gauti informaciją apie didelio susidomėjimo sulaukusios priemonės „Smart FDI“ kvietimą, Ekonomikos […]

27 lapkričio, 2020

Lapkričio 25 d. vykusiame Europos reikalų komiteto posėdyje pristatyta Europos Komisijos nuomonė dėl 2021 m. valstybės biudžeto projekto ir Finansų […]

26 lapkričio, 2020

Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) pateko į pasaulinį inovatyvių universitetų reitingą „World’s Universities with Real Impact“ (WURI) – čia jam skirta aukšta 41 […]

26 lapkričio, 2020

„Jau daugiau nei šimtmetį nekilnojamasis turtas išlieka didžiausia pasaulyje turto klase. Paradoksalu, jog nepaisant technologinės pažangos, vartotojams investuoti į nekilnojamąjį […]

26 lapkričio, 2020

Kiek Lietuvoje yra dizainerių ir kiek to lietuviško dizaino turime? Ar jis yra matomas tik mūsuose ar ir užsienyje? Vienas […]

25 lapkričio, 2020

Šiandien Vyriausybė pritarė Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pateiktam projektui dėl Kauno Aleksoto inovacijų pramonės parko (AIPP) pripažinimo valstybei svarbiu ir […]

25 lapkričio, 2020

Kelių naudotojai, kurie karantino laikotarpiu nesinaudos mokamais Lietuvos keliais, gali Lietuvos teritorijoje paskelbto karantino laikotarpiui sustabdyti įsigytų metinių elektroninių vinječių […]

25 lapkričio, 2020

Nekilnojamąjį turtą (NT) pardavę gyventojai pajamų mokestį turi mokėti tada, kai NT parduoda brangiau nei įsigijo ir neišlaikė jo nuosavybėje […]

25 lapkričio, 2020

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog išsiuntė daugiau nei 6 tūkst. pranešimų mikroįmonėms, kurios sulaukė kvietimų teikti prašymus […]

25 lapkričio, 2020

Telšių regiono atliekų tvarkymo sistema yra labai svarbi visam regionui ir jo gyventojams. Visgi tiek viešojoje erdvėje, tiek oficialiuose susitikimuose […]

24 lapkričio, 2020

Šalyje 65,7 tūkst. jaunuolių iki 29 metų ieško darbo. Daugiausiai nedirbančių jaunuolių lapkričio 1 d. registruota Kaune – 21,2 proc., […]

24 lapkričio, 2020

Nekvalifikuoti darbininkai šiai metais sudarė didžiausią skaičių (33,4 proc.) tarp darbo netekusių asmenų, o nedarbo struktūroje pagal profesijų grupes labiausiai […]

24 lapkričio, 2020

Lietuvos gyventojai į atliekamų pinigų leidimą per pandemiją ėmė žiūrėti kur kas atsargiau ir konservatyviau. Palyginti su laikotarpiu iki pandemijos, […]

23 lapkričio, 2020

Pasaulyje ir Lietuvoje siaučiant COVID-19 pandemijai, į papildomas fronto linijas kartu su medikais stojančių vaistininkų ima kritiškai trūkti. Lietuvos vaistinių […]

19 lapkričio, 2020

Lietuvos statistikos departamentui paskelbus išsamius COVID-19 statistikos duomenis iš Valstybės duomenų valdysenos informacinės sistemos (VDV IS), kuriai įgalinti įsigyta gatava […]

19 lapkričio, 2020

Tebesitęsianti koronaviruso pandemija ir dėl jos paskelbtas karantinas didina įtampą darbo rinkoje. Nemaža dalis darbuotojų patiria stresą ir išgyvena nerimą […]