rugsėjo 6, 2019
Erika Jocytė
Tomas Ramanauskas: socialinė atsakomybė tapo mada

Jei įmonės socialinė atsakomybė primena estetišką etiketę, kuri perklijuojama kas kelis mėnesius ar metus atsižvelgiant į laikmečio madas – tai nėra tikro socialiai atsakingo verslo požymis, įsitikinęs komunikacijos agentūros „New!”, ženklodaros studijos „Godspeed branding” ir socialinių tinklų agentūros „SuperYou” įkūrėjas ir kūrybingumo dėstytojas Tomas Ramanauskas. Komunikacijos specialisto įsitikinimu, socialinė atsakomybė turi būti rimtas, ilgalaikis, pamatines įmonės vertybes atspindintis įsipareigojimas.

„Skamba keistai, bet socialinė atsakomybė tapo mada – neaišku, ar taip nutiko verslui ieškant lengvesnių būdų atkreipti dėmesį, ar dėl nuoširdžių bandymų keisti pasaulį. Kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“ šiemet net buvo šaipomasi, kad apdovanojimų negaus jokie reklamos darbai, neliečiantys socialiai jautrių temų – kūrybiška šokolado gamintojos reklama neverta prizo, jei ji nekalba apie lyčių lygybę ar globalų atšilimą“, – sako T. Ramanauskas.

Komunikacijos agentūrų įkūrėjo teigimu, įmonės tikrai neprivalo nutylėti informacijos apie vykdomas socialiai atsakingas veiklas. Tačiau tokia komunikacija negali apsiriboti viena ar keliomis trumpalaikėmis kampanijomis: „Jei kalbi apie socialiai jautrias problemas – turinio prasme privalai būti preciziškai atidus, o komunikacija privalo būti ilgalaikė“.

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, skatindama aktyvesnį socialiai atsakingo verslo ir vartotojų dialogą, inicijavo kampaniją „Ne tik sau“. Jos metu į diskusiją apie įmonių socialinę atsakomybę kviečiami įsitraukti ne tik verslininkai, bet ir gyventojai. Svetainėje www.netiksau.lt gyventojai kviečiami teikti idėjas, kokių socialiai atsakingų veiklų galėtų imtis jų regione veikiančios įmonės.

Komunikacijos specialistas T. Ramanauskas pabrėžia, kad socialinė atsakomybė pirmiausia turėtų atspindėti pamatines pačios įmonės vertybes.

„Deja, dažnai socialinė veikla tebūna etiketė, laikinai priklijuota prie naujų madų ar tendencijų. Ne vienas prekės ženklas jau yra nusvilęs, bandydamas dirbtinai prisitaikyti prie aktualijų. Socialinės atsakomybės komunikacija turi būti labai pamatuota, pagrįsta – šioje srityje po suvaidinto nuoširdumo kauke labai lengva įžvelgti slypintį cinizmą“, – teigia komunikacijos agentūrų vadovas.

Share Button


sausio 23, 2020

Pasieniečių mokykloje nuo 2020 m. kovo 23 d. bus organizuojami Pasieniečio įvadinio mokymo kursai. Turintys aukštąjį universitetinį arba aukštąjį neuniversitetinį bei […]

sausio 23, 2020

Muzika tapo neatsiejama tarpusavio santykių dalimi – dainų apie meilę klausomės susižavėję, kurdami bendrus prisiminimus, ieškodami paguodos išsiskyrę. Tačiau amerikiečių […]

sausio 21, 2020

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašė 8 žvyrkelių asfaltavimo darbų sutartis. Sutarčių įgyvendinimo terminai – nuo 5 iki […]

sausio 17, 2020

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda darbo dienai persikėlė į Telšių regioną, susitiko su Telšių apskrities merais, aplankė litvakų sodą, susitiko […]

sausio 17, 2020

Žiemą vairuotojų budrumą tikrina ne tik oro sąlygos, bet ir laukiniai žvėrys: šaltuoju sezonu jie intensyviai ieško maisto, todėl migruoja […]

sausio 16, 2020

Ūkininkavimo produkcija – neatsiejama kiekvienos šalies gyventojų gyvenimo dalis. Noras valgyti sveiką maistą ir džiaugtis švaria aplinka reikalauja darnaus požiūrio […]

sausio 11, 2020

2019 m. pabaigoje lapkričio–gruodžio mėn. visoje Lietuvoje vyko paramos akcija „Maltiečių sriuba“. Ji jau keturioliktoji. Bėga metai, o socialinės problemos […]

sausio 9, 2020

Patrikas Poškaitis (16 m.) gyvena Kėdainiuose. Pirmą kartą Lietuvos sveikuolių sąjungoje atsidūrė 13 m., kai tėtis jį užregistravo į vaikų […]

sausio 9, 2020

Seimas  2020 – uosius paskelbė Vaikų emocinės gerovės metais, taip siekdamas atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų emocinės gerovės svarbą, gerinti […]

sausio 9, 2020

Gamtos darželio „Po smilgom“, įsikūrusio Pavilnių regioniniame parke kūrėjos teigia, kad svarbiausia – santykis, gera vaiko savijauta. Buvimo gamtoje laikas […]