rugsėjo 6, 2019
Erika Jocytė
Tomas Ramanauskas: socialinė atsakomybė tapo mada

Jei įmonės socialinė atsakomybė primena estetišką etiketę, kuri perklijuojama kas kelis mėnesius ar metus atsižvelgiant į laikmečio madas – tai nėra tikro socialiai atsakingo verslo požymis, įsitikinęs komunikacijos agentūros „New!”, ženklodaros studijos „Godspeed branding” ir socialinių tinklų agentūros „SuperYou” įkūrėjas ir kūrybingumo dėstytojas Tomas Ramanauskas. Komunikacijos specialisto įsitikinimu, socialinė atsakomybė turi būti rimtas, ilgalaikis, pamatines įmonės vertybes atspindintis įsipareigojimas.

„Skamba keistai, bet socialinė atsakomybė tapo mada – neaišku, ar taip nutiko verslui ieškant lengvesnių būdų atkreipti dėmesį, ar dėl nuoširdžių bandymų keisti pasaulį. Kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“ šiemet net buvo šaipomasi, kad apdovanojimų negaus jokie reklamos darbai, neliečiantys socialiai jautrių temų – kūrybiška šokolado gamintojos reklama neverta prizo, jei ji nekalba apie lyčių lygybę ar globalų atšilimą“, – sako T. Ramanauskas.

Komunikacijos agentūrų įkūrėjo teigimu, įmonės tikrai neprivalo nutylėti informacijos apie vykdomas socialiai atsakingas veiklas. Tačiau tokia komunikacija negali apsiriboti viena ar keliomis trumpalaikėmis kampanijomis: „Jei kalbi apie socialiai jautrias problemas – turinio prasme privalai būti preciziškai atidus, o komunikacija privalo būti ilgalaikė“.

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, skatindama aktyvesnį socialiai atsakingo verslo ir vartotojų dialogą, inicijavo kampaniją „Ne tik sau“. Jos metu į diskusiją apie įmonių socialinę atsakomybę kviečiami įsitraukti ne tik verslininkai, bet ir gyventojai. Svetainėje www.netiksau.lt gyventojai kviečiami teikti idėjas, kokių socialiai atsakingų veiklų galėtų imtis jų regione veikiančios įmonės.

Komunikacijos specialistas T. Ramanauskas pabrėžia, kad socialinė atsakomybė pirmiausia turėtų atspindėti pamatines pačios įmonės vertybes.

„Deja, dažnai socialinė veikla tebūna etiketė, laikinai priklijuota prie naujų madų ar tendencijų. Ne vienas prekės ženklas jau yra nusvilęs, bandydamas dirbtinai prisitaikyti prie aktualijų. Socialinės atsakomybės komunikacija turi būti labai pamatuota, pagrįsta – šioje srityje po suvaidinto nuoširdumo kauke labai lengva įžvelgti slypintį cinizmą“, – teigia komunikacijos agentūrų vadovas.

Share Button
Komentarai (0)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


rugsėjo 20, 2019

Gražios šypsenos meistras – tokiais žodžiais galima įvardinti profesionalų gydytoją – odontologą, kuris džiugina pacientus puikiais dantų gydymo rezultatais. Nors […]

rugsėjo 20, 2019

Rudens gerybės Ruduo – derliaus metas, o ką daryti, kai to derliaus per daug? Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras gauna […]

rugsėjo 19, 2019

Kambarys, kuriame gyvenimas verda visą parą: šeima jame miega, valgo, žaidžia, priima svečius. Tokiame gyvena jauna, neseniai išsiskyrusi moteris su […]

rugsėjo 16, 2019

Pirmadienį, rugsėjo 16 d. Lietuvoje startavo paramos akcija – „Vienos kėdės istorija“, skirta padėti užbaigti Vilniuje statomus „Mamų unijos Šeimos […]

rugsėjo 12, 2019

Seni baldai, apsilaupiusios grindys, niūrios spalvos, trijų merginų daiktai maišuose – tokį bendrabučio kambarį pertvarkyti ėmėsi IKEA dizainerė. Ji sako, […]

rugsėjo 9, 2019

Rugsėjo 9 d. Prezidentūroje į Kultūros forumą aptarti istorinės atminties klausimų rinkosi akademinė bendruomenė – nepriklausomi mokslininkai, ekspertai, analizavę Lietuvos ir […]

rugsėjo 7, 2019

Prezidentė Dalia Grybauskaitė apsilankė Tulpiakiemio kaime (Ukmergės r.), kur atidarė Užimtumo namus, pasveikino jų iniciatorius ir darbuotojas, bendravo su vaikais […]

rugsėjo 6, 2019

Pirmoji šalies ponia Diana Nausėdienė dalyvavo maltiečių rengiamoje ir Prezidentūros globojamoje labdaros akcijoje „Mažoj širdelėj – didelės idėjos“. Ši šventė […]

rugsėjo 5, 2019

Tik keisdami save mes galime pakeisti pasaulį. Skaitymas yra vienas iš lengviausiai prieinamų būdų plėsti savo pasaulio suvokimą, keisti mąstymą, […]

rugsėjo 3, 2019

Vyriausybės kanclerio pirmasis pavaduotojas Deividas Matulionis susitiko su Japonijos bioindustrijų asociacijos prezidentu Osamu Nagayama. Per susitikimą pirmiausia pabrėžta, kad Japonija […]